چاپ ترانسفر روی برس مو  

چاپ ترانسفر روی برس مو-چاپ صنعتی ایساتیس1

چاپ زیبا و مناسب برای محصول شما می تواند سبب جذاب تر شدن محصول و قطعه ی شما شود و در میزان فروش محصول تان تاثیر بسزایی را داشته باشد . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با چندین سال سابقه و فعالیت در زمینه ی چاپ بر روی انواع قطعات و محصولات مانند چوب ، پلاستیک ، شیشه و … توانسته است رضایت مشتریان زیادی را جلب نماید . تمامی دستگاه هایی که این مجموعه برای چاپ بر روی قطعات شما به کار می گیرد اتوماتیک بوده و از بروز ترین دستگاه می باشد . در صورتی که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ ترانسفر روی برس مو خواهید بود می توانید به ادامه این مطلب مراجعه کنید.

 

مزایای چاپ ترانسفر روی برس مو

بیشتر قطعات پس از ساخته شدن در حالت اولیه جذابیتی نخواهند داشت و محصول شما به چشم مشتریانتان جذاب و قابل خرید نخواهد آمد. همان طور که قبلا ذکر شد چاپ زیبا و متناسب با محصول شما می تواند باعث زیبایی اجناس شما بشود و در نتیجه سبب افزایش فروش شما خواهد شد. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از بروز ترین فناوری ها و استفاده از متخصصین این حرفه چاپ ترانسفر روی برس مو را به نحوه احسنت انجام خواهد داد.

روش های دیگری برای چاپ بر روی محصولات وجود داشته که مناسب چاپ بر روی این برس ها نخواهد بود . تشخیص استفاده از بهترین روش چاپ که بیشترین سازگاری و ماندگاری را با محصول شما داشته باشد ، توسط پرسنل کارآزموده مجموعه ایساتیس با توجه به جنس ، ابعاد هندسی و … محصول انجام خواهد شد.

در صورتی که شما عزیزان قصد دارید بر روی قطعات خود از این نوع چاپ استفاده نمایید می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نموده و از مشاوره رایگان کارشناسان این مجموعه بهره مند شوید.

 

مراحل چاپ ترانسفر روی برس مو

اولین مرحله در انجام چاپ بر روی قطعات ، تشخیص روش چاپ مناسب با جنس و ابعاد آن می باشد . از جمله روش هایی که برای چاپ محصول وجود داشته چاپ تامپو ، چاپ سیلک اسکرین ، چاپ طلاکوب و … است .

مرحله دوم؛ مرحله ای که بسیار حائز اهمیت می باشد طراحی چاپ است . در این مرحله باید طراحان در نهایت دقت و خلاقیت برای شما طراحی مناسبی انجام دهند که بتواند رضایت مشتری را جلب نماید . طراحان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس باید علاوه بر مسلط بودن به برنامه های طراحی ، باید با روند چاپ بر روی قطعات آشنایی داشته باشند . زیرا روند چاپ بر روی قطعه بر روی طراحی شما تاثیر گذار خواهد بود.

 

مرحله سوم؛ پس انجام طراحی طرح مورد نظر باید از با کیفیت ترین رنگ هایی استفاده شود که شما مشتریان عزیز در طراحی این محصول استفاده کرده اید.

مرحله چهارم؛ پس از اتمام طراحی ، باید برای قطعه شما فیچکسر هایی ساخته شود تا قطعه بر روی میز کار ثابت قرار گرفته و در نهایت دقت و کیفیت چاپ بر روی قطعه ی شما با بیشترین حساسیت انجام گیرد. در نهایت طرح چاپ ترانسفر روی برس مو ، روی کاغذ های مخصوصی چاپ خواهد شد .

 

کیفیت چاپ ترانسفر روی برس مو

چاپ ترانسفر که به چاپ حرارتی نیز معروف است با استفاده از حرارت ، طرح مورد نظر شما را به قطعه ی شما منتقل می کند .توجه داشته باشید تمامی چاپ هایی که بر روی لیبل چاپ خواهد شد معکوس طرح مورد نظر شما می باشد که درنهایت در زمان چاپ، طرح شما به درستی روی آن قرار می گیرد .

این نوع چاپ ماندگاری و کیفیت بالایی داشته و می توانید آن را به راحتی شست و شو دهید بدون آن که ذره ای از طرح پاک شود . تمامی رنگ هایی که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ ترانسفر روی برس مو استفاده می کند آلمانی و درجه یک می باشد که از شفافیت و درخشندگی خاصی برخورد دار هستند و در گذر زمان ، در برابر سایش دست و یا حتی عوامل محیطی مانند گرد و غبار مقاومت بالایی داشته و رنگ پریده نخواهند شد . پس از اتمام روند چاپ بر روی قطعه ، محصولات شما درون بسته بندی های مناسبی قرار می گیرد که از صدمه دیدن و یا نشستن گرد و غبار بر روی آن ها جلوگیری شود . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابلیت چاپ بر روی هر قطعه ای با هرنوع سایز (کوچک و بزرگ ) را خواهد داشت .

 

راه ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در صورتی که برای شما عزیزان سوالاتی در زمینه چاپ صنعتی بر روی قطعات ، کلیشه سازی ، شابلون سازی ، کییفت رنگ ها ، طراحی صنعتی و … پیش آمده است می توانید به صفحه ی تماس با ما مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس در سایت www.isatisprint.co,m  مراجعه نموده و یا از طریق هشتگ چاپ صنعتی ایساتیس با مشاوران این مجموعه در تماس باشید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *