چاپ روی قطعات اسباب بازی

چاپ روی قطعات اسباب بازی - مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

روش های چاپ صنعتی برای هر نوع قطعه ای به کار می روند و تفاوتی ندارد که جنس قطعه به چه صورت باشد و از آن در چه مواردی استفاده شود. یکی از کاربرد های چاپ در صنعت تولید اسباب بازی است و امروزه چاپ روی قطعات اسباب بازی کاربرد های بی شماری در این صنعت دارد. به همین علت در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با این نوع چاپ توضیحات کاملی را به شما عزیزان ارائه کنیم. لطفا در ادامه همراه ما باشید و برای آشنایی با انواع روش های چاپ از سایر مقالات نیز دیدن نمایید.

چرا چاپ روی قطعات اسباب بازی به کار می رود؟

در صنعت تولید اسباب بازی تولیدکنندگان برای رقابت با یکدیگر در تلاشند تا اسباب بازی ها را با طراحی ‌های خاص تر روانه بازار نمایند و به این صورت کودکان بیشتری را به خرید این اسباب بازی ها علاقه مند کنند. به همین منظور می توان با چاپ روی قطعات اسباب بازی ، طرح های خاص و زیبایی را روی این نوع قطعات ایجاد نمود و همچنین باعث ایجاد شباهت در این اسباب بازی ها با نمونه های واقعی آنان شد. برای مثال موتور و ماشین مسابقه دارای طرح های گوناگونی هستند و به همین علت در تولید اسباب بازی این وسایل باید سعی شود تا آن ها شبیه به موتور و ماشین مسابقه واقعی باشند. بنابراین می‌توان با چاپ طرح های گوناگون روی بدنه‌ی این قطعات تغییرات مورد نظر را ایجاد نموده و به این صورت سود بیشتری را به دست آورد. مطمئناً استفاده از روش چاپ صنعتی بسیار کارآمد تر از لیبل و برچسب خواهد بود، چرا که ماندگاری طرح نقش تعیین کننده ای در رضایت خریداران دارد و در صورتی که این نوع طرح ها پوسته پوسته شده و با گذشت زمان از روی اسباب بازی پاک شوند مشتریان دیگر به شما اعتماد نخواهند کرد. بنابراین بهتر است تا به جای استفاده از لیبل هایی که در با کیفیت ترین حالت خود با برخورد قطره‌ای آب پوسته پوسته شده و کارایی خود را از دست می دهند از چاپ کمک بگیرید. به این صورت می‌توان طرح مورد نظر شما را روی انواع اسباب بازی درج نموده و جلوه‌ی بسیار زیبایی روی این نوع کالاها ایجاد نمود . این نوع چاپ در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از با کیفیت ترین دستگاه‌های روز و همچنین با نازل‌ترین قیمت انجام خواهد گرفت و مسلماً باعث کسب سود بیشتر برای شما شده و قطعات تولیدی تان را از سادگی در می‌آورد.

شما می توانید از مقاله چاپ پازل نیز دیدن نمایید.

چاپ روی قطعات اسباب بازی به روش تامپو

چاپ روی قطعات اسباب بازی به چه شیوه‌ای انجام می گیرد؟

برای چاپ روی قطعات اسباب بازی می‌توان از روش‌های گوناگونی مانند چاپ تامپو، چاپ سیلک و چاپ ترانسفر استفاده نمود. البته ابتدا نیاز است تا جنس و اندازه قطعه و اندازه طرح در نظر گرفته شده و سپس روش چاپ انتخاب شود. برای مثال در چاپ روی بدنه موتور اسباب بازی و سایر قسمت های آن می‌توان از روش چاپ تامپو استفاده کرد، چرا که این روش در چاپ روی قطعات ریز بسیار کاربردی است و تمامی ظرافت‌های موجود در طرح توسط این روش حفظ خواهد شد. بنابراین این نوع چاپ گزینه بسیار خوبی می‌باشد. در این روش از پد سیلیکونی با کیفیت برای چاپ استفاده می‌شود و به این صورت طرح روی قطعه منتقل خواهد شد. برای این چاپ ملزوماتی مورد نیاز است که از آن‌ها می‌توان به کلیشه، فیکسچر و شابلون اشاره نمود. این قطعات توسط کارکنانی با تجربه ساخته می‌شوند و دقت بسیار بالایی در تولید آن‌ها صرف خواهد شد، چرا که در صورت پایین بودن کیفیت هر کدام از این لوازم چاپ ایجاد شده دارای کیفیت پایینی خواهد شد. شابلون و کلیشه برای ایجاد طرح روی قطعه به کار می‌روند و فیکسچر نیز از هرگونه لرزش قطعه در حین چاپ جلوگیری کرده و به این صورت در افزایش دقت چاپ تاثیر بسزایی دارد. با ساخت این وسایل و قرار دادن آن در دستگاه چاپ عملیات چاپ انجام می‌گیرد که در آن نیز رعایت نکاتی الزامی است. برای مثال فشار دستگاه پرس باید به گونه‌ای تنظیم شود که قطعه در حین چاپ دچار شکستگی نشده و از ایجاد کچلی در آن نیز جلوگیری شود. بنابراین تنظیم فشار پرس بسیار با اهمیت خواهد بود و به همین علت بهتر است تا از دستگاه اتوماتیک و نیمه اتوماتیک برای چاپ استفاده شود. بعد از انجام عملیات چاپ قطعات وارد دستگاه تثبیت کننده می‌شوند و به این صورت چاپ روی آن‌ها ثابت می‌شود و ماندگاری آن افزایش خواهد یافت.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در صورتی که علاقه مندید تا از روش سود آوری برای تبلیغات استفاده نمایید و با استفاده از چاپ جلوه‌ی محصولات تولیدی خود را افزایش دهید، می توانید وارد صفحه تماس با ما شده و از کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس در رابطه با این موارد مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین شما می توانید ما را در اینستاگرام و تلگرام دنبال کنید و به این صورت از سایر خدمات این مجموعه نیز دیدن نمایید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *