چاپ روی بطری پت

چاپ روی بطری پت - تصویر اصلی ایساتیس

بطری پت در صنایع غذایی دارای کاربرد بسیار زیادی می باشد و بسیاری از کارخانجات از این نوع بطری برای محصولات تولیدی خود استفاده می نمایند. در این کارخانجات درج برند روی محصول تولیدی دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و به همین علت اکثر تولید کنندگان در صنعت غذا از چاپ روی بطری پت برای درج لوگو، آرم شرکت و دیگر اطلاعات مانند قیمت، تاریخ تولید، تاریخ انقضاء و … استفاده می کنند، به این ترتیب این نوع چاپ در صنعت غذا بسیار حائز اهمیت است و باعث شناسنامه دار شدن کالای تولیدی می شود. در ادامه توضیحات جامعی در رابطه با این نوع چاپ ارائه می شود.

چاپ روی بطری پت به صورت مستقیم

کارخانجات می توانند به دو صورت اطلاعات مهم و لوگو خود را روی بطری پت درج نمایند. یکی از این روش ها استفاده از برچسب یا لیبل است و روش دیگر چاپ روی بطری پت به صورت مستقیم می باشد. استفاده از برچسب باعث ایجاد مشکلاتی خواهد شد چرا که در این روش از چسب برای چسباندن لیبل ها روی بطری استفاده می شود که امکان کنده شدن لیبل از روی بطری را فراهم می کند و به این ترتیب در کنار ایجاد جلوه نامناسب برای محصول، اطلاعات مهم و کلیدی آن نیز از بین خواهد رفت که مسلماً هیچ شرکتی علاقه مند به این موضوع نخواهد بود. اما هنگامی که شما از چاپی ماندگار و با کیفیت روی بطری استفاده می نمایید این چاپ در طول انبار داری، پخش و تحویل کالا به مشتریان از روی بطری پاک نخواهد شد و به این ترتیب محصول شما با بسته بندی مناسب به مشتریان تحویل داده می ‌شود. در این روش علاوه بر بدنه بطری می توان روی درب آن نیز از چاپ استفاده کرد که به طور معمول روی آن تاریخ تولید، تاریخ انقضا و قیمت محصول درج می شود. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قادر به چاپ روی انواع بطری پت می باشد و در این مجموعه چاپ روی هر نوع محصول با جنس های مختلف از جمله: شیشه، پلاستیک، چوب، فلز و … امکان ‌پذیر است.

شما عزیزان می توانید از مقاله چاپ روی پد موس نیز دیدن نمایید.

چاپ روی بطری پت - تصویر صفحه یک ایساتیس

دستگاه های مورد استفاده در چاپ روی بطری پت

برای چاپ روی درب بطری پت می توان از جوهر های یووی استفاده نمود. این جوهر ها در کمتر از چند ثانیه روی درب منتقل شده و به علت استفاده از اشعه یووی به سرعت خشک می شوند، به این ترتیب می ‌توان در کوتاه ‌ترین زمان ممکن قطعات چاپ خورده را به دست مشتریان گرامی رساند. در صنعت غذا بسیاری از کارخانجات احتیاج به دستگاه چاپ یووی درون مجموعه تولیدی خود دارند تا بتوانند در طول فرآیند تولید، چاپ روی درب بطری را نیز انجام دهند و به این ترتیب زمان فرایند تولید محصول را کاهش بدهند. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قادر به عرضه انواع دستگاه چاپ کارگاهی و صنعتی با توجه به نوع نیاز شما می باشد و شما می توانید از کارشناسان این مجموعه در این زمینه مشاوره رایگان دریافت نمایید و دستگاه چاپ مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید. همچنین در نظر داشته باشید که چاپ روی بدنه بطری پت نیز توسط این مجموعه امکان پذیر است. برای چاپ روی بطری پت می توان از دستگاه چاپ تامپو یا چاپ سیلک استفاده نمود. با توجه به اینکه بطری پت به صورت استوانه ای شکل است و دارای ابعاد نسبتاً کوچکی می باشد استفاده از چاپ تامپو مناسب تر خواهد بود، چرا که در این روش با استفاده از پد سیلیکونی می توان‌ روی هر نوع قطعه با ابعاد مختلف چاپ ایجاد نمود. در این مجموعه با استفاده از چند رنگ اصلی می توان رنگ های بسیار متنوع و زیبایی را ایجاد کرد تا رنگ ساخته شده کاملاً نزدیک به رنگ مورد نظر مشتری گرامی باشد.

چاپ روی بطری پت - تصویر صفحه دو ایساتیس

قیمت چاپ روی بطری پت

قیمت چاپ روی بطری پت با توجه به طرح مورد نظر تعیین خواهد شد. در واقع هنگامی که از طرح های متنوع و دارای پیچیدگی روی بطری استفاده می شود، قیمت چاپ اندکی بالا تر از طرح های ساده دارای لوگو و نوشته می باشد. همچنین روش چاپ در قیمت آن تاثیر گذار است. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تلاش شده تا چاپی ماندگار و با کیفیت، با کمترین هزینه به دست مشتریان گرامی برسد و شما عزیزان می توانید با اعتماد به ما محصول تولیدی خود را با چاپ هایی درخشان و منحصر به فرد مزین کنید و به این ترتیب به فروش بهتر آن کمک نمایید. در این مجموعه ابتدا طراحی طرح انجام می پذیرد که در آن رعایت نکاتی کاملاً ضروری است. از این نکات می توان به کار بندی، انتخاب فونت مناسب، زاویه سازی درست و … اشاره نمود و به این ترتیب طرحی درخشان و با کیفیت ایجاد می شود که بسیار جلوه گر خواهد بود، بعد از آن با توجه به جنس قطعه نوع چاپ تعیین خواهد شد. در چاپ روی بطری با توجه به اینکه در اغلب موارد جنس بطری پلاستیکی است، چاپ سیلک و تامپو نسبت به سایر انواع چاپ مناسب ‌تر هستند و دارای مراحل مختلفی می باشند، اما با توجه به اینکه این مراحل به صورت پشت سر هم و با استفاده از دستگاه های پیشرفته انجام می پذیرند سرعت چاپ بسیار بالا خواهد بود و در نهایت قطعه چاپ خورده وارد دستگاه تثبیت کننده رنگ UV می‌ شود تا ماندگاری چاپ بالاتر رود. هدف ما ایجاد چاپی با کیفیت و مانا است تا به این ترتیب رضایت مشتریان گرامی به دست آید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با توجه به دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک خود، قادر به چاپ روی انواع محصولات از جمله: چاپ روی لوازم آرایشی، چاپ روی دستکش کار، چاپ روی پد موس، چاپ روی کیبورد کامپیوتر، چاپ روی بطری و … خواهد بود و در کوتاه‌ ترین زمان ممکن قطعاتی چاپ خورده با بسته ‌بندی مناسب را خدمت شما عزیزان تحویل می دهد. شما می توانید برای کسب مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه کنید و از کارشناسان این مجموعه مشاوره دریافت نمایید. همچنین برای مشاهده سایر خدمات ما را از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس و شبکه‌های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام دنبال نمایید. با سپاس از همراهی شما گرامیان

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *