چاپ تامپو روی جوجه اسباب بازی

چاپ تامپو روی جوجه اسباب بازی - چاپ صنعتی ایساتیس

با استفاده از روش های چاپ صنعتی می توان روی انواع اسباب بازی چاپ های با کیفیت و دقیقی را ایجاد نمود. به این صورت مراحل تولید اسباب بازی کامل شده و می ‌توان این محصولات را برای فروش روانه بازار نمود. برای این نوع چاپ از روش تامپو استفاده می شود و می توان روی انواع اسباب بازی در جنس های گوناگون و انحنای سطح متفاوت با یکدیگر طرح های بسیار با کیفیتی را ایجاد کرد و به این صورت فروش بیشتری را برای این گونه قطعات به دست آورد. چاپ تامپو روی جوجه اسباب بازی یکی از مهمترین خدماتی است که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس انجام گرفته و با این نوع چاپ توانسته ‌ایم طرح صورت جوجه را روی قطعه مورد نظر ایجاد نماییم. در ادامه توضیحات کاملی در این زمینه ارائه می شود که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد.

مراحل چاپ تامپو روی جوجه اسباب بازی

در چاپ تامپو روی جوجه اسباب بازی نیازمند قطعات و ملزوماتی خواهیم بود که از آن ها می توان به کلیشه، فیکسچر و شابلون اشاره نمود. در ابتدای این چاپ با توجه به نوع قطعه طراحی طرح انجام می گیرد و رنگ بندی آن انتخاب خواهد شد. سپس می‌توان با توجه به تعداد طرح های بکار رفته کلیشه، فیکسچر و شابلون مورد نیاز را تهیه نمود. در واقع با توجه به تعداد رنگ و طرح های قرار گرفته روی این اسباب بازی چاپ در چند مرحله انجام می گیرد و به همین علت نمی‌توان با یک کلیشه و شابلون عملیات چاپ را کامل کرد. با ساخت این قطعات و طراحی فیکسچر که برای ثابت نگه داشتن قطعه در حین چاپ به کار می رود می توان اولین طرح را روی این محصول ایجاد کرده و سپس قطعه وارد دستگاه تثبیت رنگ خواهد شد. به همین ترتیب مراحل دیگر چاپ انجام شده و پس از هر بار چاپ قطعات وارد دستگاه تثبیت رنگ می ‌شوند. با بکارگیری این دستگاه چاپ ایجاد شده در کوتاه ‌ترین زمان ممکن کاملاً خشک شده و ماندگاری آن افزایش می یابد. بنابراین می ‌توان اطمینان حاصل نمود که چاپ ایجاد شده تا سال ‌ها روی قطعه باقی مانده و پوسته پوسته نشود. در صورتی که از این دستگاه استفاده نشود احتمال ریزش جوهر و کاهش کیفیت چاپ وجود دارد و علاوه بر آن حتی اگر از رنگ های با کیفیت نیز برای چاپ استفاده شود احتمال پاک شدن جوهر بعد از مدت زمانی خاص وجود خواهد داشت. اما تثبیت کننده رنگ کمک می‌کند تا به هیچ عنوان جوهر چاپ از روی قطعه پاک نشده و کمرنگ نشود.

شما می توانید از مقاله چاپ ترانسفر روی قطعات پلاستیکی نیز دیدن نمایید.

ویژگی های چاپ تامپو روی جوجه اسباب بازی

در چاپ تامپو از پد سیلیکونی برای ایجاد طرح روی قطعه استفاده می‌شود. به همین علت می‌توان روی انواع قطعات دارای پستی و بلندی طرح‌های کاملاً یکدست و زیبایی را ایجاد کرد. به همین علت این نوع چاپ برای انواع اسباب بازی کاملاً مناسب خواهد بود. چاپ تامپو روی جوجه اسباب بازی به صورتی انجام شده که هیچگونه کچلی در این قطعه ایجاد نشود. در واقع با توجه به برآمدگی و فرورفتگی‌های موجود روی سطح این قطعه استفاده از تامپو نسبت به سایر روش‌ها کارآمد تر است و می‌توان با به کارگیری پد سیلیکونی منعطف طرح را روی قطعه ایجاد نمود. علاوه بر آن در چاپ تامپو می‌توان روی انواع قطعه کوچک یا بزرگ عملیات چاپ را انجام داد و چاپ روی قطعات بسیار ریز نیز امکان پذیر خواهد بود. در این روش از رنگ‌های با کیفیت آلمانی استفاده می‌شود که دارای ماندگاری طولانی مدت هستند و به هیچ عنوان پوسته پوسته نمی‌شوند. این رنگ‌ها قدرت چسبندگی بالایی داشته و از روی قطعه دچار ریزش نخواهند شد، بنابراین با به کارگیری آن‌ها چاپ دقیقی ایجاد خواهد شد. این روش را می‌توان روی انواع قطعات در جنس‌های شیشه‌ای، پلاستیکی، سرامیکی، چوبی و… انجام داد و بنابراین کاربردهای چاپ تامپو بسیار گسترده می‌باشد. همانطور که گفته شد برای این نوع چاپ نیاز به وسایلی خواهد بود که از ملزومات چاپ تامپو می‌توان به رنگ با کیفیت آلمانی، کلیشه، فیکسچر و شابلون، پد سیلیکونی و… اشاره نمود. این روش تا حدودی مانند روش چاپ ‌سیلک است و تفاوت‌های اندکی با آن دارد. در واقع این دو روش تا حدودی مانند یکدیگر می‌باشند با این تفاوت که از چاپ سیلک نمی‌توان برای قطعات دارای پستی و بلندی مانند اسباب بازی جوجه استفاده نمود.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این نوع چاپ وارد صفحه تماس با ما شوید و در این زمینه از کارشناسان مجموعه مشاوره رایگان دریافت نمایید. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از دستگاه های به روز اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و روش های متنوع چاپ مانند: چاپ طلاکوب ، چاپ ترانسفر ، چاپ سابلیمیشن، چاپ سیلک و… قادر است تا روی انواع قطعات در جنس های گوناگون عملیات چاپ را انجام دهد. علاوه بر آن در این مجموعه خدمات دیگری شامل ترکیب رنگ، طراحی طرح، فروش دستگاه، ساخت کلیشه، فیکسچر و… نیز انجام می گیرد که می توانید سفارشات خود را در این زمینه ها نیز ثبت نمایید. از همراهی تان سپاسگزاریم و پیشنهاد می ‌دهیم تا در اینستاگرام و تلگرام نیز همراه ما باشید و از سایر خدمات انجام گرفته دیدن کنید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *