چاپ روی لوازم آزمایشگاهی

چاپ روی لوازم آزمایشگاهی - مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

پیپت یکی از لوازم آزمایشگاهی بسیار پر کاربرد است و به همین علت این وسیله توسط برند های متعددی تهیه می شود و اهمیت زیادی دارد تا با استفاده از چاپ، برند تولیدی روی بدنه این محصول درج شود. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس امکان چاپ روی لوازم آزمایشگاهی از جمله پیپت فراهم می باشد و می توان با استفاده از دستگاه های به روز چاپ هر نوع طرح مورد نظر شما را روی بدنه این محصول درج کرد. بنابراین به تمامی تولید کنندگان ایرانی این نوید را می ‌دهیم که می ‌توانند با استفاده از این روش ها محصولات خود را شناسنامه دار کرده و با فروش آن ها سود بسیار زیادی را به دست آورند. در ادامه در رابطه با این نوع چاپ توضیحات کاملی خدمت شما ارائه خواهد شد که پیشنهاد می کنیم حتماً آن را مطالعه نمایید.

روش های چاپ روی لوازم آزمایشگاهی

در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس امکان چاپ بر روی شیشه و چاپ بر روی پلاستیک وجود. با توجه به این که بسیاری از لوازم آزمایشگاهی از جنس شیشه و پلاستیک هستند بنابراین چاپ روی لوازم آزمایشگاهی یکی از خدماتی است که این مجموعه قادر به ارائه آن می‌باشد. برای این نوع چاپ از دستگاه های گوناگونی می توان استفاده نمود. برای مثال در صورتی که قصد داشته باشید تا روی انواع پیپت برند تولیدی خود را درج کنید، می ‌توان از روش چاپ تامپو استفاده کرد. البته در کنار این روش از روش چاپ سیلک ، چاپ ترانسفر و چاپ طلاکوب نیز می توان برای لوازم آزمایشگاهی استفاده نمود. بنابراین ابتدا لازم است تا طراحی طرح انجام شود و سپس روش مناسب چاپ انتخاب خواهد شد. در چاپ روی پیپت استفاده از روش تامپو کارآمد تر است، بنابراین بعد از طراحی طرح؛ کلیشه، فیکسچر و شابلون ساخته می شوند و سپس با استفاده از این قطعات چاپ روی پیپت انجام می گیرد. کلیشه و شابلون برای چاپ روی پیپت مورد استفاده قرار می گیرند و فیکسچر برای ثابت نگه داشتن قطعه در حین چاپ به کار می ‌رود و به این ترتیب می ‌توان چاپی دقیق و ظریف را روی بدنه پلاستیکی پیپت ایجاد نموده و سپس از دستگاه تثبیت کننده رنگ برای افزایش ماندگاری چاپ استفاده نمود. این دستگاه در کوتاه ‌ترین زمان ممکن چاپ ایجاد شده را کاملاً خشک و ماندگار می ‌کند و به این طریق می توان از پوسته پوسته شدن چاپ بر اثر گذر زمان جلوگیری کرد. در انتها برای جلوگیری از هرگونه آسیب احتمالی روی قطعه، پیپت ها در بسته بندی مناسب قرار گرفته و سپس خدمت مشتریان محترم تحویل داده می شوند.

شما می توانید از مقاله چاپ سه برند معروف روی شیشه عطر نیز دیدن نمایید.

نکات کلیدی در چاپ روی لوازم آزمایشگاهی

در چاپ روی لوازم آزمایشگاهی رعایت نکاتی دارای اهمیت می باشد که یکی از این موارد تعداد مراحل چاپ است. با توجه به این که برای این قطعه از طرح های متنوع و دو رنگ آبی و مشکی استفاده شده است نمی‌ توان چاپ را تنها در یک مرحله انجام داد و نیاز است تا با استفاده از چند کلیشه و شابلون چاپ در چند مرحله انجام گیرد. به این طریق بعد از هر بار انجام چاپ استفاده از دستگاه تثبیت رنگ کاملاً ضروری می باشد. به این صورت می ‌توان اطمینان داد که چاپ ایجاد شده دارای ماندگاری بسیار طولانی مدتی است و به هیچ عنوان از روی قطعه پاک نشده و پوسته پوسته نمی شود. با توجه به این که در آزمایشگاه مواد شیمیایی گوناگونی وجود دارد که ممکن است باعث تغییر یا از بین رفتن چاپ ایجاد شده شود، استفاده از رنگ های با کیفیت و دستگاه تثبیت رنگ برای افزایش ماندگاری چاپ بسیار ضروری می باشد. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از رنگ های با کیفیت آلمانی برای این نوع چاپ استفاده می شود و به همین علت می ‌توان از ماندگاری طولانی مدت جوهر ها اطمینان حاصل کرد. در این چاپ از پد سیلیکونی با کیفیت برای ایجاد طرح روی قطعه استفاده می شود و به همین علت می توان از ایجاد کچلی در چاپ جلوگیری نمود. چاپ تامپو با استفاده از پد سیلیکونی برای چاپ روی انواع قطعات محدب، مقعر، مسطح و منبت کاری شده کاملا مناسب است و به همین علت کارآیی بسیار زیادی در صنعت چاپ دارد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس خدمات گوناگونی از جمله چاپ روی قطعات گوناگون، ترکیب رنگ، طراحی طرح، ساخت کلیشه، شابلون سازی ، فروش دستگاه چاپ و… انجام می‌ گیرد و شما عزیزان می توانید برای کسب مشاوره رایگان در رابطه با این موارد وارد صفحه تماس با ما شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. علاوه بر آن پیشنهاد می ‌دهیم تا در پیج اینستاگرام و صفحه تلگرام نیز همراه ما باشید و به این طریق از سایر خدمات انجام شده در این مجموعه دیدن نمایید. از همراهی تان سپاسگزاریم و برای شما آرزوی لحظاتی شاد و پر از سلامتی داریم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *