چاپ روی کارت اعتباری

چاپ روی کارت اعتباری - چاپی ظریف و منحصر به فرد

به طور معمول کارت های اعتباری برای پرداخت استفاده می ‌شوند و دارای سقف انتقال هستند. در این نوع کارت چاپ هایی برای ثبت اطلاعات دارنده کارت به کار می رود تا به این ترتیب افراد بتوانند اطلاعاتی مانند شماره کارت، CVV2 و تاریخ انقضا کارت را مشاهده کنند و در هنگام خرید اینترنتی از آن ها استفاده نمایند. به این ترتیب چاپ روی کارت اعتباری دارای اهمیت بسیار زیادی است و در صورتی که روی کارت چیزی درج نشده باشد استفاده از آن مشکل خواهد شد. چاپ روی کارت بانکی و اعتباری دارای مراحل مختلفی است که در ادامه به طور کامل به توضیح در رابطه با آن ها می پردازیم.

چاپ روی کارت اعتباری بازاریابی مدرن

به طور معمول کارت بانکی را از جنس پلاستیک PVC می سازند که اندازه استاندارد آن ۵۴ در ۸۶ میلی متر است. کارت اعتباری دارای انواع مختلفی می باشد که کارت پرسنلی، کارت شناسایی، کارت دانشجویی، کارت بانکی، کارت هدیه و … را شامل می شود. اگر توجه داشته باشید روی تمامی این کارت ها چاپ هایی از جمله: نام و نام خانوادگی فرد دارنده کارت، تاریخ اعتبار کارت و دیگر نکات ضروری به کار رفته است و به این ترتیب استفاده از این نوع کارت به راحتی امکان پذیر خواهد شد. تصور کارت اعتباری بدون وجود نوشته امکان پذیر نیست چرا که در آن صورت نمی ‌توان از کارت استفاده نمود. امروزه چاپ روی کارت اعتباری بسیار گسترش یافته و به کار می رود. این نوع چاپ دارای مزایای بسیار زیادی است و با استفاده از آن دارنده کارت می تواند اطلاعات با اهمیت را روی کارت خود در دسترس داشته باشد و در صورتی که کارت گم شد با استفاده از اطلاعات مندرج روی آن می ‌توان صاحب کارت را به راحتی پیدا کرد. همچنین این روش یک نوع تبلیغ ماندگار نیز خواهد بود و امروزه بسیاری از بانک ها و موسسات از طراحی های منحصر به فردی برای کارت بانکی به خصوص کارت هدیه استفاده می ‌کنند تا به این ترتیب مشتریان بیشتری را به سمت موسسه خود جذب نمایند.

شما عزیزان می توانید از مقاله چاپ روی بطری پت نیز دیدن نمایید.

چاپ روی کارت اعتباری - چاپی ماندگار

روش های چاپ روی کارت اعتباری

برای چاپ روی کارت اعتباری بیشتر از دستگاه چاپ دیجیتال استفاده می شود. این نوع دستگاه می تواند چاپ را به صورت مستقیم یا غیر مستقیم روی کارت ایجاد نماید که عملکرد چاپ مستقیم و غیر مستقیم با یکدیگر متفاوت است. در این نوع چاپ به جای کارتریج جوهر از ریبون استفاده می شود. در چاپ مستقیم هد چاپگر روی ریبون و کارت قرار می ‌گیرد و رنگ ها به علت ایجاد حرارت به کارت منتقل می شوند. ریبون دارای یک لایه تثبیت است و به همین علت چاپی با کیفیت و ماندگار ایجاد خواهد شد. در روش غیر مستقیم با استفاده از هد، تصویر روی فیلم چاپ شده و بعد روی کارت ایجاد می شود. این نوع چاپ دارای قیمت بالاتری نسبت به چاپ مستقیم می باشد و در چاپ مستقیم تیراژ بالاتر است چرا که سرعت چاپ افزایش می یابد. به طور کل می توان گفت که چاپ دیجیتال بسیار ارزان و ماندگار است و از آن می توان برای چاپ روی پلاستیک، کاغذ، کتان، شیشه و … استفاده نمود .در این نوع چاپ تیراژ اهمیت ندارد و می توان در تیراژ پایین یا بالا چاپ را انجام داد و در نهایت کارت های چاپ خورده با کیفیت بالا را در کوتاه ‌ترین زمان ممکن تحویل داد. در چاپ دیجیتال طرح متغیر است که به همین علت آن را برای چاپ روی کارت بانکی و کارت هدیه نسبت به سایر دستگاه های چاپ متمایز نموده است چرا که به طور معمول توضیحات متفاوتی روی کارت ها به کار می رود و احتیاج است که دستگاه به صورت طرح متغیر عمل نماید.

چاپ روی کارت اعتباری - به وسیله دستگاه چاپ دیجیتال

ماندگاری چاپ روی کارت اعتباری

شاید شما نیز با کارت‌ های اعتباری رو به رو شده باشید که چاپ آن ها در زمان کوتاهی از روی کارت پاک شده باشد. این مسئله باعث ایجاد مشکل در استفاده از کارت خواهد شد. در هنگام چاپ روی کارت اعتباری باید توجه کرد که تثبیت رنگ به خوبی انجام بپذیرد تا به این طریق چاپی ماندگار ایجاد شود. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از دستگاه های اتوماتیک و رنگ های با کیفیت چاپی ماندگار و دقیق روی محصول تولیدی شما به کار می رود و به این ترتیب جوهر از روی قطعه پاک نشده و پوسته پوسته نمی ‌شود. بنابراین کارایی کارت بالا می رود و مشتریان از استفاده از این نوع کارت رضایت خواهند داشت. طراحی در این نوع چاپ دارای اهمیت است و با استفاده از طراحی خاص و انحصاری می ‌توان افراد بیشتری را به سمت موسسه خود جذب نمود. استفاده از رنگ های زیبا و جذاب، فونت های خوانا و کادر بندی مناسب باعث می شود تا افراد به سمت موسسه شما جذب شوند. همچنین استفاده از کارت با طراحی منحصر به فرد به عنوان یک نوع تبلیغ نیز به کار می رود، چرا که این نوع کارت در دید عموم قرار می گیرد و هنگامی که فردی از کارت خود استفاده می‌ کند توجه سایرین به سمت کارت اعتباری او جلب می شود، البته این در صورتی است که طراحی خاصی روی کارت صورت گرفته باشد، به این ترتیب افراد در رابطه با برند شما کنجکاو خواهند شد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از دستگاه های به روز و مجهز، امکان چاپ روی هر نوع محصولی از جمله: چاپ روی لیوان، چاپ روی پد موس، چاپ روی دستکش کار و … را خواهد داشت و شما می توانید برای کسب مشاوره رایگان در رابطه با چاپ روی محصول تولیدی خود به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و همچنین برای مشاهده سایر خدمات، ما را از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس و صفحات اینستاگرام و تلگرام دنبال کنید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *