چاپ تامپو روی قطعات جاروبرقی

چاپ تامپو روی قطعات جاروبرقی - چاپ صنعتی ایساتیس

یکی از مهم ترین روش های تبلیغ و بازاریابی محصول استفاده از چاپ روی قطعه تولیدی می باشد. در واقع تفاوت نمی‌کند که قطعه تولیدی شما در معرض دید قرار داشته باشد یا نه چرا که چاپ به عنوان کد شناسایی و یا شناسنامه محصول در نظر گرفته می شود و به این ترتیب می توان برند شما را در میان سایر محصولات به راحتی شناسایی کرد. یکی از لوازمی که بسیاری از افراد در منزل با آن سر و کار دارند جاروبرقی می باشد. با استفاده از چاپ تامپو روی قطعات جاروبرقی می توان نام برند خود را در معرض دید مخاطبان قرار داد و به این ترتیب با به کار گیری این تبلیغ ارزان و کاربردی باعث افزایش سود مجموعه تولیدی خود شد.

چاپ تامپو روی قطعات جاروبرقی ، تبلیغی ارزان و سود آور

با استفاده از چاپ تامپو روی قطعات جاروبرقی می ‌توان بازاریابی پرسودی را انجام داد. به این ترتیب احتیاجی به صحبت کردن افراد در رابطه با برند شما وجود ندارد و چاپ های درج شده روی محصول تمامی توضیحات را به مخاطبان منتقل می ‌کنند. در واقع زمانی که مشتریان شما از محصولات تان استفاده می نمایند با مشاهده چاپ موجود روی آن به یاد برند شما خواهند افتاد، به این ترتیب نام مجموعه تولیدی شما در ذهن آن ها حک می شود و باعث شده تا برند شما در ناخودآگاه ذهن مشتریان تان قرار بگیرد. به این صورت افراد در هنگام خرید به دنبال برند شما خواهند گشت چرا که با وجود تبلیغات موثر و کیفیت بالای محصولاتتان ، آن ها شما را به سایر برند های مشابه ترجیح می دهند. چاپ روی جاروبرقی تبلیغی ارزان و کارآمد است. امروزه با وجود انواع روش های تبلیغ که در اکثر موارد دارای هزینه های بالایی هستند با استفاده از این نوع چاپ می توان بازاریابی ارزانی را انجام داد که کاراییش برابر با تبلیغات با قیمت بالا می باشد. در ادامه این مطلب روش های چاپ روی جاروبرقی شرح داده می شود که امیدواریم کمک موثری در انتخاب نوع چاپ برای شما عزیزان باشد.

شما می توانید از مقاله ملزومات چاپ طلاکوب نیز دیدن نمایید.

چاپ تامپو روی قطعات جاروبرقی - چاپی ماندگار و ظریف

دلایل استفاده از چاپ تامپو روی قطعات جاروبرقی

به طور معمول قطعات جاروبرقی از جنس پلاستیک فشرده شده و مقاوم هستند و با توجه به ابعاد این نوع قطعات چاپ های کوچک روی آن ها شکل می گیرد. با استفاده از چاپ تامپو روی قطعات جاروبرقی می ‌توان چاپی ماندگار و با کیفیت را ایجاد کرد که بر اثر گذشت زمان پوسته پوسته نشده و از بین نمی رود. در این نوع چاپ بهتر است تا روی قطعاتی که در معرض دید بیشتری هستند از چاپ استفاده کرد. به طور نمونه در هنگام جارو زدن منزل به وسیله جاروبرقی نگاه افراد به برس آن خواهد افتاد، به همین علت بهتر است تا از چاپ برند روی بدنه پلاستیکی برس استفاده کرد. همچنین با درج علائمی روی دکمه های موجود روی جاروبرقی می ‌توان کارایی آن را افزایش داد به این ترتیب افراد به راحتی می‌توانند از محصول تولیدی شما استفاده کنند و این باعث رضایت مندی بیشتر آنان خواهد شد. اگر به عکس توجه نمایید چاپ روی قسمت گرد موجود روی جاروبرقی نیز به کار رفته است. در چاپ تامپو می ‌توان به راحتی روی انواع قطعات صاف، محدب و مقعر چاپ های زیبایی ایجاد کرد به صورتی که هیچ گونه کچلی در آن وجود نداشته باشد. در ادامه شما می ‌توانید با فرایند چاپ تامپو آشنا شوید.

فرایند چاپ تامپو روی قطعات جاروبرقی

در به کارگیری چاپ تامپو روی قطعات جاروبرقی از پد یا واسطه سیلیکونی برای ایجاد طرح روی قطعه استفاده می شود. این نوع پد ها بسیار انعطاف پذیرند و به همین علت با وجود آن ها می‌توان روی هر نوع سطح دارای برآمدگی و فرورفتگی و یا صاف و صیقلی چاپ های دقیق و با کیفیتی را ایجاد نمود. در این نوع چاپ ظرافت طرح بسیار بالا است و به همین علت دستگاه چاپ تامپو برای ایجاد چاپ روی قطعات کوچک بسیار مناسب می باشد. در این نوع چاپ ابتدا طراحی طرح انجام می پذیرد و بعد از آن کلیشه و فیکسچر ساخته می شود. با استفاده از این وسایل می توان چاپ را روی قطعه ایجاد نمود. در چاپ تامپو واسطه سیلیکونی وظیفه ایجاد رنگ روی محصول را دارد و فیکسچر برای ثابت نگه داشتن قطعه به کار می رود. به این ترتیب از هرگونه لرزش و کاهش دقت چاپ جلوگیری به عمل خواهد آمد. بعد از اتمام عملیات چاپ قطعات جاروبرقی وارد دستگاه تثبیت کننده رنگ شده و جوهر موجود روی آن با سرعت بالا خشک می شود تا ماندگاری آن افزایش یابد و سپس بسته بندی قطعات برای جلوگیری از ایجاد هرگونه آسیب روی آن ها انجام می ‌شود و به این صورت تحویل مشتریان گرامی می ‌گردد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در صورتی که شما نیز تولید کننده قطعات و محصولاتی خاص هستید، می توانید با استفاده از چاپ روی آن ها برند سازی کرده و باعث افزایش سود مجموعه تولیدی خود شوید. شما همراهان گرامی می توانید از طریق صفحه تماس با ما، با کسب مشاوره رایگان روش چاپ روی محصول خود را انتخاب نمایید. علاوه بر آن در صورتی که علاقه ‌مندید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس به دست آورید به شما توصیه می کنیم تا ما را از طریق صفحات مجازی در تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید. با سپاس از شما سود سرشاری را برایتان آرزومندیم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *