چاپ تامپو روی کلاه کاسکت

چاپ تامپو روی کلاه کاسکت - مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

یکی از مزایای روش های چاپ های صنعتی در این است که می توان با استفاده از آن ها روی قطعات مختلف توضیحاتی را درج کرد. به این طریق جلوه‌ی محصول به میزان بسیار زیادی افزایش می یابد و می توان فروش بیشتری را به دست آورد. برای مثال چاپ تامپو روی کلاه کاسکت کمک می کند تا علاوه بر درج اطلاعات ضروری، جلوه ظاهری قطعه نیز افزایش یابد. در ادامه این مطلب سعی داریم تا تمامی موارد با اهمیت و مراحل انجام این نوع چاپ را برای شما همراهان محترم شرح دهیم. لطفاً در ادامه همراه ما باشید.

بررسی نقش چاپ تامپو روی کلاه کاسکت در برندسازی

روش های چاپ صنعتی دارای تاثیر مستقیم روی فروش و کسب سود بیشتر برای برند شما می باشند. به همین علت می ‌توان گفت که نقش چاپ تامپو روی کلاه کاسکت در برند سازی بسیار با اهمیت است و نمی توان آن را نادیده گرفت. این مسئله باعث می‌ شود تا بسیاری از تولید کنندگان از روش های چاپ صنعتی برای درج لوگو برند تولیدی خود استفاده کنند. علاوه بر این یکی از دیگر موارد با اهمیتی که باعث شده تا روش های چاپ صنعتی با محبوبیت بیشتری در میان برند های مختلف رو به ‌رو شوند. در این است که به این صورت جلوه محصول افزایش خواهد یافت. البته این مسئله کاملاً به طراحی‌ مربوط می ‌شود و به همین دلیل است که طراحی طرح جزء مهم ترین موارد در چاپ به حساب می آید. به همین علت در هنگام طراحی باید به نکات با اهمیتی توجه شود تا بتوان چاپ زیبا و جلوه گری را روی قطعه ایجاد کرد. به این ترتیب می ‌توان باعث بازگشت مشتری شده و در کنار آن مشتریان جدیدی را نیز جذب نمود. روش های چاپ صنعتی دارای گستردگی بسیار زیادی هستند و از آن ها می توان برای طراحی قطعات گوناگون از جنس های مختلف استفاده کرد. علاوه بر آن یکی از کاربرد های چاپ در تهیه هدایای تبلیغاتی می باشد. این لوازم در افزایش فروش شما نقش چشم گیری دارند و باعث برند سازی هر چه بیشتر شما می ‌شوند. از این روش ها می توان به چاپ روی خودکار، چاپ روی لیوان، چاپ روی پد موس و … اشاره کرد. این نوع چاپ نیز در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابل انجام هستند و شما می ‌توانید سفارش چاپ روی هر نوع هدیه تبلیغاتی را به ما بسپارید.

شما می توانید از مقاله چاپ برند EXPO روی قطعات ماشین لباسشویی نیز دیدن نمایید.

چاپ تامپو روی کلاه کاسکت با رنگ های با کیفیت آلمانی

بررسی روش چاپ تامپو روی کلاه کاسکت

روش‌های چاپ صنعتی دارای گستردگی بسیار زیادی هستند که از مهم‌ترین این روش ‌ها می ‌توان به چاپ تامپو، چاپ طلاکوب، چاپ ترانسفر و چاپ سیلک اشاره کرد. به همین علت است که برای هر نوع قطعه در جنس‌های مختلف روش چاپ مناسبی به کار می‌رود. برای مثال چاپ تامپو روی کلاه کاسکت ظرافت و دقت بیشتری را روی این نوع قطعه ایجاد می‌کند و به این صورت می‌توان چاپ ماندگاری را روی سطح پلاستیکی کلاه‌ کاسکت ایجاد کرد. در این روش از پد سیلیکونی برای ایجاد جوهر روی قطعه استفاده می‌شود که با توجه به سطح برآمده کلاه کاسکت این روش نسبت به سایر روش‌های چاپ مناسب تر می‌باشد. استفاده از پد سیلیکونی کمک می‌کند تا از ایجاد هر نوع کچلی در قطعه جلوگیری به عمل آید و چاپ به بهترین وجه ممکن صورت گیرد. برای این نوع چاپ ابتدا طراحی طرح انجام گرفته و بعد از آن کلیشه، فیکسچر و شابلون ساخته خواهند شد. با استفاده از این لوازم و با به کارگیری پد های سیلیکونی با کیفیت، عملیات چاپ با استفاده از دستگاه تامپو انجام می پذیرد. بعد از این کار قطعات وارد دستگاه تثبیت کننده رنگ شده و جوهر قرار گرفته رویشان خشک و ماندگار می ‌شود. این مسئله کمک می کند تا از پوسته پوسته شدن چاپ جلوگیری به عمل آید و کیفیت آن افزایش یابد. در این روش مواردی دارای اهمیت خواهد بود برای مثال باید فشار دستگاه پرس به گونه‌ای تنظیم شود تا از ایجاد هرگونه آسیب روی قطعه جلوگیری به عمل آمده و در کنار آن از ایجاد کچلی در چاپ نیز اجتناب شود. بنابراین احتیاج است تا کارکنان مجرب تنظیمات مورد نیاز دستگاه چاپ را انجام دهند. علاوه بر آن کیفیت رنگ نیز دارای اهمیت فراوان است و با استفاده از رنگ های درجه یک آلمانی می توان چاپ بهتری را به دست آورد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با چاپ روی انواع قطعات تولیدی مجموعه خود وارد صفحه تماس با ما شوید و از کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس مشاوره رایگان دریافت نمایید. علاوه بر آن به شما پیشنهاد می دهیم تا ما را در اینستاگرام و تلگرام نیز دنبال کنید و از سایر خدمات این مجموعه دیدن نمایید. از همراهی شما سپاسگزاریم و برایتان آرزوی موفقیت و سود فراوان داریم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *