چاپ تامپو 5 رنگ بر روی منچ

چاپ تامپو 5 رنگ بر روی اسباب بازی منچ-چاپ صنعتی ایساتیس

امروزه روش های مختلفی برای چاپ بر روی قطعات صنعتی و انواع لوازم آشپزخانه  و یا انواع اسباب بازی ها وجود دارد .چاپ سیلک،چاپ ترانسفر، چاپ تامپو و چاپ طلاکوب یکی از روش های چاپ بر روی قطعات می باشند که علاوه بر ایجاد زیبایی خاص بر روی محصول ، جنبه ی تبلیغاتی نیز داشته باشد .  این نوع چاپ ها ماندگاری و کیفیت بالایی داشته و می تواند تاثیر بسزایی در تبلیغات  شما عزیزان داشته و می تواند میزان فروش شما را افزایش دهد . همچنین طراحی و رنگ های به کار رفته در چاپ تامپو 5 رنگ بر روی منچ می توانند توجه فرزندان تان را جلب نماید. در ادامه به بررسی این نوع چاپ خواهیم پرداخت .

 

مراحلی کلی چاپ تامپو 5 رنگ بر روی منچ

از جمله دلایلی که می تواند نوع و روش چاپ بر روی قطعه را مشخص نماید ابعاد و شکل هندسی قطعه مورد نظر بوده است . در این قطعه با توجه به ابعادی که دارد چاپ انجام شده با استفاده از پد های سیلیکونی و چاپ تامپو انجام خواهد شد . که  چاپ های دیگر به صورت مدور انجام می شود و به همین دلیل است که بهترین روشی که می توانید از آن برای چاپ در این قطعه بهره مند شوید چاپ تامپو بر روی اسباب بازی ها می باشد . در اولین مرحله پس از طراحی باید از کلیشه و شابلون هایی استفاده کنید و رنگ ها را با استفاده از پد های سیلیکونی بر روی قطعه منتقل نمایید. این نوع چاپ نسبت به چاپ های دیگر ماندگاری و کیفیت بالایی را داشته و هزینه ی نسبتا کمتری را نیز پرداخت خواهید نمود .مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از دستگاه های مدرن قابلیت چاپ بر روی تمامی قطعات با هر نوع جنسی  مانند پارچه ، شیشه ، پلاستیک ، آهن ، استیل و… را داشته است .لازم به ذکر است برای انجام این نوع چاپ باید مراحل متعددی را طی نمود که در مطلب های بعدی به روند این چاپ بر روی اسباب بازی ها بیشتر خواهیم پرداخت .

 

انتخاب رنگ و طراحی چاپ تامپو 5 رنگ بر روی منچ

تمامی رنگ های به کار رفته در این قطعه ها توسط نیرو های کار آزموده مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس انتخاب خواهد شد . ملاک اصلی انتخاب رنگ برای چاپ بر روی قطعات جنس قطعه بوده است که می تواند به قطعه درخشندگی و جلوه خاصی را بدهد همچنین کیفیت چاپ بالایی را نیز خواهد داشت . در این قطعه از 5 رنگ مختلف استفاده شده است که روش چاپ و انتقال رنگ بر روی قطعات به این صورت است که باید هر رنگ را بر روی قطعه چاپ نمایید و پس از خشک شدن هر رنگ ، چاپ رنگ بعدی را انجام دهید . لازم به ذکر است تمام چاپ های این قطعه با دقت و ظرافت بالا در کنار هم قرار گرفته اند تا به هیچ عنوان رنگ ها با یکدیگر تداخل پیدا نکند. کیفیت رنگ های به کار رفته در این چاپ تامپو 5 رنگ بر روی منچ به قدری با کیفیت بوده است که با گذر زمان به راحتی پاک نمی شود . از مهم ترین قسمت های فرایند چاپ بر روی یک قطعه که تاثیر زیادی را در کل فرایند دارد طراحی اولیه چاپ قطعه می باشد . همچنین استفاده از رنگ های شاد در طراحی این قطعه سبب زیبا تر شدن آن شده است و برای کودکان می تواند جذابیت خاصی را داشته باشد. تمامی رنگ های به کار رفته در چاپ روی این قطعات از رنگ های درجه یک و با کیفیت بوده به طوری که کارشناسان این مجموعه کیفیت و ماندگاری آن را تضمین می نمایند.

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ تامپو برند Kenci روی لوازم آرایشی را نیز مطالعه نمایید.

 

بررسی کلی و بسته بندی چاپ تامپو 5 رنگ بر روی منچ

چاپ های انجام شده بر روی این قطعه ی اسباب بازی با ظرافت و دقت بالایی توسط پرسنل های ماهر و حرفه ای مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس انجام شده است و با استفاده از دستگاه های تثبیت کننده ی رنگ ، رنگ های به کار رفته در چاپ تامپو 5 رنگ بر روی منچ با سرعت بالایی خشک خواهند شد . استفاده از روش های تثبیت رنگ باعث شده که علاوه بر افزایش کیفیت و درخشندگی چاپ انجام شده روی قطعه ، ماندگاری بالاتری برای آن چاپ داشته باشیم. پس از انجام روند چاپ ، قطعه درون بسته بندی هایی قرار گرفت که از نشستن گرد وغبار و آلودگی بر روی قطعه جلوگیری گردد و صدمه ای را به آن وارد نشود.  شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در رابطه با هر گونه چاپ بر روی قطعات مختلف به صفحه تماس با ما در سایت مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس مراجعه و با مشاورین ما تماس حاصل بفرمایید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *