چاپ روی کیسه پارچه ای

چاپ روی کیسه پارچه ای-چاپ صنعتی ایساتیس

مدتی است که استفاده از کیسه پارچه ای به جای کیسه های پلاستیکی، به علت مزایای بی شمار خود بسیار مطرح شده است و بسیاری از افراد استفاده از این نوع کیسه ها را ترجیح می دهند. کیسه های پارچه ای که با نام کیسه سوزنی نیز شناخته می شوند در بیشتر فروشگاه ها، برای تحویل جنس خریداری شده به مشتریان، به عنوان یک بسته بندی بسیار شیک و مشتری پسند استفاده می شوند و به همین علت تاثیر بسیار مثبتی در بازگشت مشتری دارند. این کیسه ها برخلاف کیسه های پلاستیکی دور انداخته نمی شوند و مورد استفاده دوباره افراد قرار می گیرند به همین علت نوشته های روی آن در هر بار استفاده در معرض دید فردی که از آن استفاده می کند و همچنین اطرافیانش قرار می گیرد و اگر چاپ روی کیسه پارچه ای انجام شده باشد، این چاپ در ذهن افراد حک خواهد شد.

 

نقش چاپ روی کیسه پارچه ای و تبلیغات 

همانطور که در قسمت قبل به آن اشاره شد، مردم به خاطر حفظ محیط زیست و به دلیل کیفیت بالا و همینطور زیبایی کیسه های پارچه ای استفاده از این نوع کیسه را به کیسه های پلاستیکی ترجیح می دهند و زمانی که محصولی را خریداری کرده و در این کیسه تحویل بگیرند رضایت بیشتری خواهند داشت و با توجه به قابل شست و شو بودن این کیسه ها و مقاومت بیشتر در پارگی نسبت به کیسه های پلاستیکی، این ساک های دستی چندین باره مورد استفاده قرار می گیرند. به همین علت اگر چاپ روی کیسه پارچه ای انجام شده باشد، این چاپ دائما در معرض دید است. همانطور که میدانید امروزه تبلیغات نقش موثری در شناخته شدن برند دارد. تبلیغات دارای انواع گوناگونی است که هزینه هایی را به دنبال دارد و اغلب این هزینه ها بسیار بالا است. زمانی که شما توانستید مشتری را به سمت برند خود جذب کنید، بازگشت مشتری دارای اهمیت می شود، که این توانایی شما، در جلب اعتماد مشتری را نمایش می دهد. با اهمیت ترین اصل در بازگشت مشتری کیفیت محصول است، سپس تبلیغات برندینگ اهمیت می یابد. تبلیغات برندینگ بازه ای بسیار گسترده دارد که در جهت شناخته شدن برند شما انجام می شود. به این ترتیب که شما باید برند خود را به هر شیوه ای که می توانید به صورت چند بار در روز در معرض دید مخاطب قرار دهید. تا در میان حجم اطلاعات بی شمار روزانه  از ذهن مخاطبان پاک نشود. برای این منظور چه راهکاری دارید؟

 

تاثیر چاپ روی کیسه پارچه ای در سود دهی بیشتر 

یکی از راهکار ها برای نمایاندن برند خود به مشتریان و همینطور جذب مشتری جدید استفاده از چاپ روی کیسه پارچه ای می باشد. این نوع تبلیغ به علت استفاده از کیسه پارچه ای به جای کیسه پلاستیکی به میزان کمی هزینه ی تبلیغات را افزایش می دهد اما در عوض به کسب رضایت مشتریان و افزایش فروش کمک شایانی خواهد کرد. توجه داشته باشید که محتوای چاپ شده روی ساک دستی بسیاز حائز اهمیت است و تنها باید لوگو و همچنین موارد ضروری مثل شماره تماس و ID حساب تلگرام و اینستاگرام، آدرس و … درج شود و در کنار این موارد درج شعار شرکت نیز ایده مناسبی است. طراحی چاپ روی ساک دستی به شدت در جذب مشتری اهمیت دارد. استفاده از رنگ های مناسب و متناسب با رنگ پارچه و همینطور قسمت قرار گیری لوگو، ابعاد طرح و … در دیده شدن این نوع تبلیغ بسیار مهم می باشد. یکی دیگر از موارد با اهمیت در چاپ روی کیسه سوزنی، کیفیت و دقت آن است به نحوی که با گذشت زمان و شست و شوی کیسه، رنگ آن پاک نشود و همچنان یادآور برند شما باشد. با استفاده از کیسه های پارچه ای شما می توانید از تبلیغات به وسیله ی کارت ویزیت خودداری نمایید چرا که کارت ویزیت کاغذ کوچکی است که به علت عدم کارایی عموما توسط مشتریان دور انداخته می شود و نقش موثری در تبلیغات ایفا نمی کند.

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ تامپو برند گروه عایق کویر بر روی لیبل پشت چسب دار را نیز مطالعه نمایید.

 

بهترین نوع چاپ برای چاپ روی کیسه پارچه ای

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس دارای انواع دستگاه های اتوماتیک برای انجام انواع چاپ تامپو، چاپ ترانسفر، چاپ طلاکوب و چاپ سیلک اسکرین می باشد که متخصصان این شرکت برای انجام چاپ روی کیسه پارچه ای از چاپ سیلک یا چاپ تامپو استفاده می کنند. هر کدام از این چاپ ها دارای مزایایی هستند، اما دستگاه سیلک اسکرین، چاپ با کیفیت تری را روی پارچه ایجاد می کند. از مزایای استفاده از چاپ سیلک به جای چاپ تامپو می توان به نکات زیر اشاره کرد: در چاپ به روش تامپو نیاز به ساخت کلیشه و فیکسچر می باشد و همچنین رنگ به وسیله پد های سیلیکونی روی قطعه منتقل می شود، که در نتیجه زمان بیشتری برای تهیه ی این قطعات نیاز می باشد. اما در چاپ به روش سیلک تنها کافی است شابلون تهیه شود و انتقال رنگ روی کیسه به صورت مستقیم و بدون نیاز به پد انجام شود، که باعث می شود این دستگاه به علت ابعاد قطعه و یا اندازه چاپ محدود نشود و برای انجام چاپ روی هر قطعه ای دارای اندازه بسیار کوچک تا بسیار بزرگ مناسب باشد. دستگاه چاپ سیلک برای انجام چاپ روی تمامی قطعات صاف و یا استوانه ای از جنس چرم، پارچه، پلاستیک، شیشه و … مناسب است و با توجه به خطی بودن کیسه پارچه ای، چاپی یک دست و دقیق را روی این ساک ها ایجاد می کند. در این چاپ با استفاده از چند رنگ اصلی تعداد بی شماری رنگ قابل ایجاد است تا رنگ ساخته شده دقیقا مطابق درخواست شما شود . همینطور برجستگی چاپ ایجاد شده در چاپ سیلک به زیبایی آن اضافه می کند.

در این نوع چاپ در ابتدا طراحی طرح مورد نظر انجام می گیرد و بعد از ساخت شابلون چاپ به طور مستقیم و بدون نیاز به پد سیلیکونی روی قطعه منتقل می شود. سپس توسط خشک کن های حرارتی رنگ روی قطعه کاملا خشک شده و تثبیت می شود و در بسته بندی برای محافظت هرچه بیشتر تحویل شما عزیزان می شود. تثبیت رنگ مهم ترین مرحله در این چاپ است که باعث ماندگاری بسیار بالای چاپ روی محصول می شود و با شست و شو از بین نمی رود و رنگ آن پوسته پوسته نمی شود.

 

مراحل انجام طراحی و چاپ چاپ روی کیسه پارچه ای به روش تامپو

مرحله اول در چاپ روی کیسه پارچه ای ، طراحی طرح است، این طراحی با دقت فراوان انجام می شود که باعث افزایش کیفیت چاپ می شود سپس فیلم لیتوگرافی از طرح تهیه می شود و به این ترتیب کلیشه و فیکسچر ساخته می شود. بعد از آن قطعه درون فیکسچر ثابت میشود تا به این ترتیب از هر گونه لرزش قطعه و کاهش دقت دستگاه جلوگیری شود و سپس طرح بر روی کلیشه قرار گرفته و رنگ به وسیله پد های سیلیکونی از روی کلیشه برداشته شده و روی محصول قرار می گیرد و به این ترتیب طرح روی محصول چاپ می شود. سپس قطعه در کوره تثبیت رنگ قرار گرفته و رنگ آن ثابت می شود که این باعث افزایش ماندگاری و دوام چاپ خواهد شد. در نهایت قطعه درون بسته بندی مناسب قرار می گیرد تا به این ترتیب از هر گونه آسیب احتمالی جلوگیری شود.

 

راه های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر و کسب مشاوره رایگان  می توانید به صفحه ی تماس با ما در سایت مراجعه کنید و یا از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس با ما همراه باشید. از همراهی شما متشکریم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *