چاپ روی سکه پلاستیکی

چاپ روی سکه پلاستیکی - پخش پلاستیک آریا

به طور معمول در کشور عزیزمان ایران جشن های متنوعی با مناسبت های مختلف انجام می گیرد و در این جشن ها هدایای به خصوصی به شرکت کنندگان داده می شود. یکی از این هدایا سکه است که با توجه به این که امروزه پول سکه ای بسیار کم شده است نمی‌توان به راحتی تعداد زیادی از آن را تهیه کرد. بنابراین می توان با چاپ طرح سکه روی پلاستیک از این وسیله به عنوان هدیه استفاده نمود. سکه پلاستیکی هزینه بسیار کمی در بر خواهد داشت و می توان از آن در مراسم ‌های مختلف استفاده نمود. در ادامه در رابطه با روش چاپ روی سکه پلاستیکی توضیحات کاملی ارائه می شود که پیشنهاد می دهیم حتما آن را مطالعه نمایید.

مراحل چاپ روی سکه پلاستیکی

چاپ روی سکه پلاستیکی به روش چاپ تامپو انجام گرفته است چرا که این قطعه دارای اندکی فرو رفتگی است و به این طریق می‌توان چاپ بسیار ظریفی را روی آن ایجاد نمود. در این روش ابتدا طراحی طرح انجام می گیرد و بعد از آن فیلم لیتوگرافی از طرح گرفته خواهد شد. به این طریق کلیشه، فیکسچر و شابلون ساخته می‌شوند و با استفاده از این قطعات می‌توان عملیات چاپ را کامل نمود. به طور معمول فیکسچر برای ثابت نگه داشتن قطعه و جلوگیری از حرکت آن در حین چاپ به کار می رود و با استفاده از آن می توان چاپی بسیار ظریف را ایجاد کرد. همچنین شابلون و کلیشه نیز برای ایجاد چاپ روی بدنه پلاستیکی سکه به کار می روند. در این روش از پد سیلیکونی منعطف برای ایجاد طرح روی قطعه استفاده می شود و با توجه به اینکه چاپ به صورت دو رنگ انجام گرفته عملیات آن در دو مرحله صورت می پذیرد، بنابراین احتیاج به ساخت دو نوع کلیشه و شابلون وجود دارد. به این طریق مرحله اول چاپ انجام گرفته و بعد از آن قطعه وارد دستگاه تثبیت رنگ می شود تا جوهر قرار گرفته روی آن به طور کامل ثابت و ماندگار شود. سپس سکه مجدداً وارد دستگاه تامپو شده و مرحله دوم چاپ انجام خواهد پذیرفت. در نهایت قطعه برای بار آخر وارد دستگاه تثبیت رنگ شده و به این طریق می‌توان از ماندگاری طولانی مدت جوهرها اطمینان حاصل کرد. بنابراین می توان گفت که بعد از هر مرحله چاپ احتیاج به استفاده از دستگاه تثبیت رنگ وجود خواهد داشت و نمی‌توان از این موضوع صرف نظر کرد. در نهایت قطعات بسته بندی شده تا از ایجاد هرگونه آسیب احتمالی به آن ها جلوگیری به عمل آید و به این صورت می‌توان آنها را به مشتریان گرامی تحویل داد.

دلایل استفاده از چاپ روی سکه پلاستیکی

همانطور که گفته شد سکه پلاستیکی یکی از انواع هدایایی می‌باشد که در مراسم‌های مختلف به شرکت کنندگان اهدا می‌شود. علاوه بر آن مدیران مدارس نیز می‌توانند از چاپ روی سکه پلاستیکی برای تهیه تعداد مورد نیاز از این محصولات استفاده کرده و آن‌ها را به دانش آموزان فعال هدیه دهند و در صورتی که تعداد این سکه ها به حد نصاب مورد نظر رسید هدیه مناسبی را به آن‌ها اهدا نمایند. همچنین این محصول به عنوان یک اسباب بازی و در جهت آموزش شمارش پول به کودکان به کار می‌رود و مطمئناً بدون وجود چاپ نمی‌توان این قطعه پلاستیکی را به عنوان یک سکه در نظر گرفت. بنابراین می‌توان عملیات چاپ را یکی از مراحل تولید سکه پلاستیکی در نظر گرفت. با توجه به اینکه این نوع سکه دارای کاربردهای بسیار گوناگونی می‌باشد تولید کنندگان آن می‌توانند به این طریق سود قابل توجهی را به دست آورند و انواع سکه را در قیمت‌های مختلف و در رنگ ها و طرح های متنوع تهیه کنند. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از رنگ‌های با کیفیت آلمانی می‌توان بی نهایت رنگ را ایجاد کرد و به این طریق شما می‌توانید با توجه به رنگ زمینه سکه، جوهر مورد نظرتان را انتخاب کرده و به این صورت چاپی برجسته، زیبا و درخشان را روی این قطعه ایجاد نمایید. این محصول به عنوان هدایای تبلیغاتی نیز کاربرد دارد و کسب و کارهایی که در ارتباط با کودکان هستند می‌توانند در سمت دیگر سکه تبلیغات خود را درج کرده و با هدیه دادن این محصولات به مخاطبان مورد نظر خود سود قابل توجهی را به دست آورند. در این مجموعه چاپ روی سایر هدایای تبلیغاتی از جمله چاپ روی خودکار ، چاپ روی لیوان ، چاپ روی ماسک و… نیز انجام می‌پذیرد و می توان به این طریق نیز تبلیغات سودمندی را انجام داد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما همراهان گرامی می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع روش های چاپ و سایر خدماتی که در این مجموعه صورت می گیرد، از جمله فروش انواع دستگاه های چاپ، ترکیب رنگ، ساخت کلیشه، شابلون و فیکسچر، طراحی طرح و… وارد صفحه تماس با ما شوید و از کارشناسان این مجموعه در رابطه با تمامی این خدمات مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین پیشنهاد می دهیم تا در اینستاگرام و تلگرام نیز ما را دنبال کرده و به این طریق از سایر خدمات انجام گرفته در این مجموعه دیدن نمایید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *