چاپ ترانسفر برند گروه هتل های هما

چاپ ترانسفر برند گروه هتل های هما -چاپ صنعتی ایساتیس

امروزه در بیشتر شرکت ها و محیط های اداری باب شده است که بر روی لوازم و یا قطعات خود چاپ هایی را انجام دهند تا تبلیغات مختص به خود را بر روی لوازم مختلف داشته باشند . چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و به روز دنیا طی چندین سال فعالیت توانسته است رضایت مشتریان زیادی را جلب نماید . شما عزیزان می توانید با کمترین هزینه از تبلیغاتی ماندگار برای قطعات خود بهره مند شوید . در صورتی که علاقه مند به کسب اطلاعات در رابطه با چاپ ترانسفر برند گروه هتل های هما هستید ، به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید .

 

مزایا چاپ ترانسفر برند گروه هتل های هما

شاید در برخی مواقع و بعضی شرکت ها مشاهده کرده باشید که تبلیغات شرکت ها روی لیوان ، لباس ، خودکار  و … چاپ شده است . یکی از این موارد که می توانیم به آن اشاره کنیم چاپ بر روی لوازمی است که هتل ها در اختیارتان قرار می دهد . بر روی تمامی این تجهیزات برند هتل چاپ شده است که به تبلیغات برندتان کمک زیادی را خواهد کرد . چاپ ترانسفر برند گروه هتل های هما یکی از نمونه های این نوع تبلیغ بوده است که در ادامه به روند این نوع چاپ ها خواهیم پرداخت . از آن جایی مصرف کننده دائما با این محصولات در ارتباط است برند شما را مشاهده کرده و در خاطر افراد باقی خواهد ماند . اگر شما عزیزان قصد انجام این نوع تبلیغات را دارید می توانید با مشاوران مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تماس حاصل نموده و اطلاعاتی را کسب کنید . این مجموعه با پرسنل حرفه ای و کار آزموده ی خود توانایی چاپ بر روی هر سایز( از کوچکترین سایز تا بزرگترین ) و هر جنسی مانند چوب ، شیشه ، پلاستیک و …از قطعه را داشته و تمامی این چاپ ها در نهایت دقت و ظرافت انجام خواهند شد .

 

مراحل چاپ ترانسفر برند گروه هتل های هما

برای چاپ ترانسفر برند گروه هتل های هما باید مراحلی را طی نمود که در این مطلب به آن ها خواهیم پرداخت . در اولین مرحله باید به درستی تشخیص داده شود که چه روشی برای چاپ بر روی قطعه مناسب است . روش چاپ بستگی به ابعاد ، جنس  و … دارد تا بیشترین سازگاری را با قطعه ی شما داشته باشد. در دومین مرحله باید به طراحی بپردازید . طراحی یکی از مهم ترین مرحله های چاپ بر روی قطعات می باشد که باید توسط طراحان حرفه ای انجام شود.در این مرحله باید از خلاقیت استفاده شود تا بتواند بیشترین جذابیت را به قطعه ی شما بدهد و نظر افراد و مصرف کننده ها را به خود جلب نماید . سپس طرح باید بر روی کاغذ های مخصوص چاپ شده و توسط حرارت بر روی قطعه شما منتقل خواهد شد .چاپ ترانسفر این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید تنها در یک مرحله چاپ ها چند رنگ را در نهایت دقت و زیبایی بر روی قطعه ی خود منتقل نمایید علاوه بر آن ترکیب رنگ در طرح مورد نظر شما می تواند تنوع بیشتری نسبت به چاپ سیلک یا چاپ تامپو داشته باشد. ساخت فیکسچر های مناسب برای قطعه ی شما می تواند قطعه را بر روی میز کار ثابت نگه دارد که باعث شده چاپ بهتر و تمیز تری داشته باشید .

 

شما می توانید مطلب چاپ طلاکوب برند luxury را مطالعه نمایید.

 

کیفیت برچسب های چاپ ترانسفر برند گروه هتل های هما

برچسب های که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ ترانسفر بر روی قطعات استفاده می کند از بهترین کیفیت برچسب های موجود در بازار بوده که بیشترین شفافیت و درخشندگی را دارند . همچنین از آن جایی که این برچسب ها در برابر نم و رطوبت مقاوم می باشند، می توانید این قطعات را به راحتی شست و شو دهید بدون این که چاپ ها پوسته شود و یا از بین برود . همچنین برای چاپ بر روی هر جنس، باید برچسب ها متناسب با آن جنس انتخاب شود در غیر این صورت چاپ ها در گذر زمان پوسته خواهند شد . شما عزیزان می توانید برای چاپ روی قطعاتتان از برند ، لوگو ، معرفی محصول ، طریقه استفاده از آن و … استفاده کنید . چاپ ترانسفر برند گروه هتل های هما ماندگاری ، ثبات و دوام بالایی داشته و در گذر زمان با سایش دست و یا در برابر عوامل محیطی مانند گرد و غبار ، نم و رطوبت و …از بین نخواهد رفت . پس از اتمام مراحل چاپ ، قطعات درون بسته بندی های مناسبی قرار می گیرد تا از شکستن و یا  آسیب دیدن چاپ قطعات و یا خود قطعه جلوگیری شود .

 

ارتباط با مشاوریت چاپ صنعتی ایساتیس

برای ارتباط با مشاورین و کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس می توانید به صفحه ی تماس با ما این مجموعه در سایت www.isatisprint.com مراجعه نمایید از مشاوره ی رایگان در زمینه چاپ صنعتی ، طراحی ، خرید رنگ یا برچسب های چاپ ترانسقر  و … بهره مند شوید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *