چاپ روی پد پنکک

چاپ روی پد پنکک - چاپ صنعتی ایساتیس

در صنعت چاپ روش های گوناگونی برای ایجاد طرح روی قطعات گوناگون به کار می روند که از میان آن ها می توان به چاپ تامپو ، چاپ سیلک ، چاپ ترانسفر و چاپ طلاکوب اشاره کرد. از میان این روش ها برای چاپ روی پد پنکک استفاده از روش چاپ سیلک کارآمد تر خواهد بود و به این وسیله می ‌توان چاپ بسیار زیبا و ظریفی را روی پد پنکک ایجاد کرد. این نوع چاپ در بالاترین کیفیت و با استفاده از دستگاه های به روز اتوماتیک و نیمه اتوماتیک انجام می گیرد و می توان با استفاده از آن هر نوع طرح مورد نظر شما را روی قطعات گوناگون ایجاد نمود. در ادامه توضیحات کاملی در رابطه با این چاپ ارائه می‌ شود که پیشنهاد می دهیم حتماً آن را مطالعه نمایید.

بررسی روش چاپ روی پد پنکک

برای چاپ روی پد پنکک می توان از دستگاه چاپ سیلک استفاده کرد. برای این کار لازم است تا قطعات و ملزوماتی تهیه شوند. در ابتدای امر طراحی طرح مورد نظر انجام می گیرد و سپس با استفاده از آن شابلون و فیکسچر مناسب چاپ ساخته خواهند شد. از فیکسچر برای ثابت نگه داشتن پد در هنگام چاپ استفاده می شود و شابلون نیز طرح را به صورت مستقیم روی قطعه ایجاد می کند. بنابراین با قرار گرفتن این ملزومات در دستگاه چاپ سیلک طرح مورد نظر روی پد پنکک ایجاد خواهد شد و سپس این قطعه وارد دستگاه تثبیت رنگ شده تا چاپ قرار گرفته روی آن کاملا ثابت و ماندگار شود. در واقع استفاده از دستگاه تثبیت رنگ کمک می‌ کند تا از ریزش جوهر و کاهش کیفیت چاپ جلوگیری شود و علاوه بر آن باعث ماندگاری طولانی مدت جوهر نیز خواهد شد و به این ترتیب می توان قطعات را بسته بندی کرده و به مشتریان تحویل داد. در نظر داشته باشید که در این قطعه تنها چاپ روی پد لوازم آرایشی انجام نشده و روی بدنه پلاستیکی این محصول نیز نام برند و توضیحاتی در رابطه با آن درج شده است که باعث خواهد شد تا برندسازی کامل و دقیقی انجام گیرد. البته می ‌توان این نوع چاپ را با استفاده از دستگاه چاپ تامپو نیز انجام داد و به این صورت نیز چاپی ظریف و با کیفیت ایجاد خواهد شد. در واقع دو روش چاپ سیلک و تامپو دارای تفاوت های اندکی با یکدیگر هستند و می توان از هر دو آن ها در قطعات مشابه استفاده نمود. اما در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تلاش می ‌شود تا مناسب ترین روش مورد استفاده قرار گیرد.

از شما دعوت می کنیم تا از مقاله چاپ ترانسفر حیوانات فانتزی نیز دیدن نمایید.

دلایل چاپ روی پد پنکک

اولین دلیلی که باعث می شود تا تولید کنندگان تمایل به چاپ روی پد پنکک داشته باشند برند سازی است. در واقع به این صورت تولید کننده محصول به مشتریان اطلاع می ‌دهد که این کالا توسط چه مجموعه ای تولید شده است. این مسئله باعث خواهد شد تا مخاطبان شما بتوانند هر زمان که نیاز بود مجدداً محصولاتتان را تهیه کنند. در واقع این روش باعث می شود تا شما بتوانید باعث بازگشت مشتری شده و همچنین مشتریان جدیدی را جذب کنید. هنگامی که از چاپ طرح روی محصولات تولیدی خود استفاده می نمایید جلوه این محصولات از سادگی خارج شده و مخاطب پسند می شود. به این صورت افراد مختلف در هنگام خرید متوجه چاپ با کیفیت قرار گرفته روی محصولات شما خواهند شد و حتی اگر محصول شما را خریداری نکنند نام آن در ذهنشان حک می شود. مطمئناً یکی از دغدغه های تولید کنندگان برند سازی می باشد و تمام تلاش آن ها در این جهت است تا نام برند خود را به ذهن مخاطبان بسپارند. برای این کار می توان از روش های تبلیغاتی گوناگون استفاده کرد که اکثر آن ها نیازمند صرف هزینه های بسیار بالایی هستند اما استفاده از روش‌ های چاپ صنعتی هزینه چندانی لازم ندارد و نتیجه شگفت انگیزی را نیز به دنبال خواهد داشت، به همین علت است که امروزه اکثر صاحبان مشاغل از این روش استفاده می کنند.

بررسی هزینه چاپ روی پد پنکک

برای بررسی هزینه چاپ روی پد پنکک ابتدا طرح مورد نظر شما بررسی خواهد شد و جنس و انحنای قطعه تعیین می شود، سپس می توان هزینه نهایی چاپ را تخمین زد. البته در ابتدا روش مناسب چاپ انتخاب خواهد شد چرا که انواع روش های چاپ دارای تفاوت هزینه با یکدیگر هستند. بنابراین می توان گفت که تعیین قیمت ثابت برای انواع روش های چاپ امکان پذیر نخواهد بود. با این وجود در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تلاش ما بر این بوده تا مناسب ترین و نازل ترین قیمت را برای چاپ در نظر بگیریم تا رضایت خاطر مشتریان گرامی فراهم شود. در صورتی که علاقه مندید تا در این رابطه اطلاعات کامل تری را به دست آورید پیشنهاد می دهیم تا وارد صفحه تماس با ما شده و از کارشناسان این مجموعه در رابطه با انواع روش های چاپ مشاوره رایگان دریافت کنید. علاوه بر آن پیشنهاد می دهیم تا در اینستاگرام و تلگرام نیز همراه ما باشید تا به این طریق از سایر خدمات انجام گرفته دیدن کنید. در نظر داشته باشید که این مجموعه خدمات دیگری شامل طراحی طرح، ترکیب رنگ، ساخت کلیشه، شابلون و فیکسچر، فروش دستگاه چاپ و… را نیز انجام می دهد و شما می توانید در این زمینه ها نیز از مشاوره رایگان بهره مند شوید. از همراهیتان سپاسگزاریم و آرزومند شادی و سلامتی فراوان برای شما هستیم‌.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *