چاپ روی قاب تلفن

چاپ روی قاب تلفن - چاپ صنعتی ایساتیس

برخی از لوازمی که در منزل یا محل کار مورد استفاده قرار می گیرند دارای چاپ هایی هستند که اطلاعاتی را در رابطه با نحوه استفاده از آن به مصرف کننده منتقل می کنند. همچنین برخی از لوازم دارای کد هایی هستند که باعث کارایی بیشتر می شوند. برای مثال چاپ روی قاب تلفن باعث می شود تا افراد مختلف بتوانند در رابطه با کاربرد های هر کدام از دکمه های قرار گرفته روی این محصول اطلاعاتی را به دست آورند و به راحتی از این وسیله استفاده کنند. به همین علت می ‌توان استفاده از روش های چاپ صنعتی را برای این قطعه کاملاً ضروری دانست. در ادامه توضیحات کامل تری در رابطه با این نوع چاپ ارائه می ‌شود که پیشنهاد می ‌دهیم حتماً آن را مطالعه کنید.

چاپ روی قاب تلفن روشی برای کارایی بیشتر محصول

همانطور که گفته شد چاپ روی قاب تلفن در جهت کارایی بیشتر این محصول انجام می‌گیرد. به این ترتیب افراد استفاده کننده از این وسیله می‌توانند تشخیص دهند که هر دکمه دارای چه عملکردی می‌باشد. همچنین در هنگام شماره گیری، چاپ های قرار گرفته روی دکمه ها باعث می‌شوند تا بتوانید به راحتی عدد ها را تشخیص داده و شماره مورد نظر خود را بگیرید. در صورتی که روی این قطعه هیچ نوع چاپی قرار نگرفته باشد، مطمئناً نمی‌توان تشخیص داد که عملکرد هر دکمه به چه صورت است و امکان شماره گیری اشتباه افزایش می‌یابد. بنابراین می‌توان گفت که استفاده از روش های چاپ صنعتی برای قطعاتی مثل کیبورد کامپیوتر، تلفن، لوازم الکترونیکی و… کاملا ضروری است و جزء مراحل تولید به حساب می آید. البته در گذشته به جای استفاده از چاپ از برچسب نیز برای درج اعداد و ارقام روی قطعات مختلف استفاده می‌شد، اما این روش برای تلفن و لوازم الکترونیکی کارآمد نیست چرا که برچسب‌های استفاده شده به راحتی قابل جدا شدن هستند و بعد از مدتی کاملاً ناخوانا شده یا از روی سطح محصول پاک می‌شوند. به این طریق نمی‌توان تشخیص داد که عملکرد هر دکمه به چه صورت است و محصول مورد نظر کاملاً بلا استفاده خواهد شد. اما در صورتی‌که از روش‌های چاپ صنعتی مانند چاپ تامپو ، چاپ ترانسفر ، چاپ سیلک و چاپ طلاکوب استفاده کنید امکان پاک شدن چاپ در مدت زمان طولانی وجود نخواهد داشت و می‌توانید تا سال‌های سال از محصول خریداری شده استفاده نمایید. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از رنگ‌های با کیفیت آلمانی برای چاپ استفاده می‌شود و به همین علت چاپ ایجاد شده بر اثر عوامل محیطی یا استفاده مداوم پوسته‌پوسته نشده و از روی سطح قطعه پاک نمی‌شود.

شما می توانید مقاله چاپ تامپو طرح تایپوگرافی را نیز مطالعه نمایید.

مراحل چاپ روی قاب تلفن

با توجه به این‌که قاب تلفن به صورت غیر مسطح ساخته شده و انحنای کمی دارد، برای چاپ روی این قطعه می‌توان از روش چاپ تامپو استفاده نمود. در این روش با استفاده از پد سیلیکونی امکان چاپ روی تمامی قطعات از جنس‌های مختلف وجود دارد و می‌توان روی سطوح محدب، مقعر، مسطح و منبت کاری شده چاپ های بسیار زیبا و دقیقی را ایجاد نمود. در چاپ روی قاب تلفن ابتدا طرح‌های مورد استفاده در این چاپ تعیین می‌شوند و سپس فیکسچر، کلیشه و شابلون مورد نیاز در چاپ ساخته می‌شود. از کلیشه و شابلون برای ایجاد چاپ روی سطح پلاستیکی تلفن و از فیکسچر برای ثابت نگه داشتن آن در حین چاپ استفاده شده و این قطعه در چاپ بسیار ضروری می‌باشد چرا که اگر قاب تلفن در حین چاپ کاملاً ثابت نباشد احتمال لرزش آن و پخش شدن جوهر وجود دارد. بنابراین فیکسچر باعث می‌شود تا دقت چاپ افزایش یافته و به هیچ عنوان از ظرافت و زیبایی طرح کم نشود. به این صورت با استفاده از پد سیلیکونی با کیفیت چاپ روی بدنه تلفن انجام می گیرد و سپس قطعات چاپ خورده وارد دستگاه تثبیت رنگ می‌شوند. در این دستگاه چاپ ایجاد شده در مدت زمان بسیار کوتاه کاملاً خشک و ثابت می‌شود و ماندگاری آن به میزان بسیار زیادی افزایش می یابد. در نهایت این قطعات بسته بندی شده و خدمت مشتریان گرامی تحویل داده می‌شوند. این مجموعه خدمات متنوعی شامل چاپ لوازم آرایشی ، چاپ روی بطری ، چاپ روی ماسک ، چاپ روی خودکار ، چاپ روی کیف پول ، چاپ روی ظروف یکبار مصرف و… انجام می‌دهد که شما می توانید در این زمینه ها اطلاعات کاملی را به دست آورید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در صورتی که علاقه مندید تا با استفاده از روش های چاپ صنعتی فروش محصولات خود را گسترش داده و سود قابل توجه ای را به دست آورید پیشنهاد می دهیم تا وارد صفحه تماس با ما شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین پیشنهاد می دهیم تا در اینستاگرام و تلگرام نیز همراه ما باشید و از سایر خدمات انجام گرفته در این مجموعه دیدن کنید. از همراهیتان سپاس گزاریم و برای شما آرزوی سلامتی فراوان داریم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *