چاپ سیلک برند رویال روی بطری

چاپ سیلک برند رویال روی بطری - پخش پلاستیک آریا

چاپ سیلک برند رویال روی بطری یکی از خدماتی است که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس صورت گرفته است. با استفاده از روش های چاپ صنعتی می ‌توان روی انواع قطعات مختلف چاپ های درخشان و زیبایی را ایجاد کرد و به این صورت برند خود را از سایر برندهای موجود در بازار متمایز نمود. این نوع چاپ دارای مراحل مختلفی است که مجموع آن ها باعث ایجاد این طرح زیبا و منحصر به فرد می شود. در ادامه این مطلب قصد داریم تا در رابطه با این نوع چاپ کاربردی توضیحات کاملی را به شما همراهان گرامی ارائه دهیم. لطفاً تا انتها همراه ما باشید.

بررسی کلی چاپ سیلک برند رویال روی بطری

چاپ سیلک برند رویال روی بطری نقش بسیار مهمی در افزایش فروش این محصول دارد. با استفاده از این روش می ‌توان در رابطه با محتویات بطری اطلاعات مختصر و مفیدی را روی بدنه درج کرد و علاوه بر آن لوگو و نام برند را نیز روی بطری چاپ کرده و به این صورت مشتریان را آگاه کرد که این محصول توسط برند رویال تهیه و تولید شده است. استفاده از روش‌های چاپ صنعتی باعث می‌شود تا جلوه ظاهری این محصول نیز افزایش یابد و این مسئله در افزایش فروش نقش قابل توجهی خواهد داشت. با توجه به مزایای روش های چاپ صنعتی اکثر افراد به این طریق برند خود را روی محصول تولیدی درج می کنند و بسیاری نیز از طرح هایی برای افزایش جلوه‌ی محصول، در کنار درج لوگو استفاده می نمایند. هزینه این نوع چاپ در تیراژ بالا بسیار کاهش خواهد یافت و با توجه به سودی که به این صورت به دست می آید این هزینه واقعاً جزئی به نظر می رسد. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس چاپ روی قطعات تولیدی شما در تیراژ بالا و در مدت زمان کوتاه انجام می گیرد و تمامی تلاش ما بر این است تا با کیفیت ترین چاپ را روی محصولات شما ایجاد کنیم. با توجه به این که بسیاری از قطعات در برابر ضربه حساس هستند و ممکن است دچار شکستگی یا آسیب شوند، برای چاپ روی آن ها باید از دستگاه چاپ اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک استفاده شود تا به این طریق فشار دستگاه پرس قابل تنظیم باشد. به همین علت در این مجموعه با استفاده از دستگاه مناسب چاپ و تنظیم درست فشار دستگاه پرس از هر گونه آسیب به قطعه و یا ایجاد کچلی در چاپ جلوگیری خواهد شد و به این طریق می‌ توان از کیفیت چاپ اطمینان حاصل کرد.

شما می توانید از مقاله چاپ تامپو روی فرفره اسباب بازی نیز دیدن نمایید.

مراحل کلی چاپ سیلک برند رویال روی بطری

برای چاپ برند رویال می توان از روش چاپ سیلک استفاده کرد. البته با توجه به رنگ های سفید، مشکی و طلایی که روی این قطعه استفاده شده است این چاپ در چند مرحله انجام می گیرد و به این طریق می‌توان این طرح منحصر به فرد را روی قطعه ایجاد نمود. با استفاده از چاپ سیلک می‌توان روی انواع قطعات محدب، مقعر و صاف طرح های درخشان و زیبایی را ایجاد کرد و به این صورت جلوه محصول را افزایش داد. برای انجام چاپ سیلک برند رویال روی بطری ابتدا شابلون و فیکسچر توسط کارکنان با تجربه و کاردان این مجموعه ساخته می‌شوند و با قرار گرفتن آن‌ها در دستگاه، عملیات چاپ سیلک آغاز می شود. با توجه به طرح های متفاوتی که روی این قطعه به کار رفته نمی‌توان با یک شابلون فرایند چاپ را انجام داد و نیاز به ساخت چند شابلون وجود دارد. در این نوع چاپ طراحی طرح دارای اهمیت بسیار زیادی است و انتخاب رنگ نیز در افزایش جلوه چاپ تاثیر فوق‌العاده‌ای دارد بنابراین باید رنگ زمینه را در نظر گرفت و با توجه به آن رنگ‌های مورد استفاده در چاپ را انتخاب کرد. برای مثال در این قطعه با توجه به رنگ زمینه آبی آن می‌توان از رنگ های طلایی، مشکی و سفید استفاده نمود و باید دقت شود تا هر چهار رنگ به یکدیگر بیایند و در واقع ترکیب زیبا و منحصر به فردی را ایجاد کنند. در این روش بعد از هر مرحله چاپ قطعات وارد دستگاه تثبیت کننده رنگ شده و به این صورت جوهر قرار گرفته روی آن ها خشک می‌شود و بطری‌ها برای چاپ بعدی آماده می‌شوند. در نهایت با کامل شدن مراحل چاپ و خروج قطعات از دستگاه تثبیت کننده رنگ می‌توان آن‌ها را برای جلوگیری از هر گونه آسیب احتمالی بسته بندی کرده و به مشتریان تحویل داد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس خدمات متنوعی از جمله چاپ روی قطعات با جنس های مختلف، شابلون سازی، کلیشه سازی، ساخت فیکسچر، فروش رنگ، فروش دستگاه چاپ، طراحی صنعتی، طراحی تبلیغاتی و … را ارائه می دهد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه وارد صفحه تماس با ما شوید و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت نمایید. در نهایت پیشنهاد می دهیم تا برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سایر خدماتی که در این مجموعه صورت می‌ پذیرد ما را در اینستاگرام و تلگرام نیز دنبال کنید. از همراهی شما سپاسگزاریم و آرزوی سلامتی و ثروت فراوان برایتان داریم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *