چاپ روی پلاک سینه

چاپ پلاک سینه - ایساتیس

شرکت ها ، کارخانجات و سازمان ها برای معرفی پرسنل خود از بج ‌سینه استفاده می کنند . استفاده از نشان سینه علاوه بر معرفی پرسنل و کارمندان یک شرکت ، یک روش تبلیغ موثر نیز می باشد ، چرا که افراد با دیدن نشان سینه دیگران در رابطه با شغل آن ها کنجکاو خواهند شد . علاوه بر آن ، استفاده از بج‌ سینه باعث افزایش کلاس شرکت نیز می شود . در شرکت های بزرگ که تعداد کارمندان زیاد است درج سمت افراد روی پلاک سینه ، باعث شناخت راحت تر کارمندان شده و به این ترتیب دیگر همکاران و مراجعه کنندگان به راحتی می ‌توانند با آن ها ارتباط بگیرند . همچنین استفاده از بج برای رتبه بندی کارمندان شرکت نیز استفاده می شود که این کار باعث تلاش بیشتر دیگر کارکنان برای رسیدن به رتبه بالا تر خواهد شد . در ادامه این مطلب به بررسی مزایای استفاده از چاپ روی پلاک سینه خواهیم پرداخت.

 

چاپ روی پلاک سینه ، تبلیغی موثر و ارزان

برای بررسی چاپ روی پلاک سینه در ابتدا به توضیح مختصری در رابطه با پلاک سینه می پردازیم . بج سینه که به عنوان اتیکت یا پلاک سینه  نیز شناخته می شود معرف کارمندان یک شرکت و یا اداره می باشد . این نوع نشان سینه در سمت چپ روی کت و یا مقنعه قرار می گیرد . بج سینه شامل لوگو و آرم یک شرکت است و بیشتر از جنس استیل ، آهن ، برنج و آلومینیوم ساخته می شود . استفاده از بج یک حرکت تبلیغاتی است و هر موسسه یا سازمانی می تواند از آن استفاده نماید و به این ترتیب باعث معرفی لوگو شرکت خود شود . در بیشتر موارد در طراحی نشان سینه تنها لوگو شرکت درج می شود ، اما گاهی نیز نام افراد و سمت شغلی آن ها در کنار این لوگو قرار می گیرد . بج سینه مورد استفاده در نیروی انتظامی از این مدل است . پلاک سینه یک نوع تبلیغ شکیل و کارآمد است که دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد و همچنین این نوع تبلیغ در معرض دید افراد قرار دارد . بنابراین هرچه از چاپ زیبا تری برای این نوع پلاک استفاده شود ، بج نمایان تر خواهد شد و جلوه ی آن بیشتر می شود . طراحی در بج سینه نقش تاثیر گذاری دارد چرا که هرچه طراحی این نشان ساده تر و شکیل تر باشد توجه بیشتری را جذب می نماید . همچنین جنس این نشان ها بسیار دارای اهمیت است و استفاده از بج فلزی تاثیر بهتری را روی بیننده خواهد گذاشت . اما به نظر شما مهم ترین مسئله در ساخت بج چیست؟

 

چاپ روی انواع پلاک سینه

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ بر روی پارچه را مطالعه نمایید.

 

مزایای استفاده از چاپ روی پلاک سینه

چاپ روی پلاک سینه مهم ترین مسئله در ساخت آن می باشد . از چاپ برای درج لوگو روی بج ‌سینه استفاده می شود . تصور نمایید که چاپ استفاده شده از نوع بی کیفیت باشد و بعد از مدت کوتاهی کم رنگ شده یا پاک شود ، در این صورت بج سینه دیگر کارایی خود را از دست می دهد و مزیتی در استفاده از آن وجود نخواهد داشت . به همین علت ماندگاری چاپ مهم ترین مسئله در چاپ روی بج است. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از تثبیت کننده ‏UV جوهر روی پلاک سینه به طور کامل خشک می شود و به این ترتیب باعث ماندگاری چاپ خواهد شد . علاوه بر ماندگاری طراحی لوگو نیز نقش بسزایی در دیده شدن بج سینه دارد . استفاده از فونت های زیبا ، رنگ های استفاده شده در طراحی و سادگی طرح در دیده شدن پلاک سینه بسیار تاثیر گذار می باشد . استفاده از طراحان مجرب و زبده برای طراحی بج باعث دیده شدن بیشتر آن خواهد شد . همچنین نحوه انجام چاپ نیز بسیار دارای اهمیت است . چاپ روی بج سینه به وسیله چاپ تامپو ، چاپ سیلک ، چاپ ترانسفر و چاپ طلاکوب امکان پذیر است که از این بین چاپ تامپو دارای مزیت های بیشماری نسبت به دیگر چاپ ها می باشد و به این ترتیب از این نوع دستگاه برای چاپ روی نشان سینه به میزان بیشتری استفاده می شود . در این نوع چاپ از رنگ های با کیفیت آلمانی استفاده خواهد شد که باعث افزایش ماندگاری و همچنین دیده شدن طرح خواهد شد . همچنین با استفاده از پد سیلیکونی ، در این روش به راحتی می توان چاپ را روی قطعه منتقل کرد . تیراژ در این چاپ اهمیتی ندارد و شما می توانید از این دستگاه برای چاپ در تیراژ های بالا نیز استفاده نمایید.

 

چاپ روی پلاک سینه - تصویر سوم

 

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

تنها هدف مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس جلب رضایت مشتریان گرامی است، به همین علت این مجموعه از انواع رنگ های با کیفیت آلمانی و همچنین دستگاه های نیمه اتوماتیک و اتوماتیک برای انتقال رنگ به قطعه استفاده می کند، علاوه بر آن این مجموعه با استفاده از دستگاه تثبیت رنگ UV چاپی ماندگار و بادوام را عرضه می دارد تا باعث کسب رضایت مشتریان خود شود . شما می توانید برای سفارش چاپ روی بج سینه و همچنین چاپ روی دیگر محصولات تولیدی خود به صفحه تماس با ما مراجعه کنید و از مشاوران مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس مشاوره رایگان دریافت نمایید. همچنین دیگر سفارشات خود از جمله ساخت کلیشه ، ساخت فیکسچر ، شابلون سیلک و یا خرید دستگاه چاپ را به این مجموعه بسپارید تا در کوتاه ‌ترین زمان ممکن سفارش شما انجام شود. لطفا برای مشاهده دیگر محصولات و خدمات ما را از طریق صفحات مجازی در تلگرام و اینستاگرام دنبال نمایید. با تشکر

 

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *