چاپ ترانسفر برند نایلیس

چاپ ترانسفر برند نایلیس-تصویر اصلی

یکی از روش های تبلیغ که امروزه کارایی بسیار زیادی دارد ، چاپ صنعتی می باشد . شما عزیزان می توانید با صرف هزینه ای مناسب از این نوع تبلیغات که ماندگاری بالایی دارد ، بهره مند شوید . روش های دیگری نیز برای چاپ روی محصولات وجود دارد که پس از مدتی پوسته پوسته شده و طرح چاپ شده روی محصول از بین خواهد رفت . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ روی محصولات از دستگاه های تمام اتوماتیک و پرسنل کارآزموده استفاده می نماید . این مجموعه طی چندین سال سابقه در زمینه ی چاپ صنعتی توانسته است رضایت مشتریان زیادی را جلب کند . در ادامه به بررسی بیشتر چاپ ترانسفر برند نایلیس خواهیم پرداخت .

بررسی چاپ ترانسفر برند نایلیس

برای چاپ روی محصولات و قطعات شما روش های متفاوتی وجود داشته و باید روشی متناسب با جنس ، ابعاد هندسی ، انحنا و … انتخاب شود . یکی از روش های چاپ صنعتی ، چاپ ترانسفر می باشد که به صورت لیبل طرح روی محصول تان منتقل خواهد شد . این نوع چاپ را به دلیل استفاده از حرارت برای انتقال طرح مورد نظر ، چاپ حرارتی نیز می نامند . روش های دیگری که برای چاپ وجود دارد ، چاپ تامپو ، چاپ سیلک ، چاپ طلاکوب و … می باشد . چاپ سیلک بیشتر بر روی قطعات گرد ، استوانه ای شکل و یا کاملا مسطح انجام می شود  . شما عزیزان می توانید هر گونه اطلاعات محصول خود مانند برند ، لوگو ، مشخصات محتویات و … بر روی قطعه مورد نظر چاپ نمایید . چاپ ترانسفر برند نایلیس یکی از بهترین و ماندگار ترین روش های تبلیغ می باشد ؛ زیرا مشتری دائما با محصول در ارتباط بوده ، چاپ و تبلیغات انجام شده روی آن را مشاهده کرده و به ذهن می سپارد . همین امر سبب افزایش فروش محصول شما می شود . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تمامی چاپ های انجام شده در این مجموعه را با بهترین کیفیت ارائه می دهد .

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ سیلک برند Dr six را نیز مشاهده نمایید .

 

طراحی چاپ ترانسفر برند نایلیس

پس از انتخاب روش چاپ روی محصول باید رنگی متناسب با جنس آن انتخاب شود تا بیشترین سازگاری با جنس قطعه را داشته باشد . یکی دیگر از مراحل برای چاپ روی محصولات طراحی می باشد که باید در نهایت دقت و ظرافت انجام گیرد . این مرحله یکی از تاثیر گذار ترین و مهم ترین مراحل بوده که باید توسط طراحان ماهر انجام شود . طراحان چاپ صنعتی علاوه بر تسلط به نرم افزار های فتوشاپ و کورل باید به تمامی مراحل چاپ نیز آگاهی داشته باشند . برای مثال چاپ ترانسفر برند نایلیس باید به صورت معکوس طراحی شود تا هنگام چاپ طرح مورد نظر به درستی روی محصول اننقال پیدا کند . همچنین استفاده نمودن از ترکیبی رنگ زیبا سبب جذاب تر شدن چاپ روی محصولات شده است . پس از اتمام مرحله ی طراحی باید طرح روی کاغذ های مخصوص چاپ شود . همچنین با توجه به ابعاد و انحنا این محصول فیکسچر هایی ساخته شده تا قطعه روی میز تابت نگه قرار گیرد تا چاپی دقیق و واضح داشته باشیم . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابلیت چاپ روی هر سایز از ریز ترین تا درشت نرین را با به روز ترین متد ها خواهد داشت .

کیفیت چاپ ترانسفر برند نایلیس

این مجموعه برای چاپ روی محصولات شما از بهترین رنگ های موجود در بازار استفاده می کند که در برابر عوامل محیطی مانند نم و رطوبت ، سایش دست ، گرما و سرما ، نور آفتاب و … بسیار مقاوم است . همچنین این چاپ ها با شفافیت و درخشندگی خاصی که دارد سبب جذابیت بیشتر محصول خواهد شد . شما عزیزان می توانید برای چاپ ترانسفر برند نایلیس بر روی محصولات تان از هر نوع طرحی با هر تعداد رنگ استفاده نمایید . تمامی  چاپ های انجام شده در این مجموعه قابلیت شست و شو داشته و پوسته نمی شود . پس از اتمام مراحل چاپ و انتقال طرح روی محصول ، قطعات درون بسته بندی های مناسبی قرار خواهد گرفت تا از آسیب دیدن چاپ جلوگیری شود .

در صورتی که شما عزیزان سوالاتی را در زمینه طراحی صنعتی ، شابلون سازی ، کلیشه سازی ، جنس رنگ و … دارید ، می توانید با کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس ارتباط برقرار نمایید و به تمامی سوالات خود پاسخ دهید . جهت برقراری ارتباط با کارشناسان مجموعه به صفحه ی تماس با ما در سایت www.isatisprint.com مراجعه نموده و با تماس به کارشناسان این مجموعه از مشاوره رایگان بهره مند شوید . همچنین می توانید از طریق # چاپ صنعتی ایساتیس با ما همراه باشید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *