چاپ ترانسفر برند amouage

چاپ ترانسفر برند amouge-نصویر اصلی

چاپ صنعتی روی محصولات یکی از روش های ماندگار تبلیغ به حساب می آید که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از به روز ترین دستگاه های چاپ صنعتی انجام می گیرد . این مجموعه قابلیت چاپ روی هر جنسی از محصولات شما مانند چوب ، پلاستیک ، شیشه و … را در نهایت کیفیت دارد . شما عزیزان می توانید با صرف هزینه ای اندک تبلیغات ماندگاری برای محصول خود داشته باشید که سبب افزایش فروش محصول شما خواهد شد. در صورتی که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ ترانسفر برند amouage هستید می توانید به ادامه ی این مطلب مراجعه نمایید .

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ تامپو روی کلاه اسباب بازی را نیز مطالعه نمایید.

 

مزیت های چاپ ترانسفر برند amouage

چاپ بهترین و ماندگار ترین نوع تبلیغات روی محصول شما می باشد ، به دلیل این که مصرف کننده دائما با محصول در ارتباط بوده ، طرح چاپ روی آن را مشاهده کرده و در ذهن او باقی خواهد ماند . بیشتر محصولات پس از ساخته شدن در حالت اولیه و بدون چاپ جذابیتی نخواهند داشت و محصول شما به چشم مشتریان جذاب نبوده و از خرید آن صرف نظر خواهند کرد . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از به روز ترین فناوری ها و استفاده از متخصصین این حرفه چاپ ترانسفر برند amouage  را به بهترین نحو ممکن و در نهایت کیفیت انجام خواهد داد.

روش های دیگری برای چاپ روی لوازم آرایشی ، لوازم التحریر ، انواع قطعات و …. وجود داشته که مناسب چاپ بر روی این محصول نخواهد بود . تشخیص استفاده از بهترین روش چاپ که بیشترین سازگاری و ماندگاری را با محصول شما داشته باشد ، توسط پرسنل کارآزموده مجموعه ایساتیس با توجه به جنس ، ابعاد هندسی و … محصول انجام خواهد شد.

در صورتی که شما عزیزان قصد دارید بر روی محصولات خود از این نوع چاپ استفاده نمایید ، می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نموده و از مشاوره رایگان کارشناسان این مجموعه بهره مند شوید.

 

مراحل چاپ ترانسفر برند amouage

اولین مرحله در انجام چاپ بر روی قطعات ، تشخیص روش چاپ مناسب با جنس و ابعاد آن می باشد . از جمله روش هایی که برای چاپ محصول وجود داشته چاپ تامپو ، چاپ سیلک ، چاپ طلاکوب و … است .

مرحله دوم: مرحله ای که بسیار مهم و تاثیر گذار می باشد ، طراحی است . در این مرحله باید طراحان در نهایت دقت و خلاقیت برای شما طراحی مناسبی انجام دهند که بتواند رضایت مشتری را جلب نماید . طراحان صنعتی علاوه بر مسلط بودن به برنامه های طراحی ، باید با مراحل چاپ بر روی قطعات نیز آشنایی داشته باشند ؛ به دلیل این که مراحل  چاپ بر روی محصول در طراحی شما تاثیر گذار خواهد بود .

مرحله سوم : پس از اتمام طراحی ، باید برای محصول شما فیکسچر هایی ساخته شود تا قطعه بر روی میز کار ثابت قرار گرفته و در نهایت دقت و کیفیت چاپ بر روی محصول انجام گیرد .

مرحله چهارم : در انتها طرح چاپ ترانسفر برند amouage  با استفاده از ورق طلا ، در سه مرحله روی محصول شما چاپ خواهد شد .

مرحله ی پنجم : محصولات درون بسته بندی های موجود قرار گرفته شده و تا از آسیب دیدن چاپ روی محصولات جلوگیری شود.

 

کیفیت چاپ ترانسفر برند amouage

چاپ ترانسفر که به چاپ حرارتی نیز معروف است با استفاده از حرارت و فشار ، طرح مورد نظر شما را روی محصول منتقل می شود . طرح شما باید به صورت معکوس طراحی شود تا در زمان چاپ ورق های طلا ، طرح دقیق و درست روی محصول قرار بگیرد . شما عزیزان می توانید برای چاپ روی محصولات تان از برند ، لوگو ، معرفی محتوای محصول ، طریقه استفاده از آن و … استفاده کنید . این نوع چاپ ماندگاری و کیفیت بالایی داشته و می توانید آن را به راحتی شست و شو دهید بدون آن که ذره ای از طرح پاک شود . تمامی ورق هایی که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ ترانسفر برند amouage استفاده می کند درجه یک بوده که از شفافیت و درخشندگی خاصی برخوردار هستند و در گذر زمان ، در برابر سایش دست و یا حتی عوامل محیطی مانند گرد و غبار مقاومت بالایی داشته و رنگ پریده نخواهند شد . همچنین باید ضخامت مناسبی از فویل یا ورق طلا  برای چاپ روی محصولات انتخاب شود تا در چاپ انجام شده خللی ایجاد نشود . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابلیت چاپ بر روی هر قطعه ای با هرنوع سایز (کوچک ترین تا بزرگ ترین) را خواهد داشت .

 

راه های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی صنعتی ، ساخت فیکسچر ، کیفیت ورق ها و … می توانید به صفحه ی تماس با ما سایت www.isatisprint.com  مراجعه نموده و یا از طریق # چاپ صنعتی ایساتیس با ما همراه باشید.

 

 

 

 

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *