چاپ روی لیوان کاغذی

چاپ روی لیوان کاغذی - مجموعه ایساتیس

لیوان کاغذی یکی از انواع لیوان یکبار مصرف است. این نوع لیوان به علت عدم تاثیر شیمیایی روی مایعات داغ از جمله چای به میزان بیشتری نسبت به لیوان یکبار مصرف پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد. در این لیوان می توان از چاپ طرح های متنوع برای افزایش زیبایی لیوان استفاده کرد. بسیاری از شرکت ها از چاپ روی لیوان کاغذی برای تبلیغات استفاده می کنند، که این نوع تبلیغ دارای بازدهی بسیاری می باشد. در ادامه این مطلب به توضیح در رابطه با مزایای استفاده از چاپ بر روی لیوان کاغذی و نکات مهم در این نوع چاپ می پردازیم. لطفاً همراه ما باشید.

مزایای استفاده از چاپ روی لیوان کاغذی

همان طور که گفته شد لیوان‌ کاغذی به صورت یکبار مصرف تهیه می شود. در این لیوان از پوشش پلاستیک یا موم برای افزایش مقاومت لیوان در اثر نفوذ مایعات به بیرون استفاده می شود. در لیوان کاغذی با استفاده از چاپ می توان جلوه ویژه ‌ای به لیوان بخشید، به همین علت اکثر تولید کنندگان لیوان کاغذی از چاپ برای افزایش جلوه لیوان استفاده می نمایند. همچنین بسیاری از شرکت های خصوصی و یا دولتی برای تبلیغات از چاپ روی لیوان کاغذی استفاده می کنند. این نوع چاپ یک تبلیغ ارزان و سود آور است که باعث جذب مشتری خواهد شد. شما می توانید لوگو مربوط به برند خودتان را روی لیوان چاپ کرده و در کنار آن از طرح های متنوع استفاده نمایید ، به این طریق افراد جذب طرح های روی لیوان شده و نام برند شما در ذهنشان حک خواهد شد. شما می توانید از این لیوان ها در مکان های عمومی استفاده کنید تا به این طریق افراد زیادی از آن برای نوشیدن مایعات استفاده کنند. در واقع قرار دادن لیوان کاغذی در محیط های پر رفت و آمد باعث دیده شدن بیشتر برند شما خواهد شد. همچنین استفاده از این لیوان ها برای پذیرایی در سمینار ، همایش و نمایشگاه نیز بسیار موثر می باشد. در نظر داشته باشید که چاپ روی لیوان یکبار مصرف کاغدی دارای هزینه بسیار پایین است و در عین حال تبلیغ بسیار موثری می باشد. در صورتی که شما جزء تولید کنندگان لیوان و ظروف یکبار مصرف کاغذی هستید می توانید در انواع این ظروف از چاپ های هماهنگ با یکدیگر استفاده نمایید و پک لیوان و بشقاب یکبار مصرف کاغذی را به فروش برسانید. این نوع پک ها در تولد ها و جشن ها بسیار استفاده می شوند و جزء تم اصلی مراسم ها می باشند.

چاپ روی لیوان کاغذی - تصویر یک

 

شما می توانید از مقاله چاپ روی ماسک نیز دیدن نمایید.

 

نکات مهم در رابطه با چاپ روی لیوان کاغذی

در چاپ روی لیوان کاغذی از پوشش پلی اتیلن استفاده می شود. استفاده از پلی اتیلن مزایای بی شماری دارد که مهمترین آن بازیافت سریع لیوان کاغذی است. به این ترتیب به حفظ محیط زیست کمک می شود. همچنین با استفاده از پلی اتیلن ذرات موجود در لیوان یکبار مصرف وارد مایع داغ نخواهد شد. به این ترتیب استفاده از این لیوان باعث حفظ سلامت شما می شود. در چاپ روی لیوان یکبار مصرف طراحی دارای اهمیت زیادی است ، چرا که طرح مورد استفاده در جذب افراد اهمیت بسیاری را دارا می باشد. کادر بندی مناسب ، رعایت قرینگی طرح و استفاده از رنگ های شاد و متنوع باعث دیده شدن بیشتر لیوان می‌ شود. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس طراحی توسط طراحان مجرب این مجموعه انجام می ‌شود و به این ترتیب تمامی اصول طراحی رعایت خواهد شد. شما می توانید تمامی مراحل طراحی طرح مورد نظر خود را برای چاپ روی لیوان یکبار مصرف به این مجموعه بسپارید و طرحی زیبا را دریافت نمایید. در این شرکت چاپ بر روی لیوان کاغذی با سایز های مختلف از جمله سایز ۲۰۰ سی سی و سایز ۳۶۰ سی سی امکان پذیر است و این مجموعه توانایی چاپ در تیراژ بالا را دارد. در مجموعه ایساتیس برای چاپ روی لیوان ، از دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک استفاده می شود و همچنین رنگ های بسیار متنوعی برای چاپ وجود دارد تا بتوان نزدیکترین رنگ را به طرح مورد نظر به دست آورد. کیفیت این نوع چاپ بسیار بالا است و به این ترتیب طرح کمرنگ نمی شود و از روی لیوان پاک نخواهد شد و شما می توانید آن ها را برای مدت طولانی تری نگه دارید و هر زمان که نیاز بود مورد استفاده قرار دهید.

چاپ روی لیوان کاغذی - تصویر دو

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس آماده عقد قرار داد با تمامی شرکت های دولتی و خصوصی می باشد. شما می ‌توانید چاپ روی تمامی محصولات خود و همچنین هدایای تبلیغاتی را به این مجموعه بسپارید. انواع دستگاه های چاپ سیلک، چاپ تامپو، چاپ طلاکوب، چاپ ترانسفر، چاپ سابلیمیشن و … در این مجموعه موجود است و با استفاده از آن ها چاپی یک دست و با کیفیت به دست خواهد آمد. این شرکت آمادگی چاپ لوازم آرایشی، چاپ بر روی شیشه، چاپ بر روی پلاستیک، چاپ روی بطری، چاپ بر روی پارچه  ، شابلون سیلک و … را دارد. همچنین شما می توانید ساخت شابلون ، ساخت کلیشه و خرید دستگاه چاپ طلاکوب را به ما بسپارید. با تشکر از همراهی شما با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *