چاپ روی شیشه شیر

چاپ روی شیشه شبیر-تصویراصلی

آیا تا به حال چاپ های روی شیشه ، لوازم التحریر ، لوازم آرایشی و … را مشاهده نموده اید ؟ ممکن است برای شما عزیزان این سوال پیش آمده باشد که چگونه این چاپ ها انجام گرفته است . به این نوع چاپ ها ، چاپ صنعتی گفته می شود که با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و پرسنل کار آزموده انجام خواهد شد . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس طی چندین سال سابقه قابلیت چاپ روی قطعات با هر نوع جنس را دارد . در ادامه به بررسی بیشتر چاپ روی شیشه شیر خواهیم پرداخت .

فرایند کلی چاپ روی شیشه شیر

برای چاپ روی قطعات مختلف باید در اولین مرحله ابعاد ، جنس ، انحنا و … قطعه مورد بررسی قرار گیرد . این مرحله توسط نیرو های متخصص مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس انجام می گردد . پس از انتخاب نمودن روش چاپ روی شیشه مورد نظر باید رنگی متناسب با جنس آن انتخاب شود که بیشترین سازگاری با آن را داشته باشد ؛ در غیر این صورت چاپ انجام شده پوسته شده و از بین می رود . سپس باید به طراحی چاپ انجام شده پرداخته شود که یکی از مراحل مهم و تاثیر گذار است . از آن جایی که چاپ روی شیشه شیر به روش چاپ تامپو انجام شده است باید برای انجام این چاپ کلیشه هایی از جنس فولاد و استیل ساخته شود . همچنین ساخت فیکسچر می تواند در ثابت نگه داشتن شیشه روی میز کار موثر واقع شود تا چاپی دقیق و تمیز داشته باشیم . پس از ساخت فیکسچر نوبت به انتقال رنگ روی شیشه می رسد که با استفاده پد های سیلیکونی انجام می شود به صورتی که رنگ به واسطه ی این پد ها از روی کلیشه برداشته شده و روی شیشه مورد نظر شما قرار می گیرد .

شما عزیزان  می توانید مطلب چاپ تامپو برند super max را نیز مطالعه نمایید .

طراحی چاپ روی شیشه شیر

همان طور که گفته شد چاپ روی شیشه روش های مختلفی دارد مانند چاپ سیلک ، چاپ تامپو ، چاپ ترانسفر ، چاپ طلاکوب و … . پس از انتخاب نمودن روش مناسب از بین روش های موجود و رنگ متناسب ، باید به طراحی پرداخته شود . در این مرحله می توانید از تمامی اطلاعات محصول مانند برند ، لوگو ، مشخصات محتویات و … استفاده نمایید . طراحان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس باید علاوه بر تسلط به نرم افزار های طراحی به تمامی مراحل چاپ روی شیشه آگاهی داشته باشند . در طراحی چاپ روی شیشه شیر از مقیاس های اندازه گیری مایعات استفاده شده است که باید در نهایت دقت وظرافت انجام شود . در غیر این صورت افراد در اندازه گیری های خود دچار مشکل خواهند شد . طراحی زیبا می تواند سبب زیبا تر شدن و افزایش جذابیت شیشه شود . پس از اتمام مرحله ی طراحی برای طرح مورد نظر کلیشه ساخته خواهد شد . پرسنل کارآزموده مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تمامی چاپ های انجام شده در این مجموعه را در نهایت کیفیت ارائه داده است و کیفیت تمامی این چاپ ها را تضمین می نماید  .

کیفیت رنگ چاپ روی شیشه رنگ 

برای چاپ بر روی ها قطعه ای ، رنگ مختص با جنس آن وجود دارد که باید بیشترین سازگاری با محصول شما داشته باشد .برای مثال اگر رنگی که برای چاپ بر روی پلاستیک استفاده می شود را در چاپ روی شیشه شیر به کار ببرید ، پس از مدتی رنگ ها پوسته شده و رنگ پریده خواهند شد . بنابراین باید رنگ هایی که برای چاپ استفاده می شود را ، نیروهای متخصصی انتخاب نمایند . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ بر روی قطعات از با کیفیت ترین رنگ های موجود در بازار استفاده می کند که مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی مانند نم و رطوبت ، گرما و سرما ، سایش دست و … داشته باشد . این رنگ ها با درخشندگی و شفافیتی که داشته ، سبب جداب تر شدن چاپ روی شیشه شده است  . پس از انجام روند فرایند چاپ ، شیشه درون دستگاه های تثبیت کننده ی رنگ قرار گرفته که باعث مقاوم تر شدن چاپ روی محصول می شود. علاوه بر آن می توانید به راحتی این شیشه را با مواد شوینده شست و شو دهید. چاپ بر روی این شیشه با دقت و ظرافت بالایی انجام شده که تمام فضای مورد نظر برای چاپ را پوشش دهی کرده است.

پل های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در صورتی که برای شما عزیزان سوالاتی در زمینه ساخت کلیشه ، شابلون ، کیفیت رنگ ، طراحی صنعتی و … پیش آمده است ، می توانید به صفحه ی تماس با ما مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس در سایت www.isatisprint.com مراجعه نمایید و یا از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *