چاپ روی ماسک پارچه ای

چاپ روی ماسک پارچه ای - به روش تامپو و سیلک

در صورتی که شما صاحب یک برند تولیدی یا خدماتی باشید، مطمئناً با هدایای تبلیغاتی و کاربرد های آن ها آشنا هستید. با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش میزان مصرف ماسک تنفسی راهی برای تبلیغات برند های مختلف به این طریق ایجاد شده است. بنابراین می توان با درج لوگو روی ماسک سود قابل قبولی را به دست آورد و میزان مشتریان و مخاطبان خود را افزایش داد. برای این کار می توان از روش های چاپ صنعتی استفاده کرده و در کوتاه ترین زمان لوگو خود را روی انواع ماسک درج کرد. در ادامه قصد داریم تا در رابطه با چاپ روی ماسک پارچه ای توضیحات کاملی را به شما همراهان محترم ارائه کنیم. لطفاً تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

چاپ روی ماسک پارچه ای راهی نوین در تبلیغات!

در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از دستگاه های به روز اتوماتیک و نیمه اتوماتیک می‌توان روی قطعات مختلف از جنس‌های گوناگون چاپ‌های ظریف، دقیق و زیبایی را ایجاد کرد. این مجموعه سابقه طولانی در چاپ روی انواع هدایای تبلیغاتی از جمله چاپ روی خودکار ، چاپ روی لیوان ، چاپ روی پد موس ، چاپ روی ساک دستی ، چاپ روی کیف پول و… دارد. در این بین می‌توان مناسب ترین هدیه تبلیغاتی حال حاضر که باعث ایجاد سود مناسبی برای برند شما می‌شود را ماسک تنفسی دانست، چرا که با وجود شیوع بیماری کرونا مصرف ماسک تنفسی با افزایش چشمگیری روبرو شد و به این صورت راهکاری برای برندهای مختلف ایجاد شده که می‌توانند با استفاده از آن تبلیغات ارزان و سودآوری را انجام دهند. چاپ روی ماسک پارچه ‌ای یکی از روش‌های بسیار کارآمد بازاریابی و تبلیغات است و با استفاده از آن می‌توان تبلیغات موثری را انجام داد. استفاده از ماسک پارچه‌ای برای تبلیغ به نسبت ماسک‌های یکبار مصرف مناسب تر می باشد چرا که این ماسک‌ها قابل شستشو و استفاده مجدد هستند اما ماسک‌های یکبار مصرف تنها یکبار قابل استفاده می‌باشند و به این ترتیب در صورتی که از آن‌ها برای تبلیغات استفاده شود نمی‌توان نتیجه دلخواه را به دست آورد. با توجه به اینکه افراد برای بیرون رفتن از منزل از ماسک استفاده می‌کنند وجود لوگو برند شما روی ماسک باعث می‌شود تا افراد مختلف بتوانند آن را مشاهده کنند، بنابراین می ‌توان گفت که این محصول نسبت به سایر هدایای تبلیغاتی کارآمدتر می‌باشد. علاوه بر آن هزینه‌ای که برای خرید ماسک صرف می ‌شود به نسبت سایر لوازم بسیار ارزان تر خواهد بود. بنابراین این روش دارای مزیت‌های بیشماری برای برند شما می‌باشد و هزینه‌ای که برای چاپ پرداخت می ‌شود در برابر سود به دست آمده کاملاً ناچیز خواهد بود.

شما می توانید از مقاله چاپ روی ماسک | چاپ صنعتی بر روی Mask نیز دیدن نمایید.

چاپ روی ماسک پارچه ای - چاپ روی هدایای تبلیغاتی

روش های چاپ روی ماسک پارچه ای

روش های چاپ صنعتی بسیار متنوع هستند و برای چاپ روی قطعات در جنس های مختلف می توان از روشهای گوناگونی استفاده کرد. در چاپ روی ماسک پارچه ای می‌توان از روش چاپ سیلک ، چاپ تامپو یا چاپ سابلیمیشن استفاده نمود. در انتخاب نوع چاپ طرح مورد نظر شما اهمیت دارد. برای مثال در صورتی که بخواهید تصاویری را روی ماسک درج کنید می توان از روش چاپ سابلیمیشن استفاده نمود و به این صورت هر نوع طرح مورد نظر شما را روی ماسک های پارچه‌ای درج کرد. اما اگر قصد شما از چاپ روی ماسک جنبه تبلیغاتی آن است با استفاده از چاپ تامپو و سیلک می‌توان لوگو، نام برند و هر نوع اطلاعات دیگری را روی ماسک چاپ نمود. این دو روش چاپ تقریباً شبیه به یکدیگرند و دارای تفاوت‌های جزئی می باشند. برای مثال در چاپ تامپو از واسطه سیلیکونی برای چاپ استفاده می شود اما چاپ سیلک به صورت مستقیم و تنها با ساخت شابلون انجام می گیرد. در چاپ سیلک و تامپو از رنگ های با کیفیت آلمانی برای چاپ استفاده می شود، به این طریق در صورتی که ماسک ها شسته شوند نیز چاپ قرار گرفته روی آن‌ها همچنان باقی خواهد ماند و به هیچ عنوان کم رنگ و پوسته پوسته نمی شود. برای انجام چاپ سیلک و تامپو ابتدا طراحی طرح انجام می‌گیرد و با استفاده از آن قطعاتی مانند شابلون، کلیشه و فیکسچر ساخته می شوند. با استفاده از این قطعات عملیات چاپ انجام گرفته و بعد از آن ماسک ها وارد دستگاه تثبیت رنگ شده و به این صورت جوهر قرار گرفته روی آن ها خشک می شود. در نهایت ماسک ها بسته بندی می شوند تا به این طریق از ایجاد آلودگی میکروبی روی آنها جلوگیری شود و هم چنین آسیبی به چاپ های انجام گرفته نرسد.

چاپ روی ماسک پارچه ای - چاپ صنعتی ایساتیس

فاکتورهای مهم در چاپ روی ماسک پارچه ای

رعایت بهداشت

با توجه به این که از ماسک برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا استفاده می شود لازم است تا چاپ روی ماسک پارچه ای در محیطی کاملا بهداشتی انجام گیرد. به همین علت تمامی کارکنان این مجموعه پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند و به این صورت عملیات چاپ انجام می گیرد. بنابراین در این مورد جایی برای نگرانی وجود نخواهد داشت و می توانید از رعایت کامل موارد بهداشتی در این مجموعه اطمینان حاصل کنید.

تثبیت سازی رنگ

تثبیت سازی رنگ به قدری مهم است که به هیچ وجه نمی توان آن را نادیده گرفت. در صورتی که از دستگاه تثبیت جوهر استفاده نشود علاوه بر احتمال ریزش رنگ ها، ممکن است چاپ ایجاد شده با گذشت مدت زمانی کوتاه از روی قطعه پاک شود. بنابراین با استفاده از دستگاه تثبیت رنگ می ‌توان ماندگاری را تا میزان زیادی افزایش داد تا در صورت شستشوی ماسک نیز چاپ آن از روی قطعه پاک نشود.

طراحی طرح

زمانی که از هدایای تبلیغاتی استفاده می شود تمامی تلاش برند های مختلف در این است تا به میزان بیشتری دیده شوند. به همین علت طراحی طرح اهمیت می‌ یابد. در واقع هر چه طرح چاپ شده دارای نمای زیباتری باشد افراد به میزان بیشتری به آن توجه می‌کنند و به همین علت بهتر است تا از طرح های ساده و در عین حال زیبا استفاده کنید. انتخاب رنگ مناسب نیز در این مورد کاملاً تاثیرگذار است و بهتر است تا انتخاب رنگ با توجه به رنگ زمینه انجام گیرد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما می توانید برای کسب مشاوره رایگان در رابطه با انواع روش های چاپ و اطلاع از قیمت ها وارد صفحه تماس با ما شوید و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت نمایید. همچنین از شما خواستاریم تا در اینستاگرام و تلگرام نیز ما را دنبال کنید و از سایر خدمات صورت گرفته در این مجموعه دیدن نمایید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *