چاپ ترانسفر روی قوطی قرص جوشان

چاپ ترانسفر روی جعبه قوطی جوشان

آیا تابه حال به چاپ های انجام شده روی شیشه و یا جعبه های دارو توجه کرده اید ؟ شاید برای برخی از شما عزیزان این سوال پیش آمده باشد که چگونه روی قطعات با این ظرافت چاپ انجام شده است. در این مطلب به تمامی سوالات شما در این زمینه پاسخ خواهیم داد . برخی از این چاپ ها با استفاده از لیبل های کاغذی رو قطعه قرار گرفته اند که در گذر زمان و در برابر عوامل محیطی مانند نم و رطوبت ، سایش دست و … این چاپ ها از بین خواهد رفت اما چاپ صنعتی که روی محصولات و قطعات انجام می گیرد ماندگاری بالایی داشته و در چاپ های انجام شده روی قطعه در گذر زمان به هیچ عنوان خللی ایجاد نخواهد شد. در ادامه به بررسی بیشتر چاپ ترانسفر روی قوطی قرص جوشان خواهیم پرداخت .

 

بررسی کلی چاپ ترانسفر روی قوطی قرص جوشان

این نوع چاپها روی محصولات مختلفی مانند چاپ روی لوازم آرایشی ، لوازم برقی ، دارو ها ، لوازم التحریر  ، انواع شیشه ها و … انجام می گیرد. اما مسئله ای که در زمان مصرف دارو اهمیت دارد این است که باید بیمار روش مصرف برخی دارو ها مانند قرص جوشان را بداند و به درستی از دارو های خود استفاده کند . همچنین در چاپ ترانسفر روی قوطی قرص جوشان عوارض مصرف دارو چاپ شده و مصرف کننده می تواند با مطالعه نوشته هایی که به صورت کاملا خوانا روی جعبه ی آن وجود دارد ، از ایجاد مشکلات احتمالی جلوگیری کند. برای انجام چاپ روی قطعات روش های متفاوتی وجود دارد مانند چاپ تامپو ، چاپ سیلک ، چاپ ترانسفر ، چاپ طلاکوب و … . این نوع چاپ ها در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و به روز دنیا انجام شده و چاپ ترانسفر انجام شده روی قرص جوشان به دلیل این که با استفاده از حرارت روی محصول منتقل می شود با نام چاپ حرارتی شناخته شده است . در صورتی که شما عزیزان قصد دارید بر روی قطعات خود از این نوع چاپ استفاده نمایید می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نموده و از مشاوره رایگان کارشناسان این مجموعه بهره مند شوید.

 

شما عزیزان میتوانید مطلب چاپ تامپو برند GLX بر روی قاب گوشی را نیز مطالعه نمایید.

 

طراحی چاپ ترانسفر روی قوطی قرص جوشان

طراحی که یکی از مهم ترین روش های چاپ روی محصولات می باشد باید در نهایت دقت و خلاقیت انجام گیرد تا تمامی اطلاعاتی که کار فرما در خواست دارد به کار برده شود . برای مثال در طراحی چاپ ترانسفر روی قوطی قرص جوشان برند محصول ، لوگو ، نحوه مصرف ، روش نگهداری و … استفاده شده  و با ترکیب رنگ ها ، طرح خاصی را به محصول داده است . طراحان چاپ صنعتی باید علاوه بر تسلط به نرم افزار های طراحی به تمامی مراحل چاپ آگاهی داشته باشند . در طراحی چاپ ترانسفر باید توجه داشت که طرح مورد نظر باید معکوس طراحی گردد تا در زمان چاپ روی محصول طرح به درستی روی آن قرار بگیرد . همچنین در چاپ ترانسفر می توانید هر طرحی با هر تعداد را انتخاب نمایید . تمامی این رنگ ها در یک مرحله روی محصول شما منتقل خواهد شد در صورتی که در چاپ های دیگر باید مرحله به مرحله هر رنگ روی قطعه منتقل شود. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابلیت چاپ بر روی هر قطعه ای با هرنوع سایز  را خواهد داشت . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس طی چندین سال فعالیت و سابقه در زمینه چاپ صنعتی ، قابلیت چاپ روی قطعات با هر جنس پلاستیک ، شیشه ، چوب و … را داشته و توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

 

کیفیت چاپ ترانسفر روی قوطی قرص جوشان

پس از اتمام مرحله ی طراحی باید طرح مورد نظر شما روی کاغذ های مخصوص نسوز چاپ شود و با استفاده از حرارت و فشار روی قطعه قرار می گیرد . همچنین باید برای محصول شما فیکسچر ساخته شود؛ فیکسچر ها این قابلیت را دارند که قطعه روی میز کار شما ثابت قرار گیرد تا چاپی واضح و دقیق داشته باشیم . چاپ ترانسفر روی قوطی قرص جوشان مانند دیگر چاپ های انجام شده در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابلیت شست و شو داشته و به هیچ عنوان در چاپ محصول شما خللی ایجاد نمی شود. تمامی رنگ هایی که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ روی قطعات استفاده می کند آلمانی و درجه یک می باشد که از شفافیت و درخشندگی خاصی برخورد دار هستند و در گذر زمان رنگ پریده نخواهند شد . پس از اتمام روند چاپ بر روی قطعه ، محصولات شما درون بسته بندی های موجود قرار می گیرد که از صدمه دیدن و یا نشستن گرد و غبار بر روی چاپ آن ها جلوگیری شود .

 

 

 راه ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در صورتی که برای شما عزیزان سوالاتی در زمینه چاپ صنعتی بر روی قطعات ، کلیشه سازی ، شابلون سازی ، کییفت رنگ ها ، طراحی صنعتی و … پیش آمده است می توانید به صفحه ی تماس با ما مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس در سایت www.isatisprint.com  مراجعه نموده و یا از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس با مشاوران این مجموعه در تماس باشید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *