چاپ ترانسفر بر روی نمکدان

چاپ ترانسفر بر روی نمکدان-تصویر اصلی

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که به زیبایی محصول تان اهمیت زیادی را می دهید ، اما هنوز روش مناسبی را پیدا نکرده اید . ما به شما یکی چاپ صنعتی را پیشنهاد می دهیم . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و به روز دنیا قابلیت چاپ بر روی هر محصولی با هر نوع جنس را دارد . یکی از نمونه های چاپ در این مجموعه چاپ ترانسفر بر روی نمکدان می باشد که  در نهایت کیفیت ارائه شده است . این نوع چاپ مزیت های بی شماری را برای محصول تان خواهد داشت که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت .

 

مزیت های چاپ ترانسفر بر روی نمکدان 

همان طور که می دانید محصول شما در حالت بدون چاپ و ساده هیچ گونه جذابیتی نداشته و مصرف کننده از خرید آن صرف نظر خواهد نمود . چاپ صنعتی می تواند موجب زیبا تر شدن محصول شما و نظر افراد زیاد را به خود جلب خواهد نمود . به هر میزانی جذابیت محصول شما بیشتر باشد مشتریان بیشتری را جذب کرده و سبب افزایش فروش محصول تان می شود . در صورتی که از اطلاعات محصول خود مانند برند ، لوگو ، اطلاعات محصول و … برای چاپ استفاده نمایید ، مصرف کننده اطلاعات محصول شما را حین استفاده مشاهده نموده و به ذهن خود می سپارد . چاپ ترانسفر بر روی نمکدان نسبت به روش های دیگری که برای چاپ وجود دارد ، ماندگاری بیشتری داشته و به هیچ عنوان چاپ های انجام شده روی آن از بین نخواهد رفت مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابلیت چاپ روی هر سایزی از محصولات از کوچکترین تا بزرگ ترین را داشته و کیفیت تمام این چاپ ها را تضمین می نماید . این مجموعه از بهترین و به روز ترین روش های روز دنیا مانند چاپ سیلک اسکرین ، چاپ تامپو ، چاپ طلاکوب و … برای چاپ روی محصولات استفاده می کند .

 

شما عزیزان می توانید چاپ سیلک برند nayer روی سطل را نیز مطالعه نمایید .

 

بررسی کلی چاپ ترانسفر بر روی نمکدان 

همان طور که گفته شد روش های متفاوتی برای چاپ روی محصولات وجود داشته که باید در اولین مرحله به انتخاب روش چاپ پرداخته شود . این مرحله با توجه به ابعاد ، جنس ، انحنا و … محصول توسط نیرو ها و پرسنل کار آزموده انجام شده است . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از جنس های مختلف رنگ برای چاپ روی محصول استفاده می نماید که قابلیت چاپ بر روی شیشه ، چاپ بر روی پلاستیک ، چاپ بر روی لوازم آرایشی و … را دارد . طراحان چاپ صنعتی باید علاوه تسلط به نرم افزار های طراحی مانند فتوشاپ و کورل ، به تمامی مراحل چاپ صنعتی نیز آگاهی داشته باشند تا بتوان چاپ دقیق و تمیزی داشته باشیم . برای مثال طرح چاپ ترانسفر بر روی نمکدان باید به صورت معکوس انجام شود تا در زمان چاپ ، طرح به درستی روی محصول منتقل شود . پس از اتمام مرحله ی طراحی ، طرح بر روی کاغذ های مخصوص چاپ خواهد شد . همچنین می توانید در چاپ ترانسفر از هر نوع طراحی با هر تعداد رنگ بر روی محصول استفاده می شود . طرح مورد نظر شما می تواند حتی تصویر افراد نیز هم باشد .

کیفیت چاپ ترانسفر بر روی نمکدان 

پس از اتمام مراحل طراحی ، نوبت به چاپ روی محصول می رسد .طرح مورد نظری که بر روی کاغذ های مخصوص چاپ شده است ، با قرار گرفتن در شرایط حرارت بالا بر روی محصول قرار خواهد گرفت . به همین دلیل است که به این نوع چاپ ، چاپ حرارتی نیز گفته می شود . برای این که بتوان چاپ تمیزی را بر روی محصول چاپ نمود باید با توجه به ابعاد محصول ، فیکسچر ساخته شود تا محصول بر روی میز کار ثابت نگه داری شود .تمام رنگ هایی که برای چاپ ترانسفر بر روی نمکدان استفاده است ، در برابر عوامل محیطی مانند نم و رطوبت ، گرما و سرما ، نور آفتاب و … مقاومت بالایی داشته و به هیچ عنوان چاپ روی محصول از بین نخواهد رفت .  شفافیت و درخشندگی این رنگ ها ، جذابیت چاپ روی محصول را افزایش داده است . همچنین شما عزیزان این چاپ ها قابلیت شست و شو داشته و در اثر شست و شو با مواد شوینده به هیچ عنوان چاپ روی آن آسیب نخواهد دید . در نهایت پس از اتمام مراحل چاپ توسط نیرو ها و پرسنل کار آزموده مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس ، قطعات درون بسته بندی های موجود قرار خواهد گرفت تا از آسیب دیدن چاپ روی محصول جلوگیری شود .

 

پل های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس 

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چگونگی چاپ صنعتی ، هزینه و … به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید و با تماس به کارشناسان این مجموعه از مشاوره رایگان بهره مند شوید . همجنین می توانید  از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس با ما همراه باشید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *