چاپ روی فلز

چاپ روی فلز به شیوه ی یووی

فلز یکی از اصلی ترین مواد اولیه برای ساخت انواع وسایل مختلف می باشد و به همین علت در صنایع مختلف به میزان زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به این که تمامی کارخانه جات معتبر از چاپ برای برند سازی استفاده می کنند و به این طریق لوگو و نام برند خود را روی محصولات تولیدی درج می کنند چاپ روی فلز از اهمیت ویژه ‌ای برخوردار خواهد شد. با این وجود می ‌توان هر نوع طرح یا نوشته ی دلخواه را روی محصولات تولیدی چاپ کرد و برند خود را در میان محصولات مشابه متمایز نمود. به همین علت قصد داریم تا در این مقاله شما را با این نوع چاپ به میزان بیشتری آشنا کنیم و مراحل چاپ فلز را بازگو کنیم. لطفاً در ادامه همراه ما باشید.

بررسی مزایای چاپ روی فلز

با توجه به این که فلز دارای مقاومتی بالا است، در ساخت بسیاری از لوازم مانند یخچال، ماشین لباس شویی، گاز، قطعات الکترونیکی و … از آن استفاده می شود. اگر دقت کرده باشید می ‌توانید روی هر نوع قطعه یا وسیله ‌ای که در اطرافتان قرار گرفته چاپی را مشاهده کنید که معرفی کننده برند تولیدی می باشد. چاپ روی فلز نیز به همین منظور انجام می گیرد و کارخانجات مختلف می توانند به این روش فروش محصولات تولیدی خود را افزایش دهند. با توجه به این که سطح فلز صاف و صیقلی است می‌ توان چاپی بسیار با کیفیت را روی آن ایجاد کرد که دارای جلوه ی زیبایی روی محصول شما باشد. به این طریق امکان سوء استفاده از تولیدات شما امکان پذیر نیست، چرا که نام برند تولیدی روی آن حک شده و این مسئله در ناخودآگاه مشتریانتان نیز اثر گذار خواهد بود و به این طریق می‌ توانید حس اعتمادی را در آنان ایجاد کنید. مطمئناً همه ی کارخانجات به دنبال راهی برای انحصاری کردن محصول تولیدی و جلب رضایت مشتریان هستند. در نظر داشته باشید که استفاده از چاپ، روش ارزان قیمتی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد و این نوع چاپ به عنوان شناسنامه ی کالای تولیدی شما شناخته می ‌شود و استفاده از این روش بسیار کارآمد خواهد بود.

شما می توانید مقاله چاپ روی سی دی را نیز مطالعه نمایید.

چاپ روی فلز - مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

موارد با اهمیت در چاپ روی فلز

در چاپ روی فلز محدودیتی وجود ندارد و می توان روی هر نوع فلزی از جنس آهن، فولاد، آلومینیوم، استیل و … از این روش استفاده نمود. علاوه بر آن در این نوع چاپ می توان از هر نوع رنگی استفاده کرده و به این طریق چاپ مورد نظر مشتریان را روی فلز ایجاد نمود. چاپ بر روی فلز دارای ماندگاری بسیار بالایی است و تا سال ها روی قطعه ی شما باقی مانده و پاک نخواهد شد. البته می توان با استفاده از دستگاه تثبیت کننده رنگ ماندگاری را افزایش داد. به این ترتیب جوهر از روی قطعه پاک نشده و تا مدت ها کارایی خود را حفظ خواهد کرد که این باعث می شود تا همچنان لوگوی شما در معرض دید مخاطبین قرار بگیرد. از موارد با اهمیت دیگر در این نوع چاپ می ‌توان به قیمت آن اشاره کرد. مسلماً این مسئله برای تولید کنندگان قطعات مختلف دارای اهمیت می باشد و همگی به دنبال مجموعه ای هستند تا با قیمت مناسب این کار را انجام دهد. در ابتدا باید بگوییم که نمی‌توان برای این نوع چاپ قیمت ثابتی را در نظر گرفت چرا که عوامل متعددی در این نوع چاپ دخیل هستند و ابتدا باید اندازه و جنس قطعه، طرح چاپ و تیراژ آن را در نظر گرفت و سپس می ‌توان قیمت آن را تعیین کرد. با این وجود در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تلاش شده تا در کنار استفاده از دستگاه به روز و رنگ های با کیفیت، قیمت مناسبی نیز برای آن در نظر گرفته شود، تا رضایت خاطر شما همراهان گرامی به دست آید.

روش های چاپ روی فلز

برای چاپ روی فلز می ‌توان از روش چاپ سیلک و چاپ تامپو استفاده نمود که روش تامپو با وجود استفاده از پد سیلیکونی گزینه ی مناسب تری می باشد. در این نوع چاپ احتیاج است تا کلیشه، شابلون و فیکسچر مناسب برای چاپ ساخته شود و عملیات چاپ بدون استفاده از این لوازم امکان پذیر نخواهد بود. به همین علت برای کلیشه سازی فلزی و ساخت شابلون و فیکسچر نیز مراحلی طی خواهد شد و با به کارگیری این قطعات چاپ روی قطعات فلزی انجام می شود و در نهایت از دستگاه تثبیت کننده رنگ یووی برای افزایش ماندگاری چاپ استفاده خواهد شد. در این نوع چاپ رنگ های با کیفیت آلمانی به کار گرفته می شوند و به این طریق می ‌توان چاپ براق و برجسته ای را روی قطعه ی فلزی ایجاد نمود. در نظر داشته باشید که در این مجموعه می توان روی انواع قطعات دیگر نیز چاپ‌ های درخشان و ظریفی را ایجاد کرد که از آن ها می توان به چاپ بر روی شیشه، چاپ بر روی پلاستیک، چاپ روی ماسک، چاپ روی پلاک سینه، چاپ بر روی پارچه و … اشاره نمود. در نظر داشته باشید که تمامی مراحل طراحی تا بسته بندی کالای چاپ خورده به طور کامل در این مجموعه انجام می گیرند و شما می توانید با اعتماد به ما سود مناسبی را به دست آورید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید از طریق صفحه تماس با ما با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید و در رابطه با انواع روش های چاپ از آنان مشاوره رایگان دریافت کنید، علاوه بر آن به شما پیشنهاد می شود تا با دنبال کردن ما در اینستاگرام و تلگرام از سایر خدمات انجام گرفته نیز دیدن کنید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *