چاپ تامپو روی کلاه اسباب بازی

چاپ تامپو روی کلاه اسباب بازی-چاپ صنعتی ایساتیس

چاپ روی قطعات علاوه بر این که می تواند روشی مناسب برای تبلیغات باشد سبب جذاب تر شدن قطعات شما خواهد شد. این نوع چاپ می تواند تاثیر بسیار زیادی در فروش شما داشته باشد. برای مثال جهت چاپ تامپو روی کلاه اسباب بازی از برند های ورزشی آدیداس ، نایک و … استفاده شده است . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با بهره گیری از دستگاه های تمام اتوماتیک به روز دنیا و پرسنل کار آزموده توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب نماید. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ صنعتی روی قطعات خواهیم پرداخت .

 

فرایند کلی چاپ تامپو روی کلاه اسباب بازی

چاپ روی قطعات و محصولات روش های متفاوتی دارد . چاپ تامپو یکی از این روش ها بوده که توسط نیرو های متخصص با توجه به انحنا ، سایز ، ابعاد هندسی و … انتخاب می شود . چاپ تامپو روی کلاه اسباب بازی با استفاده از کلیشه های ساخته شده و پد های سیلیکونی انجام می گیرد . روش دیگری که برای چاپ روی قطعات وجود دارد ، چاپ سیلک می باشد که به وسیله ی دستگاه های دوار و شابلون های ساخته شده انجام می شود . این نوع چاپ بیشتر بر روی قطعات گرد و استوانه ای شکل و یا کاملا مسطح انجام شده که باید دور تا دور رنگ منتقل شود . چاپ ترانسفر نیز با استفاده از کاغذ های مخصوص و حرارت روی قطعات قرار می گیرد . همچنین چاپ طلاکوب با استفاده از فشار و حرارت فویل ها روی قطعات چاپ می شوند . این نوع چاپ در دو روش سرد و گرم انجام شده که روش گرم آن ماندگاری بیشتری دارد . تمامی این روش ها قابلیت چاپ روی لوازم آرایشی ، لوازم برقی ، لوازم خانگی و … را داشته و می تواند تبلیغات ماندگار برای  محصولات  شما کارایی داشته باشد .

 

مراحل چاپ تامپو روی کلاه اسباب بازی

چاپ روی قطعات مراحل متفاوتی دارد که باید تمامی این مراحل به ترتیب انجام گیرد. در اولین مرحله باید برای قطعه ی شما روش چاپ مناسبی انتخاب شود و این روش ها توسط کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تشخیص داده می شود .در مرحله ی بعد باید متناسب ترین رنگ با جنس قطعه ی شما انتخاب شود تا بیشترین سازگاری را با جنس آن را داشته باشد. سومین مرحله که طراحی است باید در نهایت دقت و ظرافت انجام شود تا بیشترین جذابیت را برای قطعه ایجاد کند . پس از اتمام مرحله ی طراحی باید برای طرح مورد نظر شما کلیشه هایی از جنس استیل و فولاد ساخته شود . فیکسچر ها باید متناسب با ابعاد قطعه ی شما ساخته شود تا قطعه ی شما بر روی میز کار ثابت نگه داشته شود و چاپی واضح و دقیق داشته باشیم .در این مرحله باید رنگ با استفاده از پد های سیلیکونی از روی کلیشه برداشته شود و چاپ تامپو روی کلاه اسباب بازی انجام گیرد. پس از اتمام مراحل انتقال رنگ قطعه درون دستگاه تثبیت رنگ قرار می گیرند که سبب افزایش دوام و ماندگاری چاپ های انجام شده خواهد شد.

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ تامپو بر روی نقاله را نیز مطالعه نمایید.

 

نقش طراحی و کیفیت رنگ چاپ تامپو روی کلاه اسباب بازی

طراحی که سومین مرحله برای چاپ روی قطعات است باید در نهایت دقت و ظرافت انجام شود . به هر میزانی که طراحی ظریف تر انجام گیرد ، در انتقال رنگ نتیجه ی بهتری را دریافت خواهیم نمود . تمامی رنگ هایی که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ روی قطعات به کار می برد درجه یک و آلمانی بوده که دوام و ماندگاری بالایی را دارد . همچنین این چاپ ها در برابر عوامل محیطی مانند نم و رطوبت ، سایش دست ، سرما و گرما و … پاک نشده و در چاپ های انجام شده خللی ایجاد نمی شود. این رنگ ها با شفافیت و درخشندگی که دارد می تواند در جذاب نمودن چاپ روی قطعات نقش بسزایی داشته باشد . در این مرحله از چاپ رنگ با استفاده از پد های سیلیکونی متناسب با جنس رنگ و شکل قطعه انتخاب شده ، از روی کلیشه برداشته می شود و روی قطعه قرار می گیرد. در نهایت قطعه ی شما درون دستگاه های تثبیت رنگ قرار می گیرد تا چاپ روی قطعات دوام بیشتری داشته باشد. پس از اتمام چاپ تامپو روی کلاه اسباب بازی درون بسته بندی های موجود قرار می گیرد تا از آسیب دیدن چاپ روی قطعات جلوگیری شود .

 

پل های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شابلون سازی ، کلیشه سازی ، کیفیت رنگ ، طراحی صنعتی می توانید به صفحه ی تماس با ما در صفحه ی www.isatisprint.com  مراجعه کنید و یا از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *