چاپ سیلک برند bijourka

چاپ سیلک برند bijourka-تصویر اول

چاپ بر روی لوازم آرایشی یکی از روش های تبلیغ به حساب می آید که می توانید با استفاده از آن برای محصولات خود ، از  تبلیغات ماندگار بهره مند شوید . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با به کارگیری بهترین و به روز ترین متد های موجود در زمینه ی چاپ صنعتی توانسته است رضایت مشتریان زیادی را جلب نماید . روش های دیگری نیز برای چاپ روی قطعات وجود دارد که به هیچ عنوان کیفیت چاپ صنعتی را ندارد . توجه داشته باشید که این گونه چاپ ها قیمت مناسب تری را نسبت به روش های دیگر تبلیغ خواهد داشت . در ادامه به بررسی بیشتر چاپ سیلک برند bijourka خواهیم پرداخت .

 

بررسی کلی چاپ سیلک برند bijourka 

همان طور که گفته شد ؛ روش های زیادی برای چاپ روی قطعات و محصولات وجود دارد که کیفیت چاپ صنعتی را نخواهند داشت . به عنوان مثال می توان به استفاده نمودن از لیبل های کاغذی اشاره نمود . این گونه لیبل ها بر اثر سایش دست ، نم و رطوبت و … پوسته پوسته شده  و از بین خواهد رفت . اما چاپ صنعتی با مقاومت بالایی که در برابر عوامل محیطی دارد به هیچ عنوان پاک نمی شود . چاپ سیلک برند bijourka یکی از روش های چاپ صنعتی می باشد که با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک دوار انجام شده است . چاپ سیلک یکی از روش های چاپ صنعتی می باشد که مناسب با سایز ، انحنا ، جنس ، ابعاد و … این محصول می باشد . چاپ تامپو ، چاپ ترانسفر ، چاپ طلاکوب و … روش های دیگری از چاپ است که در مجموعه صنعتی ایساتیس قابلیت چاپ روی هر سایزی از قطعات ( بزرگ ترین یا کوچک ترین ) را خواهد داشت . توجه داشته باشید که ظاهر زیبا و شکیل برای مصرف کننده از اهمیت زیادی برخوردار بوده در نتیجه محصولات شما در حالت ساده و بدون چاپ هیچ گونه جذابیتی نداشته و مصرف کننده از خرید آن صرف نظر خواهد نمود .

 

شما عزیزان می توانید چاپ تامپو برند ELVEX نیز مطالعه نمایید.

 

تفاوت روش های دیگر با چاپ سیلک برند bijourka

چاپ سیلک برند bijourka که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس انجام شده ،  به این صورت است که طرح مورد نظر بر روی شابلون هایی از جنس استیل و فولاد حکاکی شده و با استفاده از دستگاه های دوار و چرخش قطعه چاپ روی آن انجام می گردد . اما چاپ تامپو با استفاده از پد های سیلیکونی انجام می گیرد . به طوری که قطعه روی میز کار ثابت قرار گرفته شده و رنگ با استفاده از پد های سیلیکونی ار روی کلیشه ساخته شده برداشته می شود و روی محصول منتقل می گردد . اساس کار چاپ ترانسفر نیز کاملا با چاپ های دیگر متفاوت است . به این صورت که طرح مورد نظر شما بر روی کاغذ های مخصوص چاپ شده و با استفاده از حرارت روی قطعه ی شما قرار خواهد گرفت . به همین دلیل است که به این نوع چاپ ، چاپ حرارتی نیز می گویند . چاپ طلاکوب نیز که جلوه زیبایی را به محصول شما می دهد ، با استفاده از فویل های متالایز که رنگ های مختلفی دارد ، انجام می گردد . این نوع چاپ دارای دو روش سرد وگرم است که روش گرم آن ماندگاری بیشتری را خواهد داشت .

 

کیفیت و مزایای چاپ سیلک برند bijourka

چاپ بر روی محصولات شما با جلوه ی زیبایی که ایجاد می کند می تواند سبب جذب مشتری و افزایش فروش شما شود . همچنین همان طور که در تصویر این محصول مشاهده می کنید ، طراحان چاپ صنعتی از برند ، لوگو ، مشخصات محصول و … به صورت کاملا ماهرانئه برای طراحی استفاده نموده اند . طراحی چاپ سیلک برند bijourka توسط طراحان به وسیله ی نرم افزار های طراحی مانند فتوشاپ ، کورل و … استفاده می شود . همچنین به هر میزانی که در مرحله ی طراحی از ظرافت بیشتری استفاده گردد چاپ دقیق تری را خواهیم داشت .

پس از اتمام طراحی باید به انتقال رنگ روی محصول پرداخته شود . تمامی رنگ هایی که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ روی محصولات استفاده می کند درجه یک و آلمانی بوده که در برابر عوامل محیطی بسیار مقاوم هستند . همچنین پس از انتقال رنگ ، محصول درون دستگاه تثبیت رنگ قرار می گیرد تا ثبات ، دوام و ماندگاری آن افزایش یابد . در نهایت محصول درون بسته بندی های موجود قرار خواهد گرفت که از آسیب دیدن چاپ انجام شده روی محصول و یا نشستن گرد و غبار روی آن ها جلوگیری شود .

شما عزیزان می توانید با مراجعه به صفحه ی تماس با ما در سایت www.isatisprint.com و یا #چاپ صنعتی ایساتیس با مشاوران مجموعه تماس حاصل نموده و از مشاوره رایگان بهره مند شوید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *