چاپ روی بطری منیزیم هیدروکساید

چاپ روی بطری منیزیم هیدروکساید - چاپ صنعتی ایساتیس

یکی از کاربرد های روش های چاپ صنعتی برای چاپ اطلاعات و توضیحات روی بسته بندی انواع داروها می باشد. به این طریق می توان اطلاعاتی را در رابطه با نحوه مصرف و نگهداری دارو روی بدنه آن درج نمود که باعث استفاده بهتر از آن خواهد شد. بنابراین می توان گفت که استفاده از روش های چاپ صنعتی برای شرکت های داروسازی امری ضروری و لازم می باشد. یکی از خدماتی که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس در این راستا انجام داده است چاپ روی بطری منیزیم هیدروکساید می باشد که با استفاده از دستگاه چاپ تامپو انجام شده است. در ادامه این مطلب قصد داریم تا توضیحات کاملی در رابطه با این نوع چاپ خدمت شما عزیزان ارائه دهیم که با استفاده از آن می توان اطلاعات دقیقی را به دست آورد. لطفاً تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

بررسی موارد مهم در چاپ روی بطری منیزیم هیدروکساید

در چاپ روی انواع داروها و مواد بهداشتی نیاز است تا موارد بسیاری مورد توجه قرار گیرد. با توجه به اینکه منیزیم هیدروکساید جزء مواد دارویی به حساب می‌آید در هنگام انجام این چاپ نیز نکاتی مد نظر قرار گرفته خواهد شد. در واقع می‌توان گفت که در چاپ روی بطری منیزیم هیدروکساید طراحی طرح چاپی دارای اهمیت بسیار زیادی خواهد بود. با توجه به استفاده های دارویی این محصول بهتر است تا تمامی نکات با اهمیت در رابطه با آن روی سطح پلاستیکی بطری درج شود. این نکات شامل نحوه مصرف محصول، نحوه نگهداری، مقدار مصرف، تاریخ تولید و انقضا و… می باشد. برای اینکه بتوانیم از خوانا بودن متون درج شده اطمینان حاصل کنیم از روش چاپ تامپو استفاده خواهد شد که با به کارگیری آن می‌توان هر نوع متنی، با هر نوع ابعادی را روی محصول مورد نظر چاپ نمود. در این قطعه در کنار توضیحات محصول، درج برند تولیدی نیز انجام می‌گیرد و به این طریق شرکت دارویی از سایر شرکت‌ها متمایز می‌شود. بنابراین می‌توان گفت که طرح نهایی دارای قسمت های مختلفی است که می توان با استفاده از رنگ بندی های متنوع آنها را از یکدیگر متمایز نمود. در واقع در این محصول لوگو شرکت داروسازی سها به رنگ سبز درج شده و در کنار آن توضیحاتی در رابطه با محصول به رنگ مشکی در نظر گرفته شده است که کاملا خوانا و قابل دید باشد. علاوه بر آن توضیحات بسیار مهم و نکات کلیدی به رنگ قرمز درآمده و نکته با اهمیتی نیز در رنگ آبی چاپ شده است. انتخاب هوشمندانه رنگ ها باعث می‌شود تا تمامی نوشته‌ها کاملا قابل دید باشند و مصرف کننده دارو به راحتی بتواند در رابطه با آن اطلاعات کاملی را به دست آورد.

از شما دعوت می کنیم تا از مقاله چاپ ترانسفر حیوانات فانتزی نیز دیدن نمایید.

چاپ روی بطری منیزیم هیدروکساید به روش تامپو

فرایند چاپ روی بطری منیزیم هیدروکساید

استفاده از روش های چاپ صنعتی کمک می کند تا به هیچ عنوان طرح از روی محصول پاک نشده و اطلاعات با اهمیت از بین نرود. به این طریق تا هر زمان که منیزیم هیدروکساید قابل استفاده باشد، فرد مصرف کننده می تواند به راحتی در رابطه با ویژگی‌های آن اطلاعاتی را به دست آورده و در مصرف این دارو خودسرانه عمل نکند. بنابراین می توان گفت که چاپ روی بطری منیزیم هیدروکساید موضوعی بسیار با اهمیت است که نمی توان آن را نادیده گرفت. در واقع لازم است تا تمامی شرکت های داروسازی از روش‌های چاپ صنعتی برای درج اطلاعات روی محصولات خود استفاده کنند. برای این کار از برچسب نیز می‌توان استفاده نمود اما متاسفانه انواع برچسب ها دارای ماندگاری کوتاه مدتی هستند و به سرعت از روی محصول جدا می ‌شوند به همین علت کارایی چندان زیادی نخواهند داشت. علاوه بر آن قیمت استفاده از روش‌های چاپ و یا استفاده از لیبل تقریباً با یکدیگر برابر هستند، بنابراین انتخاب روش ماندگارتر دارای اهمیت خواهد بود. در چاپ تامپو روی این محصول دارویی ابتدا طراحی طرح و انتخاب رنگ ها انجام می شود و سپس می توان با استفاده از طرح؛ کلیشه، شابلون و فیکسچر مورد نیاز در چاپ را ساخت. با به کارگیری این قطعات و با استفاده از دستگاه چاپ تامپو عملیات چاپ انجام خواهد گرفت و طرح روی قطعه ایجاد می شود. سپس می توان قطعه را وارد دستگاه تثبیت کننده رنگ یووی نمود تا جوهر ایجاد شده روی آن کاملاً خشک و ماندگار شود. به این صورت عملیات چاپ کامل خواهد شد و می توان قطعات را بسته بندی کرده و به مشتریان محترم تحویل داد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در صورتی که علاقه مندید تا با استفاده از روش ‌های چاپ صنعتی قطعات و محصولات تولیدی خود را نسبت به محصولات مشابه تمایز ببخشید و فروش بیشتری را به دست آورید، پیشنهاد می دهیم تا همین الان وارد صفحه تماس با ما شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. علاوه بر آن از شما دعوت می‌کنیم تا در اینستاگرام و تلگرام نیز همراه ما باشید و به این طریق از سایر خدمات انجام گرفته در این مجموعه دیدن نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزاریم و برایتان آرزوی سلامتی و شادی فراوان داریم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *