چاپ سیلک برند bio plus

چاپ سیلک برند bio plus-چاپ صنعتی ایساتیس

روش های مختلفی برای چاپ روی لوازم آرایشی ، لوازم التحریر ، لوازم برقی و … وجود دارد مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابلیت چاپ روی انواع محصولات را داشته و کیفیت تمامی چاپ های خود را تضمین می کند. این مجموعه از بروز ترین متد های چاپ روی محصولات استفاده کرده و می تواند روی هر سایز ، از کوچک ترین تا بزرگ ترین قطعات ، چاپ انجام دهد . این نوع چاپ می تواند تاثیر بسیار زیادی را در تبلیغ شما داشته باشد . در صورتی که شما عزیزان علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی چاپ سیلک برند bio plus هستید می توانید به ادامه ی این مطلب مراجعه نمایید.

 

کیفیت چاپ سیلک برند bio plus

چاپ روی محصولات با روش های مختلفی انجام می گردد و در برخی موارد نیز دیده می شود که از چسباندن لیبل روی محصولات استفاده می شود . اما این نوع چاپ ماندگاری بالایی ندارد . شما می توانید با استفاده از چاپ روی محصولات و قطعات خود ، با صرف هزینه ای اندک از تبلیغاتی ماندگار بهره مند شوید. برای چاپ صنعتی روش های متفاوتی وجود دارد مانند چاپ سیلک اسکرین ، چاپ تامپو ، چاپ طلاکوب ، چاپ ترانسفر و … . روش  های چاپ روی محصولات با توجه به ابعاد هندسی ، سایز ، انحنا و … توسط کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس انتخاب می گردد . چاپ سیلک بیشتر بر روی محصولاتی انجام می گیرد که گرد و استوانه ای شکل و یاکاملا مسطح هستند . چاپ سیلک برند bio plus با استفاده از دستگاه های دوار و شابلون های ساخته شده انجام می گیرد. چاپ تامپو نیز با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک ، پدهای سیلیکونی و کلیشه های ساخته شده انجام می شود به صورتی که رنگ با استفاده از این پد از روی کلیشه برداشته شده و روی محصول قرار می گیرد. این دو روش چاپ بیشترین کاربرد را برای چاپ روی محصولات و قطعات داشته و تمامی این چاپ ها در نهایت دقت و ظرافت انجام می شود.

 

طراحی چاپ سیلک برند bio plus

پس از انتخاب روش چاپ و انتخاب جنس رنگ متناسب با محصول باید به طراحی که یکی از مهم ترین و تاثیرگذار ترین مراحل چاپ می باشد، پرداخته شود. توجه داشته باشید که طراحی در چاپ صنعتی باید در نهایت دقت و خلاقیت انجام گیرد . مشتری می تواند تمامی اطلاعات محصول خود را مانند لوگو ، برند ، مشخصات محتوا و … را برای چاپ طرح خود بکار بگیرد . از آن جایی که چاپ سیلک برند bio plus به صورت متقارن انجام شده طراحی آن باید در نهایت دقت انجام می گیرد تا چاپ بر درستی روی محصول منتقل شود. طراحان چاپ صنعتی ایساتیس باید به تمامی مراحل چاپ روی قطعات آگاهی داشته باشند . زیرا روش چاپ تاثیر بسیار زیادی در طراحی داشته باشد. به هر میزانی که در طراحی ظرافت بیشتری به کار رود ، چاپ روی محصول راحت تر انجام می گردد . پس از تمام مرحله طراحی باید برای طرح مورد نظر شما شابلون ساخته شود . همچنین باید برای محصول شما فیکسچر ساخته شود تا روی میز کار ثابت قرار گیرد و چاپ با دقت بالاتری چاپ شود . تمامی چاپ های انجام شده در این مجموعه در نهایت دقت و ظرافت انجام شده به صورتی که نقاط طراحی شده پوشش دهی می شود و شما فضای خالی در چاپ مشاهده نمی کنید.

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ ترانسفر برند amouage را نیز مطالعه نمایید.

 

جنس چاپ سیلک برند bio plus

همان طور که قبلا ذکر شده است باید رنگی متناسب با جنس محصول انتخاب شود تا بیشترین سازگاری با آن را داشته باشد. برای مثال در صورتی که از رنگ پلاستیک برای چاپ روی شیشه استفاده شود ، چاپ های انجام شده پوسته شده و از بین خواهد رفت . رنگ هایی که برای چاپ سیلک برند bio plus  استفاده می گردد درجه یک و آلمانی بوده و ماندگاری بالایی دارد . همچنین این چاپ ها در برابر عوامل محیطی مانند نم و رطوبت ، سرما و گرما ، سایش دست ، نور آفتاب و … مقاومت بالایی داشته و به هیچ عنوان رنگ پریده نخواهد شد . همچنین این رنگ ها قابلیت شست و شو داشته و در چاپ های انجام شده روی محصول خللی ایجاد نمی شود . پس از اتمام مراحل انتقال رنگ باید محصولات درون دسنگاه های تثبیت رنگ قرار گیرند که سبب افزایش دوام ، ثبات و ماندگاری چاپ های انجام شده خواهد شد . در نهایت محصولات درون بسته بندی های موجود قرار می گیرد تا از آسیب دیدن چاپ های انجام شده جلوگیری شود . همچنین مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس کیفیت تمامی چاپ های انجام شده در این مجموعه را تضمین می کند.

 

پل های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شابلون سازی ، ساخت فیکسچر ، ترکیب رنگ و … به صفحه ی تماس با ما مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس در سایت www.isatisprint.com  مراجعه نموده و یا از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس از مشاوره ی رایگان بهره مند شوید.

 

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *