چاپ روی دستکش کار

چاپ روی دستکش کار - تصویر اصلی ایساتیس

دستکش کار یکی از الزاماتی است که کارگران باید در هنگام انجام کار های یدی از آن استفاده نمایند و در بسیاری از این نوع کار ها، بدون استفاده از دستکش کار نمی ‌توان فعالیتی را انجام داد. به همین علت کارخانجات بسیاری این نوع دستکش را در جنس های مختلف از جمله: پلی استر، لاتکس، نخی و… تولید و به بازار عرضه می کنند. با توجه به تنوع موجود در تولید این نوع محصول می توان از چاپ روی دستکش کار استفاده کرد و به این ترتیب برند تولیدی خود را از سایر برند های مشابه متمایز نمود. در ادامه توضیحات کامل تری را در این رابطه ارائه خواهیم کرد. لطفاً با ما همراه باشید.

مزیت های چاپ روی دستکش کار

همانطور که گفته شد دستکش کار از جنس های مختلفی مانند پلی استر و یا نخی تولید می شود. دستکش کار دارای مدل های مختلفی است چرا که بر برای مصارف گوناگون به کار می رود. در انواع مختلف دستکش می توان از چاپ لوگو و اطلاعات ضروری روی آن استفاده نمود تا به این ترتیب بتوان برند تولیدی خود را از سایر محصولات مشابه متمایز کرد. چاپ روی دستکش کار دارای مزایای بی شماری است که از آن ها می توان به دیده شدن نام برند شما درجهت تبلیغی ارزان قیمت اشاره کرد. در واقع می توان گفت که چاپ روی محصول تولیدی مانند شناسنامه کالا است و افراد در هنگام خرید به آن توجه می ‌کنند و اگر از کیفیت برند تولیدی شما راضی باشند با توجه به نام لوگو درج شده باز هم به خرید محصولات شما روی می آورند، اما در صورتی که چیزی روی دستکش کار چاپ نشده باشد محصول شما در میان محصولات تولیدی مشابه گم میشود و همچنین امکان سوء استفاده از برند شما وجود دارد. با استفاده از چاپ تبلیغی ارزان قیمت ایجاد خواهد شد و افراد در هنگام کار نظرشان به چاپ روی دستکش جذب شده و نام برند شما در ذهن آنها حک می شود. با استفاده از چاپ طرحی منحصر به فرد روی دستکش می ‌توان توجه افراد را چندین برابر نمود و به این ترتیب آنها را علاقه مند به استفاده از تولیدات خود کرد. امروزه با توجه به تنوع محصولات، تمامی برندها سعی دارند تا نام خود را در ذهن مخاطبان حک کرده و در کنار افزایش مشتری به بازگشت آن نیز کمک نمایند. یکی از مهمترین موارد در بازگشت مشتری و افزایش فروش چاپ برند است. در ادامه روشهای چاپ روی این نوع محصول را شرح خواهیم داد.

 

شما عزیزان می توانید از مقاله چاپ روی کیبورد کامپیوتر نیز دیدن نمایید.

چاپ روی دستکش کار - تصویر صفحه یک ایساتیس

روش های چاپ روی دستکش کار

در چاپ روی دستکش کار موارد زیادی دارای اهمیت می باشد که یکی از این موارد جنس محصول است. همچنین حالت لاستیکی دستکش کار در تعیین نوع چاپ آن دارای اهمیت زیادی می باشد. با توجه به اینکه کارخانجات بسیاری به تولید دستکش کار روی آورده ‌اند ماندگاری چاپ باعث دیده شدن بیشتر برند شما شده و به همین علت یکی از مهم ترین موارد در چاپ بر روی دستکش ماندگاری آن می باشد. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از چاپ تامپو برای چاپ روی دستکش استفاده می ‌شود، البته با توجه به جنس محصول می توان از چاپ های دیگری نیز استفاده نمود. در این نوع چاپ مهمترین مورد طراحی طرح است که در این مجموعه طراحی توسط مجرب ترین طراحان انجام خواهد شد و تمامی موارد مهم در افزایش جلوه طرح رعایت می شود. بعد از آن انتخاب رنگ دارای اهمیت زیادی است چرا که در افزایش جلوه چاپ تاثیر بسیار مستقیمی خواهد داشت. سپس فیلم لیتوگرافی برای ساخت کلیشه و شابلون گرفته خواهد شد و به این ترتیب کلیشه یا قالب و همچنین شابلون چاپ ساخته می شود. حال با استفاده از به روزترین دستگاه ها و پرسنلی کارآزموده چاپ روی دستکش ایجاد شده و بلافاصله این محصول وارد تثبیت کننده رنگ یووی خواهد شد و تثبیت رنگ در این دستگاه انجام می پذیرد و در نهایت دستکش ها برای جلوگیری از هرگونه آسیب احتمالی درون بسته بندی مناسب قرار گرفته و تحویل مشتریان گرامی خواهند شد.

چاپ روی دستکش کار - تصویر صفحه دو ایساتیس

چاپ روی دستکش کار به عنوان تبلیغی ماندگار

شاید شما نیز با محصولات چاپ خورده‌ای مواجه شده باشید که چاپ آن ها بعد از مدتی پوسته پوسته شده و از بین رفته باشد. این مورد باعث از بین رفتن و ناخوانا شدن نام برند شما می شود و به این ترتیب تمامی هزینه‌ های انجام شده بی ثمر خواهد بود. هنگامی که شما از چاپی با کیفیت و ماندگار استفاده می کنید نام برند شما تا مدت ها روی محصول تولیدی باقیمانده و به این ترتیب مشتریان با هر بار استفاده متوجه چاپ خواهند شد و با توجه به اینکه کارگران نیاز بسیار زیادی به استفاده از دستکش کار دارند، برای استفاده های مجدد نیز روی به برند تولیدی شما خواهند آورد و به این ترتیب سود شما چندین برابر می شود. در چاپ روی دستکش کار به روش تامپو تیراژ چاپ بسیار بالا است و می توان در زمان اندک قطعات چاپ خورده با کیفیت و دقت بالا را به مشتریان تحویل داد، همچنین در این نوع چاپ با استفاده از پد سیلیکونی امکان چاپ روی هر نوع قطعه کوچک یا بزرگی وجود دارد و به این ترتیب محدودیتی در اندازه قطعه نخواهد بود. دقت در این نوع چاپ بسیار بالا می باشد و می توان لبه های تیز یا نازک لوگو را به راحتی روی محصول ایجاد نمود و با استفاده از رنگ های درجه یک آلمانی طرح بسیار چشم گیری را روی دستکش ایجاد کرد. این مجموعه علاوه بر مورد ذکر شده توانایی چاپ روی دیگر محصولات از جمله: چاپ روی پلاستیک، چاپ روی پارچه، چاپ روی بطری، چاپ روی لوازم آرایشی و… را نیز دارد و همچنین شما می توانید تمامی سفارشات ساخت فیکسچر، شابلون و کلیشه را به ما بسپارید و با کیفیت ترین قطعات را تحویل بگیرید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای کسب مشاوره رایگان در رابطه با انواع روش های چاپ به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین برای مشاهده سایر خدمات ما را از طریق شبکه‌ های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام دنبال نمایید و با استفاده از #چاپ صنعتی ایساتیس همراه ما باشید. با تشکر از نگاه شما

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *