چاپ سیلک برند hair plus | چاپ صنعتی ایساتیس

چاپ سیلک برند hair plus - چاپ ایساتیس

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ روی محصولات روش های مختلفی را به کار می برد که به انحنا ، ابعاد هندسی ، سایز و … بستگی خواهد داشت. این مجموعه با استفاده از به روز ترین دستگاه های موجود و پرسنل کار آزموده توانسته است رضایت مشتریان زیادی را جلب نماید. این نوع تبلیغ نسبت به روش های دیگر مانند چاپ تراکت ، چاپ بنر ، نصب بیلبورد و … از ماندگاری بیشتری برخوردار بوده و می توانید با صرف هزینه ی اندک از این نوع تبلیغات بهره مند شوید. در ادامه به بررسی بیشتر چاپ سیلک برند hair plus خواهیم پرداخت.

تفاوت چاپ های دیگر با چاپ سیلک برند hair plus

همان طور که قبلا ذکر شد روش های متفاوتی مانند چاپ سیلک اسکرین ، چاپ تامپو ، چاپ طلاکوب ، چاپ ترانسفر و … برای چاپ روی محصولات وجود دارد. این روش ها باید متناسب با محصول توسط کارشناسان متخصص انتخاب شود. در مرحله ی بعد باید به تشخیص رنگ سازگار با جنس محصول پرداخته شود، به این صورت که  بهتر است از چه رنگی برای چاپ استفاده گردد تا چاپ روی محصول پوسته نشده و یا از بین نرود . چاپ سیلک برند hair plus با استفاده از دستگاه های به روز دوار و شابلون های ساخته شده انجام می گیرد .

این روش ها بیشتر روی قطعات گرد ، استوانه ای شکل و یا کاملا مسطح انجام شده که باید دور تا دور آن چاپ منتقل شود. چاپ تامپو نیز با استفاده از کلیشه واسطه ای به نام پد های سیلیکونی انجام می گیرد . به صورتی که رنگ با استفاده از پد های سیلیکونی از روی کلیشه ها برداشته شده و روی محصول قرار خواهد گرفت . این دو روش بیشترین کارایی را در زمینه ی چاپ صنعتی دارند.

یکی دیگر از این روش ها چاپ ترانسفر می باشد که اساس این نوع چاپ با چاپ سیلک و چاپ تامپو متفاوت است و می توانید هر نوع طرحی که در نظر دارید مثلا طرح چهره ی افراد را برای چاپ روی محصول انتخاب نمایید. طرح مورد نظر شما روی کاغذ های مخصوص ، چاپ خواهد شده و با استفاده از حرارت و فشار روی محصول قرار خواهد گرفت . به همین دلیل است که به این نوع چاپ ، چاپ حرارتی نیز می گویند. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس کیفیت تمامی چاپ های انجام شده در این مجموعه را تضمین می نماید .

نقش طراحی و کیفیت چاپ سیلک برند hair plus

طراحی مهم ترین و تاثیر گذار ترین مرحله برای چاپ است که باید در نهایت دقت و ظرافت انجام شود. طراحان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس کاملا حرفه ای و خلاق هستند و به تمامی نرم افزار های طراحی و مراحل چاپ صنعتی آگاهی دارند. زیرا روش چاپ تاثیر بسیار زیادی روی طراحی طرح محصولات شما خواهد داشت .

برای مثال در طراحی چاپ سیلک برند hair plus از برند ، لوگو ، مشخصات محصول و … استفاده شده و به صورتی این اطلاعات در کنار هم چیده شده است که نهایت جذابیت را برای محصول شما داشته باشد. پس از اتمام مرحله ی طراحی باید برای محصول شما شابلونی از جنس فولاد و استیل ساخته شود. مرحله ی بعد ساخت فیکسچر است که باید آن را متناسب با ابعاد محصول شما ساخت و تهیه شود ، به طوری که محصول شما روی میز کار ثابت قرار گیرد و چاپی واضح و دقیق داشته باشیم .

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ روی محصولات از رنگ های درجه یک و با کیفیت استفاده می کند که قابلیت شست و شو داشته و در برابر عوامل محیطی مانند نم و رطوبت ، نور آفتاب ، سرما ، گرما و … مقاوم بوده به هیچ عنوان در چاپ های روی محصول خللی ایجاد نشده و رنگ پریده نمی شود. شفافیت و درخشندگی این رنگ ها در جذاب نمودن چاپ انجام روی محصول شما تاثیر بسزایی دارد .

پس از انتقال رنگ باید محصولات درون دستگاه تثبیت رنگ قرار گیرد که سبب افزایش دوام و ماندگاری چاپ های انجام شده روی محصول خواهد شد. تمامی مراحل چاپ توسط پرسنل کار آزموده و در نهایت دقت و کیفیت انجام می گیرد . همچنین محصولات شما درون بسته بندی های موجود قرار خواهد گرفت تا از نشستن گرد و غبار ، آسیب دیدن چاپ رو محصول و … جلوگیری شود.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ صنعتی ، شابلون سازی ، ترکیب رنگ ، طراحی و … می توانید به صفحه ی تماس با ما مجموعه چاپ صعنتی ایساتیس مراجعه نمایید و یا از طریق #چاپ_صنعتی_ایساتیس از مشاوره ی رایگان کارشناسان این مجموعه بهره مند شوید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده
چاپ سیلک روی لوازم آرایش برند i'm matt

بررسی بیشتر چاپ سیلک روی لوازم آرایشی برند I’m Matt

مشاهده
چاپ سیلک روی قطعه طلقی

چاپ سیلک نام مونا بهرام روی پلاک های طلقی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *