چاپ روی ژل ضدعفونی کننده

چاپ روی ژل ضدعفونی کننده - مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

با وجود شیوع ویروس کرونا در جهان؛ مصرف ماسک، دستکش یکبار مصرف و ژل ضدعفونی کننده به میزان زیادی افزایش یافته است. به همین علت تولیدات این نوع محصولات بسیار زیاد شده و تقاضا برای آن به میزان زیادی بالا می باشد، در واقع امکانی برای دیده شدن برند های مختلف به وجود آمده است. شما می‌توانید با چاپ روی ژل ضدعفونی کننده فروش محصولات خود را افزایش دهید و مشتریان ثابتی را ایجاد نمایید. استفاده از چاپ روی این نوع محصولات یک نوع تبلیغ و بازاریابی ارزان قیمت و به صرفه است که دارای مزایای بی شماری می باشد. در صورتی که علاقه‌مند به کسب سود بیشتر هستید ادامه این مطلب را دنبال کنید.

برند سازی با استفاده از چاپ روی ژل ضدعفونی کننده

همان طور که گفته شد امروزه ژل ضدعفونی کننده که تا چندین ماه قبل کسی به سراغ آن نمی رفت بسیار پرفروش شده و امکانی برای کارخانجات کوچک به وجود آمده تا به این ترتیب بتوانند در کنار افزایش فروش محصولات خود برندسازی را نیز انجام دهند، به این صورت این نوع مجموعه ها می توانند مشتریانی را جذب کرده و با حفظ آن ها سود بیشتری را به دست آورند. در این حین می توان با استفاده از چاپ روی ژل ضدعفونی کننده فروش آن را افزایش داد و اعتبار بیشتری به برند خود بخشید. چاپ روی محصول تولیدی شما شامل درج برند و توضیحاتی در رابطه با نحوه مصرف ژل ضدعفونی کننده می‌شود و با وجود آن کارایی محصول شما بالاتر خواهد رفت چرا که مشتریان در هنگام استفاده از محصول قطعاً توضیحات موجود روی آن را مطالعه خواهند کرد و در حین مطالعه نحوه استفاده نگاه آنها متوجه لوگو درج شده روی کالا خواهد شد، به این ترتیب نام برند شما در ذهن مخاطب حک می شود و شما می توانید از شرایط نامطلوب ایجاد شده در جهت خدمت رسانی به مردم، برندسازی و افزایش فروش خودتان استفاده کنید. شاید با خودتان بگویید که می توان به جای چاپ روی تیوپ ژل ضد عفونی کننده از برچسب استفاده کرد. این هم راه حلی برای افزایش فروش است اما راه حلی دائمی نخواهد بود چرا که برچسب ها دارای ماندگاری کمی هستند و بعد از مدتی از روی تیوپ جدا خواهند شد.

شما عزیزان می توانید از مقاله چاپ روی ماسک نیز دیدن نمایید.

روش های مورد استفاده در چاپ روی ژل ضدعفونی کننده

به‌طور معمول ژل ضدعفونی کننده دارای بسته بندی از جنس پلاستیک است که به صورت استوانه ای شکل می باشد، به همین علت می‌توان از چاپ تامپو و چاپ سیلک روی آن استفاده نمود. در چاپ روی ژل ضدعفونی کننده محدودیتی در تولید رنگ نخواهد بود و با استفاده از چند رنگ اصلی می ‌توان بی شمار رنگ ساخت و برای چاپ به کار برد. در صورتی که از چاپ تامپو استفاده شود احتیاج به پد سیلیکونی برای انتقال رنگ روی قطعه وجود دارد اما چاپ سیلک بدون واسطه انجام می گیرد و در آن تنها ساخت شابلون کفایت می کند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با روش های چاپ از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید و به این ترتیب روش چاپ مناسب را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تمامی مراحل طراحی تا چاپ و بسته بندی محصولات شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهد داد و قطعاتی با چاپ های دقیق و با کیفیت را به شما عزیزان تحویل می نماید. در این مجموعه با استفاده از دستگاه های به روز می ‌توان روی هر نوع محصولی چاپ های درخشان و با کیفیتی را ایجاد نمود تا به این ترتیب فروش محصولات را افزایش داد. ما در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس به مشتریان خود متعهد هستیم تا چاپی با کیفیت و ماندگار را به آن ها ارائه کنیم، به همین علت انواع دستگاه های تثبیت کننده رنگ در این مجموعه موجود است تا با استفاده از آن ها بتوان چاپی ماندگار را روی قطعات ایجاد نمود و علاوه بر آن با استفاده از رنگ های با کیفیت آلمانی نگرانی در رابطه با پاک شدن جوهر از روی قطعه ایجاد نخواهد شد.

چاپ روی ژل ضدعفونی کننده با روش تامپو و سیلک

قیمت چاپ روی ژل ضدعفونی کننده

نمی‌توان برای چاپ روی ژل ضدعفونی کننده قیمت ثابتی را در نظر گرفت چرا که موارد بسیاری در این چاپ دخیل هستند که از آن ها می توان به روش چاپ، اندازه طرح، پیچیدگی های موجود در طرح، میزان رنگ مورد نیاز و … اشاره نمود. پیچیدگی های موجود در طرح باعث می شود تا قیمت چاپ افزایش یابد چرا که ساخت شابلون و کلیشه را زمان بر خواهد کرد. همچنین ساخت فیکسچر برای نگه داشتن قطعه در جهت جلوگیری از لغزش در هنگام چاپ نیز هزینه ‌هایی را به دنبال خواهد داشت، اما جایی برای نگرانی نخواهد بود چرا که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تلاش ما در این است که قطعاتی با چاپ های باکیفیت و دقیق را به شما عرضه کنیم که دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه باشد چرا که تلاش ما در جهت کسب رضایت شما عزیزان می باشد. در این مجموعه با وجود استفاده از دستگاه های به روز، تیراژ چاپ بالا است و به همین علت قطعات با سرعت بیشتری به شما تحویل داده خواهند شد و قیمت تمام شده چاپ نیز کاهش خواهد یافت. شما می‌توانید با یک بار اعتماد به این مجموعه به یکی از مشتریان دائمی ما تبدیل شوید و با استفاده از چاپ فروش محصولات تولیدی خود را افزایش بدهید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما همراهان گرامی می توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما از کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس مشاوره رایگان دریافت کنید و سفارشات خود برای چاپ روی قطعات تولیدی؛ ساخت کلیشه، شابلون و فیکسچر یا خرید دستگاه چاپ را ثبت کنید. همچنین در صورتی که علاقه مندید تا از سایر خدمات انجام گرفته در این مجموعه دیدن نمایید به شما توصیه می کنیم تا ما را از طریق صفحات موجود در اینستاگرام و تلگرام دنبال کنید. از همراهی شما سپاس گزاریم و سود بی ‌شماری را برایتان آرزومندیم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *