چاپ روی بدنه موتور اسباب بازی

چاپ روی بدنه موتور اسباب بازی - مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

امروزه بیشتر کارخانجات تولید کننده اسباب بازی سعی می‌کنند تا اسباب ‌بازی‌ها را مانند نمونه های واقعی شان طراحی کنند. به همین علت است که از چاپ برای ایجاد طرح هایی روی بدنه اسباب بازی ها استفاده می کنند. چاپ روی بدنه موتور اسباب بازی به این علت انجام گرفته و با استفاده از آن می ‌توان در کنار ایجاد طرح هایی روی موتور اسباب بازی، لوگو برند تولید کننده را نیز روی محصول درج نمود. در این مقاله سعی داریم تا توضیحات کاملی در رابطه با این نوع چاپ ارائه نماییم، به همین علت پیشنهاد می‌ کنیم که تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

مزیت های چاپ روی بدنه موتور اسباب بازی

بسیاری از کارخانجات برای ایجاد طرح روی اسباب بازی های تولیدی خود از برچسب استفاده می کنند. به طور معمول این برچسب‌ ها پس از مدت زمان کوتاهی از  بدنه اسباب ‌بازی‌ ها جدا شده و جلوه زشتی را روی اسباب بازی ایجاد می کنند. اما چاپ روی بدنه موتور اسباب بازی به هیچ عنوان پاک نخواهد شد و پوسته پوسته نمی شود، به این ترتیب این نوع چاپ تا مدت ها روی محصول قرار گرفته و باعث حفظ زیبایی اسباب بازی می شود. همان طور که گفته شد می ‌توان در کنار ایجاد طرح های متنوع روی سطح پلاستیکی موتور اسباب بازی، لوگو مجموعه تولیدی را نیز چاپ نمود. این باعث خواهد شد تا تبلیغ ارزان و کارآمدی برای شما ایجاد شود. قیمت این نوع چاپ بسیار پایین است و با توجه به مزیت هایی که در استفاده از آن وجود دارد این هزینه مانند سرمایه گذاری برای به دست آوردن سود بیشتر به حساب می آید. این مسئله باعث شده تا اکثر کارخانجات معتبر از چاپ برای درج برند خود استفاده کنند و به این صورت باعث افزایش درآمد مجموعه تولیدی شان شوند. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از به روزترین دستگاه ها عملیات چاپ انجام می گیرد، به همین علت چاپ های ایجاد شده دارای مقاومت بالا بوده و حتی در صورت برخورد آب و دیگر مایعات نیز از روی قطعه تولیدی پاک نخواهند شد. در صنعت چاپ ماندگاری دارای اهمیت بسیار بالایی است چرا که به این ترتیب می توان چاپ را تا مدت بیشتری روی قطعه نگه داشت. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از رنگ های با کیفیت آلمانی و دستگاه تثبیت کننده رنگ می توان ماندگاری چاپ را به میزان بسیار زیادی افزایش داد و به این ترتیب از پاک شدن یا پوسته پوسته شدن جوهر قرار گرفته روی قطعه جلوگیری نمود.

شما می توانید از مقاله چاپ تامپو برند CAVIANA روی استیل نیز دیدن نمایید.

چاپ روی بدنه موتور اسباب بازی به روش تامپو

روش چاپ روی بدنه موتور اسباب بازی

با توجه به جنس پلاستیکی موتور اسباب بازی روش چاپ تامپو مناسب ترین گزینه برای چاپ روی آن به حساب می آید. در این روش می توان روی کوچک ترین تا بزرگترین قطعات چاپ های دقیق و با کیفیتی را ایجاد کرد. در چاپ روی بدنه موتور اسباب بازی ، طرح های کوچکی در نظر گرفته شده به همین علت طراحی طرح باید به گونه‌ای باشد که چاپ جلوه‌ی کافی داشته و به چشم بیاید. طراحان این مجموعه با در نظر گرفتن نقش هایی که روی موتور های مسابقه وجود دارد، طراحی مناسبی را برای این نوع اسباب بازی در نظر گرفته اند که جلوه بی نظیری به این موتور خواهد بخشید. بعد از طراحی و انتخاب رنگ؛ کلیشه، شابلون و فیکسچر توسط کارکنانی با تجربه ساخته خواهند شد و سپس جوهر با استفاده از پد سیلیکونی منعطف روی قطعه قرار می گیرد. بعد از آن نوبت به تثبیت سازی رنگ خواهد رسید که توسط دستگاه های به روز و با کیفیت انجام می گیرد و به این ترتیب جوهر قرار گرفته روی قطعه خشک شده و امکان پاک شدن آن وجود نخواهد داشت. در نهایت برای جلوگیری از هرگونه آسیب احتمالی به بدنه قطعات، آن ها را داخل بسته بندی مناسبی قرار داده و به شما مشتریان گرامی تحویل می دهند. در این مجموعه از قطعات و دستگاه های با کیفیت استفاده می شود و به این ترتیب چاپی ظریف روی قطعات تولیدی شما ایجاد خواهد شد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما همراهان گرامی می توانید برای کسب مشاوره رایگان در رابطه با انواع روش های چاپ وارد صفحه تماس با ما شوید و از کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس مشاوره رایگان دریافت کنید، علاوه بر آن به شما پیشنهاد می شود تا از سایر خدمات انجام گرفته در این مجموعه از طریق شبکه‌ های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام نیز دیدن کنید. این مجموعه علاوه بر چاپ روی پلاستیک، امکان چاپ روی شیشه، چاپ روی بطری، چاپ روی ماسک، چاپ بر روی پارچه و … را نیز فراهم کرده که شما می توانید مقالات مرتبط با این نوع چاپ ها را نیز مطالعه کنید. با سپاس از همراهی شما عزیزان لحظات خوشی را برایتان آرزومندیم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *