چاپ ترانسفر بر روی قمقمه پلاستیکی

چاپ ترانسفر بر روی قمقمه

یکی از روش های چاپی که  بر روی قطعه انجام می شود ،  چاپ ترانسفر می باشد . این نوع چاپ فواید زیادی را برای تان دارد که در این مطلب به آن ها اشاره خواهیم کرد. این نوع چاپ ماندگاری بالایی داشته که سبب شده است مشاغل زیادی از چاپ ترانسفر بر روی قطعات خود استفاده نمایند. شما عزیزان می توانید چاپ های مختلفی را بر روی قطعات مورد نظر خود انجام دهید اما باید بررسی شود که چه روشی برای چاپ بر روی قطعه ی مورد نظر شما وجود داشته که سازگاری بیشتری داشته  و در گذر زمان از بین نخواهد رفت . همچنین چاپ ترانسفر بر روی قمقمه پلاستیکی توانسته است جلوه و زیبایی خاصی را به این قطعه بدهد . در ادامه به بررسی بیشتر انواع چاپی که می توان بر روی قطعات انجام می شود، خواهیم پرداخت .

 

بررسی کلی چاپ ترانسفر بر روی قمقمه پلاستیکی

انواع مختلفی از چاپ بر روی قطعه وجود دارد که هر نوع از این چاپ ها ، بر روی یک نوع جنس با ابعاد هندسی مختلف قرار خواهد گرفت که توسط کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس بررسی شده و بهترین روش چاپ انتخاب خواهد شد. چاپ سیلک اسکرین و چاپ تامپو از دیگر روش چاپ بوده است که با توجه به طرح مورد نظر برای چاپ بر روی این قطعه مناسب نخواهد بود. چاپ ترانسفر می تواند بر روی هر جنسی از قطعه مانند پارچه ، چوب ، پلاستیک ، شیشه و … انجام شود . شما عزیزان می توانید با استفاده از چاپ ترانسفر هر نوع تصویری را که می خواهید بر روی قطعه ی مورد نظر تان چاپ نمایید . به این نوع چاپ ، چاپ حرارتی نیز گفته می شود. به این صورت که طراحی انجام شده بر روی کاغذ با مرکب های مخصوص چاپ شده و با حرارت بالا بر روی قطعه مورد نظر قرار می گیرد . چاپ ترانسفر بر روی قمقمه پلاستیکی زیبایی خاصی را به قطعه داده است که طراحی آن برای کودکان قابل توجه بوده و می تواند کیفیت بالایی را نیز داشته باشد . در این نوع چاپ به دلیل این که طراحی اولیه بر روی کاغذ با استفاده از دستگاه های پرینتر چاپ شده،  می توانید طرحی داشته باشید که از رنگ ها به صورت CMYK استفاده شده و زیبایی و جلوه ی خاصی را به قطعه ی شما خواهد داد . این نوع چاپ نیاز به دستگاه های تمام اتوماتیک پیشرفته و به روز دنیا داشته که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تمام تجهیزات لازم برای این نوع چاپ را دارا می باشد . همچنین رنگ شناسی در این نوع چاپ کمک زیادی را به کیفیت رنگ های چاپ انجام شده بر روی قطعه خواهد نمود .

 

طراحی و رنگ های چاپ ترانسفر بر روی قمقمه پلاستیکی

چاپ ترانسفر بر روی قطعه نسبت به چاپ های دیگر ماندگاری بیشتری داشته و می توانید مانند چاپ های دیگربدون نگرانی از خراب شدن چاپ قطعه خود را شست و شو دهید بنابراین این چاپ با شست و شو نمودن قطعه به هیچ عنوان از بین نخواهد رفت . طراحی لیبل های این نوع چاپ یکی از مهم ترین بخش های مراحل چاپ بوده است . این چاپ ها به صورت لیبل بوده و در حرارت بالا به قطعه منتقل خواهد شد . علاوه بر آن تمام طراحی های انجام شده که بر روی لیبل ها چاپ شده است باید به صورت معکوس انجام شود که در چاپ طرح شما به درستی بر روی قطعه قرار گیرد .  چاپ های دیگر به صورتی می باشد که امکان چاپ به تعداد پایین را نخواهد داشت اما چاپ ترانسفر را می توانید به تعداد دلخواه بر روی قطعات خود چاپ نمایید . تمامی طرح ها در این نوع چاپ باید به صورت وکتور باشند . همچنین پس از اتمام فرایند روند چاپ ترانسفر بر روی قمقمه پلاستیکی تمامی قطعات درون بسته های مناسبی قرار خواهند گرفت تا از دیدن آسیب های احتمالی جلوگیری شود . پرسنل مجرب و کارآزموده مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از به روزترین دستگاه های روز دنیا که از ظرافت بالایی برخوردار بوده و با بهترین کیفیت چاپ بر روی قطعات شما را انجام می دهد. برای چاپ ترانسفر باید از کاغذ های مخصوص (که به عنوان رول چاپ ترانسفر بوده )، دستگاه ترانسفر، پرینتر جوهر افشان و چسب نسوز استفاده شود که در اثر حرارت آسیب نبیند ، استفاده شود. همچنین این چاپ بهترین روش برای چاپ بر روی پارچه هایی است که از مواد مصنوعی تهیه شده و ماندگاری بالایی را نیز دارد.

 

راه های ارتباطی با کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه روش های انجام فرایند چاپ بر روی قطعه ، خرید رنگ ، طراحی صنعتی، کلیشه سازی ، شابلون سازی و فرایند چاپ ترانسفر به سایت چاپ صنعتی ایساتیس مراجعه نموده و به صورت رایگان با مشاورین این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *