چاپ سیلک برند Amous با رنگ UV

چاپ سیلک برند Amous با رنگ UV-چاپ صنعتی ایساتیس

امروزه لوازم آرایشی و بهداشتی جزء مهم ترین لوازم مورد نیاز هر فرد هستند. بر خلاف تصور عموم این لوازم علاوه بر استفاده توسط خانم ها در بین آقایان نیز بسیار مورد توجه و استفاده می باشند . عطر ، کرم های ضد آفتاب، مرطوب کننده پوست و آبرسان ها از مواردی هستند که هر روزه مورد استفاده افراد قرار می گیرند و در خانه، گردش های روزانه، مسافرت ها و حتی درمحل کار باید در دسترس باشند. با توجه به نیاز گسترده مردم به لوازم آرایشی و بهداشتی، بسیاری از افراد جذب این صنعت می شوند و تولید و واردات این محصولات به شدت بالا است. به همین علت رقابت در این صنعت بسیار سخت است و علاوه بر کیفیت و قیمت محصولات، تبلیغات دارای اهمیت می شوند. یکی از بهترین نوع تبلیغات محصول، برندینگ است که در این زمینه، چاپ سیلک برند Amous با رنگ UV روی لوازم آرایشی و بهداشتی یکی از بهترین نوع تبلیغات برای برند شناخته شده ی Amous بوده است. که در ادامه به توضیح بیشتر آن می پردازیم.

 

نقش چاپ سیلک برند Amous با رنگ UV در فروش آن

برای درک بیشتر نقش چاپ سیلک برند Amous با رنگ UV در تبلیغات موثر و فروش بیشتر آن، در ابتدا به توضیح اهمیت چاپ برند روی محصول می پردازیم. برای شروع از شما می خواهیم که محصولات آرایشی و بهداشتی تولید شده در مجموعه خود را بدون هیچ گونه چاپی بر روی بسته بندی آن در نظر بگیرید، آیا با انجام این کار، مردم باز هم مشتاق خرید از محصولات شما هستند و فروش شما بالا تر خواهد رفت؟ در صورت این اتفاق مسلما شما دچار ورشکستگی خواهید شد! حال که اهمیت چاپ را به خوبی درک کردید ، از شما می خواهیم تصور کنید چاپ روی محصول فروخته شده توسط شما بعد از چند بار استفاده از روی تیوپ محصول پاک شود! با این اتفاق برند شما دیگر در معرض دید مشتری نیست و با توجه به حجم بالای اطلاعات، به زودی برند شما از ذهن مشتری پاک شده و شما مشتریان خود را از دست می دهید. شما تنها زمانی می توانید برند خود را در ذهن مشتریان حک کنید که برند شما در هر بار استفاده از محصول در معرض دید مشتریانتان باشد. ما به شما این نوید را می دهیم که با وجود کارشناسان خبره مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس و همینطور استفاده از با کیفیت ترین و ماندگار ترین رنگ ها و استفاده از دستگاه های پیشرفته روز دنیا ، برند شما با دقت و کیفیت بالا روی محصول چاپ شود و تبلیغات برندینگ شما به بهترین نحو انجام شود. در صورتی که با چاپ سیلک آشنایی کافی ندارید در ادامه ی این مقاله ما را همراهی کنید.

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ سیلک بر روی شیر گاز را نیز مطالعه نمایید.

 

مراحل چاپ سیلک برند Amous با رنگ UV

برای انجام چاپ سیلک برند Amous با رنگ UV روی لوازم آرایشی ، ابتدا طراحی طرح مورد نظر توسط طراحان خلاق مجموعه انجام می گیرد و بعد از ساخت شابلون چاپ به طور مستقیم روی قطعه منتقل می شود. در این چاپ از رنگ های UV استفاده می شود که بسیار با کیفیت هستند و به علت وجود لایه ی محافظ ، ماندگاری بسیار بالایی دارند، این رنگ ها درخشنده و برجسته هستند که به این ترتیب جلوه ی خاصی به محصولات شما می دهند. توجه داشته باشید که برای تثبیت و افزایش ماندگاری رنگ UV ، از خشک کن و تثبیت کننده مخصوص رنگ UV استفاده می شود و رنگ قطعه کاملا خشک شده و تثبیت می شود و در بسته بندی برای محافظت هرچه بیشتر تحویل شما عزیزان می شود.همچنین چاپ سیلک دارای مزایای بسیار زیادی است که در ادامه به آن اشاره می شود. این چاپ در تیراژ بالا و با هزینه ی کاملا مقرون به صرفه انجام می شود. در این چاپ با استفاده از چند رنگ اصلی از جمله: آبی ، قرمز، سفید، سیاه و … می توان به بی نهایت رنگ دسترسی پیدا کرد و رنگ بندی های متنوع ایجاد کرد.

زمان چاپ روی قطعه در این چاپ بسیار کوتاه است و بلا فاصله بعد از تثبیت سازی، رنگ خشک شده و بسته بندی انجام می شود و در کوتاه ترین زمان در اختیار شما قرار می گیرد. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این نوع چاپ روی عبارت چاپ سیلک اسکرین کلیک کنید.

 

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما می توانید برای ثبت انواع  سفارش های خود از جمله چاپ ، طراحی ، ساخت شابلون و کلیشه و … به قسمت تماس با ما در سایت مراجعه کنید و در تمامی این زمینه ها مشاوره رایگان دریافت کنید. هم چنین مجموعه ما را از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس دنبال کنید.این مجموعه با در دست داشتن دستگاه های چاپ طلا کوب، تامپو و ترانسفر آماده ی انجام انواع چاپ با توجه به نیاز شما روی دیگر محصولات از جنس شیشه، پلاستیک، چرم، فلز و … نیز می باشد. با تشکر از همراهی شما عزیزان.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *