چاپ تامپو بر روی ماکت هواپیما

چاپ تامپو بر روی ماکت هواپیما-چاپ صنعتی ایساتیس

زمانی که از چاپ صحبت می‌کنیم ناخودآگاه چاپ بر روی کاغذ به ذهن ما خطور خواهد کرد، اما چاپ روی کاغذ یکی از ساده ترین و ابتدایی ترین انواع چاپ به حساب خواهد آمد. امروزه روش‌های مختلف چاپی جهت انجام تبلیغات و برندینگ ابداع شده اند که توسط دستگاه های صنعتی تمام اتوماتیک و با کیفیت بسیار زیاد انجام خواهد شد. چاپ تامپو بر روی ماکت هواپیما یکی از انواع این چاپ ها می باشد که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس و با متد روز دنیا انجام خواهد شد. دراین چاپ از رنگ های با کیفیت جهت انتقال تصویر بر روی سطح مورد نظر استفاده خواهد شد در ادامه به بررسی و توضیح بیشتر در این رابطه خواهیم پرداخت .

 

فرایند چاپ بر روی ماکت هواپیما

روش های مختلفی برای چاپ بر روی قطعات با جنس های مختلف وجود دارد . مانند چاپ تامپو ، چاپ سیلک ، چاپ طلاکوب ، چاپ ترانسفر و …  کارشناسان مجموعه ایساتیس با توجه به ابعاد قطعه ، جنس  و … تشخیص خواهند داد که باید از چه روشی برای چاپ روی قطعه استفاده گردد .برای مثال چاپ سیلک بیشتر بر روی قطعات استوانه ای و گرد انجام می شوند .چاپ تامپو بر روی ماکت هواپیما به صورتی می باشد که ابتدا طراحی انجام شده بر روی کلیشه های فولادی و یا استیل حکاکی شده با استفاده از به روزترین دستگاه های روز دنیا و نیروهای متخصص مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس رنگ ها به وسیله ی واسطه ای  به نام پد های سیلیکونی برداشته شده و بر روی قطعات قرار می گیرد. از آنجایی که چاپ بر روی ماکت هواپیما از سه رنگ استفاده شده، باید سه نوع  کلیشه مختلف را برای هر رنگ طراحی نمود . همچنین باید با ظرافت بالایی چاپ ها مرحله به مرحله انجام شود و پس از خشک شدن هر رنگ به سراغ چاپ رنگ بعدی خواهیم رفت تا از تداخل و خرابی رنگ ها و چاپ جلوگیری کنیم. .

 

جنس رنگ چاپ تامپو بر روی ماکت هواپیما

در چاپ های صنعتی در ابتدا توسط نیرو های متخصص و کار آزموده نوع چاپ بر روی قطعه تشخیص داده می شود و پس از آن رنگ مخصوص به جنس قطعه را انتخاب خواهیم نمود که بیشترین سازگاری را با قطعه داشته باشد . رنگ های مختلفی برای چاپ بر روی قطعه وجود دارد اما از هر رنگی نمی توان بر روی هر جنسی استفاده کرد .برای مثال در صورتی که از رنگ مخصوص پلاستیک برای چاپ بر روی شیشه استفاده نمایید چاپ ها در گذر زمان از بین رفته و پوسته می شود . تمامی رنگ هایی که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ بر روی قطعه به کار می برد درجه یک و آلمانی می باشد . همچنین شما عزیزان می توانید در این چاپ به راحتی این ماکت را شست و شو دهید . این رنگ های قابلیت شست و شو داشته و به هیچ عنوان در اثر نم و رطوبت رنگ پریده نخواهند شد . پس از انجام فرایند چاپ تامپو بر روی ماکت هواپیما ، قطعه درون دستگاه های تثبیت رنگ قرار گرفته تا علاوه بر ماندگاری بالاتری که به چاپ می دهد . سبب افزایش شفافیت و درخشندگی چاپ شما خواهد شد.

 

طراحی چاپ تامپو بر روی ماکت هواپیما

پس از تشخیص روش چاپ و نوع رنگ آن ، نیاز به طراحی طرح مورد نطر برای چاپ بر روی قطعه است . این فرایند یکی از مهمترین فرایند چاپ بر روی هر قطعه می باشد. در این مرحله باید در نهایت خلاقیت تمامی اطلاعاتی که لازم است بر روی قطعه چاپ شود مانند لوگو ، برندینگ  و… به کار برده شود. طراحان چاپ صنعتی باید با دقت و ظرافت بالا در کنار خلاقیت و در نظر گرفتن سایز قطعه طراحی را انجام دهند. در چاپ تامپو بر روی ماکت هواپیما از آنجایی که از چند رنگ برای چاپ استفاده شده است باید به گونه‌ای طراحی شود که از تداخل رنگ ها با یکدیگر جلوگیری شود. توجه داشته باشید طراحان صنعتی باید به تمامی روندهای چاپ و نرم افزار های طراحی تسلط داشته باشند. پس از گذشتن از مرحله ی تثبیت رنگ ماکت های هواپیما درون بسته بندی های مناسبی قرار گرفته تا از صدمه دیدن و  نشستن گرد و غبار بر روی آن ها جلوگیری شود .

 

راه های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس در سایت www.isatisprint.com مراجعه نمایید و از مشاوره رایگان در زمینه کلیشه سازی ، شابلون سازی ، طراحی چاپ صنعتی ، کیفیت رنگ و…. بهره مند شوید .

 

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *