چاپ سیلک برند dr six

چاپ سیلک برند dr six-تصویر اصلی

آیا تا به امروز این سوال برای شما عزیزان پیش آمده که چاپ روی برخی وسایل چگونه انجام شده است . ما در این مقاله قصد داریم به تمامی سوالات شما در این زمینه پاسخ دهیم تا با چاپ صنعتی آشناییت پیدا کنید . چاپ صنعتی یکی از روش های تبلیغ به حساب می آید که در نهایت دقت و ظرافت و با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک انجام خواهد شد . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس طی چندین سال سابقه در زمینه ی چاپ صنعتی توانسته است رضایت مشتریان زیادی را جلب نماید . در صورتی که علاقه مند به کسب اطلاعات در زمینه چاپ سیلک برند dr six هستید ، ادامه این مطلب را مطالعه کنید .

 

بررسی چاپ سیلک برند dr six 

برای این که طرحی بر روی محصول و قطعه ی شما چاپ شود ، روش های متفاوتی وجود دارد و در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از روش های چاپ تامپو ، چاپ ترانسفر ، چاپ طلاکوب و … انجام می شود . هر کدام از این روش ها مراحل مختص به خود را داشته که باید به ترتیب انجام گیرد . چاپ تامپو و چاپ سیلک جزو پر کاربردترین روش های چاپ صنعتی می یاشد . چاپ سیلک برند dr six با استفاده از شابلون های ساخته شده و دستگاه های تمام اتوماتیک دوار انجام می شود اما چاپ تامپو با استفاده از کلیشه و پد های سیلیکونی طرح مورد نظر را روی محصول شما انتقال می دهد . روش چاپی که برای چاپ روی محصول شما انتخاب می شود باید با توجه به سایز ، انحنا ، ابعاد هندسی ، جنس و … آن انتخاب شود . متخصصان چاپ صنعتی تشخصی خواهند داد که چه روشی برای چاپ روی محصول انتخاب شود بهترین کیفیت را خواهد داشت . مجموعه چاپ صنعتی از پرسنلی کار آزموده و دقیق برای چاپ روی محصولات شما استفاده می نماید و کیفیت تمامی چاپ های انجام شده در این مجموعه را تضمین می کند .

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ برند Angel روی لوازم آرایشی را نیز مطالعه نمایید .

 

مراحل چاپ سیلک برند dr six

مراحل چاپ صنعتی بستگی به روش چاپ داشته و باید تمامی مراحل به ترتیب انجام شود . در ادامه مراحل چاپ سیلک برند dr six را در اختیار تان قرار خواهیم داد .

1- همان طور که گفته شد ؛ ابتدا باید روش چاپ روی محصول انتخاب شود .

2- پس از انتخاب نمودن روش چاپ ، نوع رنگی که برای چاپ استفاده می کنید ، اهمیت داشته و باید رنگ منتخب به صورتی باشد که بیشترین سازگاری با جنس محصول را داشته باشد .

3- سومین مرحله که مهم ترین و حساس ترین مرحله برای چاپ است باید در نهایت دقت و خلاقیت انجام شود .

4- پس از اتمام مرخله ی طراحی برای طرح شما روی شابلون هایی از جنس فولاد و استیل حکاکی خواهد شد .

5- فیکسچر یکی از ابزاری است که می تواند محصول را بر روی میز کار ثابت نگه داری کند . فیکسچر با توجه به ابعاد محصول ساخته می شود .

6- در نهایت طرح مورد روی محصول توسط نیرو های متخصص و دستگاه های تمام اتوماتیک منتقل می شود .

7- محصولات درون دستگاه تثبیت رنگ قرار خواهد گرفت تا دوام ، ماندگاری و ثبات چاپ روی محصول افزایش پیدا کند .

 

کیفیت رنگ چاپ سیلک برند dr six

رنگ های متفاوتی برای چاپ روی محصولات وجود داشته که هر کدام متناسب با جنس مخصوص خود آن است . برای مثال در صورتی که رنگ مخصوص پلاستیک بر روی شیشه چاپ شود ، رنگ ها پوسته پوسته خواهد شد و چاپ مورد نظر از بین خواهد رفت . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از رنگ های آلمانی و درجه یک برای چاپ روی محصولات استفاده می کند که شفافیت و درخشندگی خاصی دارند و سبب جذاب تر شدن چاپ روی محصول خواهد شد . چاپ روی محصولات یکی از ماندگار ترین و برترین روش های تبلیعات به حساب می آید . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابلیت چاپ روی محصولات شما با هر نوع جنس شیشه ، پلاستیک ، چوب و … را داشته و می تواند روی کوچک ترین محصولات چاپی با کیفیت را ارائه دهد . چاپ سیلک برند dr six یکی از نمونه های چاپ انجام شده در این مجموعه بوده که با بهترین کیفیت انجام شده است . شما عزیزان می توانید از هر گونه اطلاعات محصول خود مانند لوگو ، برند ، اطلاعات محتویات درون محصول و … برای چاپ روی قطعات استفاده نمایید . محصولات پس از اتمام مراحل چاپ درون بسته بندی های موجود قرار خواهد گرفت تا از آسیب دیدن چاپ آن ها جلوگیری شود .

راه های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه تماس با ما در سایت مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس مراجعه نمایید و با تماس به کارشناسان این مجموعه از مشاوره رایگان بهره مند شوید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *