چاپ تامپو روی فرفره اسباب بازی

چاپ تامپو روی فرفره اسباب بازی - چاپ صنعتی ایساتیس

فرفره یکی از سرگرم کننده ترین لوازم بازی به حساب می آید و به همین خاطر بسیاری از کودکان به بازی با آن علاقه مندند. این محصول از جنس های مختلف مانند چوب و پلاستیک ساخته می شود و به طور معمول دارای رنگ بندی های متنوعی می باشد تا در هنگام چرخش جلوه زیباتری داشته باشد. برای افزایش جلوه این محصولات می توان از چاپ تامپو روی فرفره اسباب بازی استفاده کرد و به این صورت جلوه بی نظیر و بسیار زیبایی را به این محصولات بخشید. در ادامه توضیحات کامل تری در رابطه با چاپ روی این محصول ارائه می ‌شود که شما می ‌توانید آن را نیز مطالعه نمایید.

بررسی مراحل چاپ تامپو روی فرفره اسباب بازی

روش های گوناگونی در صنعت چاپ وجود دارند که می‌توان از آنها برای چاپ روی قطعات مختلف استفاده کرد. برای مثال چاپ تامپو روی فرفره اسباب بازی کیفیت بالایی را ارائه می‌دهد، اما برای سایر قطعات می‌توان از روش‌های دیگری مانند چاپ سیلک، چاپ طلاکوب، چاپ ترانسفر و چاپ سابلیمیشن استفاده کرد. هر کدام از این نوع چاپ‌ها دارای مزایای بی‌شماری هستند، مثلاً در هنگام ایجاد چاپ روی قطعاتی که دارای انحنا، برآمدگی و فرورفتگی می‌باشند، استفاده از روش چاپ تامپو مناسب تر خواهد بود و به این طریق می‌توان از ایجاد کچلی در چاپ جلوگیری کرد. در این روش از پد سیلیکونی منعطف برای ایجاد چاپ روی قطعه استفاده می‌شود، به همین علت است که هیچ گونه کچلی در چاپ ایجاد نشده و قطعه نیز آسیب نمی‌بیند. برای مثال شما می‌توانید در تصویر مشاهده کنید که روی فرفره های رنگی چاپ‌های کاملاً با کیفیتی ایجاد شده است. در این چاپ ابتدا طراحی طرح انجام می گیرد و با تهیه فیلم لیتوگرافی از طرح کلیشه، شابلون و فیکسچر ساخته می‌شوند. فیکسچر برای ثابت نگه داشتن قطعه در حین چاپ استفاده می‌شود و با وجود آن می توان از لرزش قطعه حین چاپ جلوگیری نمود. کلیشه و شابلون نیز برای انتقال طرح روی قطعه مورد استفاده قرار می‌گیرند. با ساختن این قطعات عملیات چاپ توسط دستگاه تامپو انجام خواهد شد و سپس قطعات وارد دستگاه تثبیت کننده رنگ می شوند. به این صورت جوهر قرار گرفته روی آن‌ها خشک خواهد شد و ماندگاری چاپ بالا می‌رود. این مسئله باعث می‌شود تا چاپ ایجاد شده تا سال‌ها روی قطعه باقی بماند و با گذر زمان پوسته ‌پوسته نشده و از روی بدنه پلاستیکی فرفره پاک‌ نشود. چاپ روی فرفره را می‌توان در تیراژ بالا انجام داده و قطعات چاپ خورده را در مدت زمان کوتاه به شما مشتریان محترم تحویل داد.

شما می توانید از مقاله چاپ برند POWER روی شیشه عطر نیز دیدن نمایید.

موارد با اهمیت در چاپ تامپو روی فرفره اسباب بازی

در صورتی که از چاپ تامپو روی فرفره اسباب بازی استفاده شود جلوه محصول افزایش خواهد یافت و در هنگام چرخش فرفره می توان رنگ بندی زیبایی را مشاهده کرد. در صورتی که در حالت عادی تنها یک رنگ را می توان مشاهده نمود. بنابراین استفاده از چاپ باعث فروش بیشتر این محصول خواهد شد. با توجه به رنگ بندی متنوع این محصول از رنگ مشکی برای چاپ استفاده شده و به این طریق می‌توان از جلوه جوهر روی بدنه پلاستیکی فرفره اطمینان حاصل کرد. در این نوع چاپ موارد بسیاری دارای اهمیت هستند که از آن‌ها می توان به انتخاب روش مناسب چاپ اشاره کرد. در صورتی که برای چنین قطعه ای از روش دیگری استفاده شود، ممکن است که کچلی هایی در چاپ ایجاد شده و کیفیت چاپ پایین بیاید، بنابراین بهتر است تا متخصصانی با تجربه روش چاپ را انتخاب کنند. از دیگر موارد با اهمیت ماندگاری چاپ می باشد که در این مورد موارد بسیاری دخیل هستند. برای مثال در صورتی که از رنگ ‌های بی‌کیفیت استفاده شود مطمئناً این مسئله روی ماندگاری چاپ تاثیر خواهد گذاشت و جوهر قرار گرفته روی قطعه بعد از مدت زمان کوتاهی پوسته پوسته می شود و از روی فرفره پاک خواهد شد. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از رنگ های با کیفیت آلمانی برای چاپ استفاده می شود بنابراین می‌توان از کیفیت چاپ اطمینان حاصل کرد. علاوه بر آن استفاده از دستگاه تثبیت کننده رنگ نیز تاثیر بسیار زیادی در افزایش ماندگاری جوهر ها خواهد داشت و از ریزش رنگ نیز جلوگیری می کند، به همین علت می ‌توان تا سال‌ها از دیدن چاپ موجود روی محصول لذت برد. چاپ روی قطعات اسباب بازی روشی بی‌نظیر در افزایش جلوه اینگونه محصولات است و به این طریق می‌توان فروش بیشتری را انجام داده و درآمد زیادی را به دست آورد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در صورتی که شما نیز تولید کننده اسباب بازی های مختلف می باشید می توانید با استفاده از چاپ فروش بیشتری را برای برند خود به دست آورید. پیشنهاد می دهیم تا برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه وارد صفحه تماس با ما شوید و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین شما می توانید با دنبال کردن ما در اینستاگرام و تلگرام از سایر خدماتی که در این مجموعه انجام گرفته نیز دیدن نمایید. از همراهی شما سپاسگزاریم و برایتان آرزوی سلامتی و ثروت فراوان داریم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *