چاپ روی محافظ برق

چاپ روی محافظ برق - مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

یکی از لوازم مورد نیاز در منزل محافظ برق است که از آن می توان برای حفاظت از لوازم برقی در هنگام ضعیف و قوی شدن و یا رفتن برق منزل استفاده نمود. به طور معمول روی این وسیله از چاپ ‌هایی برای درج یک سری اطلاعات استفاده می شود. به این صورت می ‌توان در رابطه با نحوه استفاده از محافظ اطلاعاتی را کسب کرد. این مسئله باعث خواهد شد تا کاربری این محصول به میزان بسیار زیادی افزایش یابد که مطمئناً روی فروش بیشتر آن نیز تاثیر گذار خواهد بود. به همین علت بهتر است تا با استفاده از چاپ روی محافظ برق مشتریان بیشتری را برای این گونه محصولات ایجاد کنید. شما می توانید در ادامه‌ی این مطلب با روش چاپ روی این وسیله به میزان بیشتری آشنا شوید.

روش های چاپ روی محافظ برق

روش های چاپ صنعتی دارای گستردگی بسیار زیادی می باشند که از مهم ترین این روش ها می توان به چاپ تامپو، چاپ سیلک، چاپ ترانسفر، چاپ سابلیمیشن و چاپ طلاکوب اشاره کرد. هر کدام از این روش ها دارای موارد مصرف متفاوتی نسبت به یکدیگر هستند، به همین علت برای چاپ روی محافظ برق ابتدا طراحی طرح انجام می گیرد و سپس با توجه به آن روش چاپ انتخاب خواهد شد. در صورتی که به عکس توجه نمایید برای این نوع محافظ استفاده از چاپ تامپو مناسب تر خواهد بود و با استفاده از آن می‌توان فونت های انگلیسی و فارسی و علائم مورد نیاز را روی سطح پلاستیکی محافظ درج نمود، به صورتی که دارای کیفیت بسیار بالا باشند و تا مدت ها از روی این وسیله پاک نشود. در این نوع چاپ در کنار درج توضیحات مورد نیاز برای استفاده آسان تر محصول می توان لوگو برند تولیدی را نیز چاپ کرد تا به این طریق تبلیغات ارزان قیمتی صورت بگیرد. بنابراین از روش های چاپ صنعتی می توان در جهت منافع مختلفی استفاده کرد و به اهداف تجاری خود دست یافت. در چاپ تامپو ابتدا طراحی طرح انجام می گیرد و بعد از آن کلیشه، فیکسچر و شابلون ساخته می شود. سپس با استفاده از این قطعات و به کارگیری پد سیلیکونی عملیات چاپ توسط دستگاه های به روز اتوماتیک و نیمه اتوماتیک انجام می گیرد و بعد از آن قطعات وارد دستگاه تثبیت رنگ می شوند و جوهر قرار گرفته روی آن ها خشک و ماندگار می شود. این نوع چاپ در چهار مرحله انجام می ‌گیرد چرا که در آن از رنگ های متنوعی استفاده شده و به همین علت نیاز است تا قطعه ۴ بار در دستگاه تامپو قرار گرفته و عملیات چاپ روی آن انجام گیرد.

شما می توانید از مقاله چاپ برند PARADOX روی شیشه نیز دیدن نمایید.

مزایا و موارد با اهمیت در چاپ روی محافظ برق

همان طور که گفته شد از روش های چاپ صنعتی می توان در جهت اهداف گوناگونی استفاده کرد. برای مثال در چاپ روی محافظ برق علاوه بر درج برند که باعث ایجاد تمایز در محصول تولیدی می ‌شود و به عنوان تبلیغی ارزان قیمت به حساب می آید، علائم و نوشته هایی نیز روی این محافظ درج شده که باعث استفاده راحت تر از این محصول می ‌شود. با توجه به هزینه بسیار پایین و مناسب روش های چاپ صنعتی استفاده از آن ها دارای مزایای بسیاری خواهد بود و باعث ایجاد سود بیشتر برای شما می شود. به همین علت است که بسیاری از تولیدکنندگان از این روش ها برای درج برند خود استفاده می کنند. البته در این مورد طراحی طرح نیز دارای اهمیت خواهد بود و رنگ های به کار گرفته شده کمک می‌ کنند تا جلوه‌ی محصول بیشتر شود. برای مثال در این محافظ از رنگ طلایی برای درج لوگو و نام برند و از رنگ مشکی برای درج اطلاعات استفاده شده است. این مسئله کمک می کند تا لوگو محصول بیشتر در معرض دید مخاطبان قرار بگیرد و در هنگام استفاده راحت تر بتوان نوشته های روی این وسیله را خواند. در این مورد ماندگاری طرح نیز دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و در صورتی که چاپ ایجاد شده در زمان کوتاهی از روی قطعه پاک شود، چاپ ایجاد شده دیگر کارایی خود را نخواهد داشت و در بسیاری از موارد باعث ریزش مشتری نیز می شود. به همین علت است که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از دستگاه تثبیت کننده رنگ برای افزایش ماندگاری چاپ استفاده می شود.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از دستگاه های به روز و کارکنان مجرب و با تجربه می‌ توان روی انواع قطعات و محصولات تولیدی مجموعه شما چاپ های با کیفیت و ماندگاری را ایجاد کرد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه وارد صفحه تماس با ما شوید و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین به شما پیشنهاد می دهیم تا ما را در اینستاگرام و تلگرام نیز دنبال کرده و از سایر خدمات انجام گرفته دیدن نمایید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *