چاپ سیلک برند اتو نگارشی بر روی طلق پلکسی

چاپ سیلک برند اتو نگارشی بر روی طلق پلکسی-تصویر1

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از ماشین آلات روز دنیا و با وجود پرسنل کارآزموده خود اقدام به چاپ برند ، لوگو و … بر روی انواع قطعات از جنس پلاستیک، شیشه ، چرم ، ورق های فلزی، لوازم آرایشی و … می نماید. یکی از موفق ترین چاپ های این مجموعه چاپ سیلک برند اتو نگارشی بر روی طلق پلکسی است. این چاپ بر روی پلاک اتومبیل ها قرار میگیرد و به عنوان امضای فروشندگان ، اتومبیل فروخته شده آن ها را از دیگر خودرو ها متمایز می کند. طراحان مجموعه ایساتیس با طراحی دقیق خود با رعایت قرینگی این طرح ، رعایت فاصله گذاری در اطراف آن و کادر بندی حرفه ای خود و همینطور استفاده از رنگ بندی مناسب به شما نوید داشتن یک برند خاص و چشم گیر را می دهند که متمایز کننده برند شما از دیگر همکاران خواهد شد. مجموعه ایساتیس با انواع چاپ حرفه ای ، روش های ترکیب رنگ و همچنین قیمت های مقرون به صرفه ، آماده ارائه انواع خدمات به شما عزیزان است.

 

چاپ سیلک برند اتو نگارشی بر روی طلق پلکسی-تصویر4

 

مزایای چاپ سیلک برند اتو نگارشی بر روی طلق پلکسی

شاید این سوال برای شما عزیزان ایجاد شود که چرا از چاپ سیلک بر روی طلق پلکسی استفاده میشود؟ و این روش چه مزیت هایی نسبت به چاپ تامپو دارد؟ برای پاسخ به این پرسش باید عنوان کرد که ورق های پلکسی از جنس ترمو پلاستیک و به صورت ورق های تخت و صاف هستند و همینطور چاپ سیلک مناسب ترین نوع چاپ برای ورق ها و قطعات صاف یا استوانه ای است و نکته ی قابل اهمیت تر این است که سایز در این چاپ اهمیتی ندارد. در صورتی که به جای چاپ سیلک از چاپ تامپو برای این برند استفاده میشد نیاز به یک پد سیلیکونی بزرگ با توجه به ابعاد برند بود و همینطور این چاپ در یک مرحله صورت نمی پذیرفت و به صورت دو مرحله ای انجام میشد. مزیت چاپ سیلک در مقایسه با چاپ تامپو ، چاپ یک مرحله ای بدون احتیاج به واسطه ی سیلیکونی از شابلون به قطعه است و هم چنین دیگر مزیت این چاپ صرفه اقتصادی آن است چرا که در این نوع چاپ هزینه ی صرف شده به تیراژ آن بستگی ندارد در صورتی که در دیگر چاپ ها این دو مورد کاملا در ارتباط با یکدیگر هستند. چاپ سیلک برند اتو نگارشی بر روی طلق پلکسی با رنگ طلایی خود جلوه ی خاصی به برند شما می دهد و توجه را به خود جلب می کند. برای چاپ این برند از چاپ های دیگر، از جمله چاپ ترانسفر، چاپ طلاکوب ، تامپو و … نیز میتوان استفاده کرد که شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این چاپ ها بر روی آن کلیک کرده و به صفحه ی مربوطه وارد شوید.

 

 

شما می توانید مطلب چاپ تامپو برند LAVARY بر روی لوازم آرایشی را نیز مطالعه نمایید.

 

مراحل چاپ سیلک برند اتو نگارشی بر روی طلق پلکسی

برای چاپ سیلک برند اتو نگارشی بر روی طلق پلکسی مراحل زیر طی میشود که در نهایت چاپی با کیفیت و منحصر به فرد را در اختیار شما قرار می دهد. در ابتدای این روش طرح مورد نظر توسط طراحان خبره مجموعه ایساتیس طراحی می شود و بعد از انتخاب رنگ مورد نظر، تنها با ساخت یک شابلون می توان رنگ را به قطعه مورد نظر منتقل کرد که این کار در یک مرحله و به صورت مستقیم انجام میشود سپس تثبیت سازی رنگ انجام میشود که مهم ترین مرحله کار است ، در صورتی که تثبیت رنگ به درستی انجام نشود رنگ پوسته پوسته می شود و بعد از مدتی از روی طلق پاک می شود. در نهایت طلق های چاپ خورده به دقت بسته بندی میشوند تا از آسیب های احتمالی جلوگیری شود. توجه داشته باشید که در چاپ سیلک با استفاده از رنگ های اصلی آبی ، قرمز، زرد ، مشکی و سفید بی نهایت رنگ در اختیار است و تنوع رنگی بسیار بالا است.

 

چاپ سیلک برند اتو نگارشی بر روی طلق پلکسی-تصویر2

 

راه های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای کسب مشاوره رایگان در رابطه با انواع طراحی و چاپ برای دیده شدن برند خود و همچنین طراحی های تبلیغاتی ، ساخت فیکسچر، شابلون سازی و…  به صفحه ی تماس با ما در سایت مراجعه کنید و همینطور برای مشاهده دیگر محصولات سایت ، ما را از طریق  #چاپ صنعتی ایساتیس دنبال کنید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *