چاپ روی چوب

چاپ روی چوب - به روش یووی

چوب به عنوان ماده اولیه در ساخت بسیاری از وسایل به کار می رود و به همین علت وجود آن برای ساخت بسیاری از لوازم الزامی می باشد. با توجه به اهمیت این ماده در صنعت، چاپ روی چوب با استقبال زیادی رو به رو شده است. به این طریق می توان طرح های متنوعی را روی چوب ایجاد کرد و یا لوگو برند تولیدی آن را روی محصول چاپ نمود. در این مقاله سعی داریم تا تمامی مواردی که در این نوع چاپ دارای اهمیت می باشد را برای شما عزیزان شرح دهیم. لطفاً در ادامه همراه ما باشید.

کاربرد های چاپ روی چوب

با استفاده از روش هایی که در چاپ صنعتی وجود دارد می توان روی تمامی قطعات تولیدی طرح هایی را ایجاد کرد و به این ترتیب تبلیغات ارزان قیمت و کارآمدی را ارائه کرد. چاپ روی چوب یکی از بهترین روش هایی است که به وسیله آن می توان نام برند تولیدی را روی محصول درج نمود و به این طریق سود بیشتری را به دست آورد. از کاربرد های چاپ بر روی چوب می ‌توان به چاپ روی سرویس چوب و انواع لوازم چوبی اشاره کرد. همچنین چاپ روی ام ‌دی ‌اف نیز امروزه بسیار رایج می باشد. با توجه به کاربرد گسترده‌ای که چوب دارد و موارد مصرف بسیار بالای آن چاپ روی لوازم چوبی نیز بسیار گسترده است و امروزه می توان روی هر نوع قطعه چوبی چاپ زیبایی را ایجاد کرد. با استفاده از این روش می ‌توان لوازم چوبی مثل کمد، میز، تخت و … را دارای طرح های زیبایی کرد که باعث فروش بیشتر این محصولات نیز می شود. مثلاً این روش در ساخت تخت کودکان بسیار کارآمد خواهد بود و به این طریق می توان طرح های فانتزی و زیبایی روی تخت و سایر سرویس چوب اتاق کودکان چاپ کرد و محصولات متمایز و زیباتری را نسبت به سایر همکاران ارائه نمود و سود بیشتری را به دست آورد. یکی از کاربرد های بسیار کارآمد چاپ بر روی چوب استفاده از آن در تابلو های تبلیغاتی و ساعت های چوبی می باشد که از این لوازم می توان به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کرد و مخاطبان بیشتری را برای برند خود جذب نمود. علاوه بر آن، چاپ روی زیر لیوانی چوبی، جا کلیدی، قاب عکس، استند و … نیز جزء مهم ترین کارایی های چاپ بر روی چوب می باشد.

شما می توانید از مقاله چاپ حروف روی فرهنگ لغت نیز دیدن نمایید.

چاپ روی چوب - مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

دستگاه مورد نیاز برای چاپ روی چوب

در چاپ روی چوب می توان از دستگاه چاپ یووی استفاده کرد چرا که این نوع دستگاه ماندگاری جوهر را افزایش می دهد و به این طریق جوهر ها بر اثر تماس با آب نیز از بین نخواهند رفت. این نوع دستگاه با اشعه فرابنفش کار می کند، به این ترتیب در مدت زمان کوتاه جوهر روی قطعه را خشک و تثبیت می ‌نماید. به همین علت برای چاپ روی ام دی اف و چوب کاملا مناسب خواهد بود. برای این چاپ ابتدا طراحی طرح توسط کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس انجام می گیرد و به این ترتیب شابلون و فیکسچر ساخته خواهد شد. این قطعات نقش تعیین کننده ای در چاپ دارند و وجود آن ها الزامی می باشد. شابلون طرح را در بر می گیرد و با وجود آن می ‌توان این طرح را روی قطعه منتقل کرد. از فیکسچر نیز برای نگه داشتن قطعات در حین چاپ استفاده می شود. به این طریق می ‌توان قطعات را ثابت نگه داشت و از لرزیدن آن ها در حین چاپ که باعث کاهش دقت می شود جلوگیری نمود. بعد از این که جوهر روی قطعه قرار گرفت عملیات تثبیت سازی رنگ انجام می گیرد و در نهایت قطعات بسته بندی شده و به دست مشتریان می رسند. چاپ ایجاد شده به این روش بسیار زیبا و تمیز است و کیفیت بسیار بالایی دارد و به همین دلیل تاثیر بسیار بالایی در کسب سود بیشتر برای شما خواهد داشت.

مزیت های چاپ روی چوب

همان طور که در قسمت های قبل توضیح داده شد چاپ روی چوب باعث انحصاری شدن محصول تولیدی شما خواهد شد و با استفاده از این روش می توانید سود بیشتری را بدست آورید. این نوع چاپ دارای مقاومت بسیار بالایی است و بر اثر شرایط محیطی مانند رطوبت، سرما و گرما هیچ گونه آسیبی نمی بیند و تا مدت ها ماندگاری خود را حفظ خواهد کرد، چرا که از دستگاه یووی برای این نوع چاپ استفاده خواهد شد. با توجه به این موضوعات می ‌توان از قطعات چوبی چاپ خورده در فضای بیرون نیز استفاده کرد و نگران از بین رفتن رنگ ها بر اثر سرما، گرما، برف و باران نشد. قیمت این نوع چاپ بسیار مناسب است و با توجه به سودی که به سمت مجموعه تولیدی شما روانه می کند بسیار ناچیز می باشد. البته نمی توان قیمت ثابتی را برای این نوع چاپ در نظر گرفت، چرا که عوامل متعددی در این امر دخالت دارند. برای مثال ابعاد طرح و میزان رنگ هایی که در چاپ به کار می روند باعث تغییر در قیمت خواهند شد، اما در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تلاش شده که با وجود تمامی این عوامل قیمت مناسبی برای چاپ در نظر گرفته شود.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این نوع چاپ وارد صفحه تماس با ما شوید و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از دستگاه های مجهز و به روز امکان ایجاد چاپ روی انواع قطعات چوبی، شیشه ای، پلاستیکی، فلزی و… را فراهم کرده است و کیفیت بالا را در مقابل قیمت مناسب به شما عزیزان ارائه می دهد. در صورتی که تمایل داشته باشید تا از سایر خدمات صورت گرفته در این مجموعه دیدن کنید، می‌توانید ما را از طریق شبکه ‌های اجتماعی در تلگرام و اینستاگرام دنبال نمایید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *