چاپ تامپو بر روی قطعات ریز

چاپ تامپو بر روی قطعات ریز-چاپ صنعتی ایساتیس

بدون شک امروزه صنعت چاپ توانسته تحولات بسیار بزرگی در عرصه تبلیغات به وجود بیاورد. شما عزیزان می توانید با از تبلیغات با استفاده از چاپ صنعتی تاثیر بسیار زیادی در فروش و یا مصرف کنندگان محصول تان داشته باشید. تفاوت هایی که چاپ صنعتی با دیگر انوع چاپ و تبلیغات دارد این است که دیگر تبلیغات نظیر چاپ بر روی کاغذ و یا بنر بعد از مدتی از بین خواهند رفت و یا مصرف کننده به طورمستقیم با آن درارتباط نمی باشد، اما شما عزیزان میتوانید با چاپ تامپو بر روی قطعات ریز دیگر روش های چاپ صنعتی مصرف کننده را مستقیماً با چاپ و تبلیغ خود ارتباط دهید. به عبارت دیگر چون مصرف کننده دائماً با محصول شما در ارتباط است اگر چاپی زیبا و بدون ایراد بر روی محصول شما انجام گیرد می تواند تاثیر بسیار زیادی بر بیننده داشته باشد. این نوع چاپ ها انواع مختلفی دارد که در انجام آنها باید نکات بسیار مهمی رعایت گردد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

 

چرا چاپ تامپو بر روی قطعات ریز ؟

برای چاپ بر روی قطعه باید به نکات بسیار زیادی توجه کنیم . یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین مواردی که در ابتدا باید با آن توجه شود جنس و شکل هندسی قطعه می باشد. شما عزیزان با استفاده از جنس قطعه باید رنگ مناسب با آن را انتخاب نمایید به بیان ساده تر باید برای اجناس شیشه‌ای از رنگ های مخصوص چاپ بر روی شیشه و برای قطعات پلاستیکی از رنگ های مخصوص چاپ بر روی پلاستیک و همینطور فلز و … استفاده شود. در غیر این صورت ممکن است کیفیت چاپ مناسب را نداشته باشیم و یا بعد از انجام چاپ رنگ از روی قطعه ریزش نماید . شکل قطعه نیز کمک بسیار زیادی در انتخاب  نوع روش چاپ می کند. انتخاب چاپ تامپو بر روی قطعات ریز می تواند بهترین نوع چاپ برای این قطعات باشد. زیرا با این روش چاپی دقیق تر و خواناتر بر روی این قطعات ریز انجام خواهد شد. برای دیگر قطعات که دارای سطح صاف و یا استوانه ای شکل هستند می توان از چاپ هایی مانند چاپ سیلک ، چاپ ترانسفر و یا چاپ طلاکوب با توجه به نوع قطعه و نوع طرح استفاده شود.همچنین نوع طراحی طرح کلی که می‌خواهیم بر روی قطعه چاپ کنید تاثیر بسیار زیادی در انتخاب نوع روش چاپ خواهد داشت که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ برند RANSA بر روی شیشه  را نیز مطالعه نمایید.

 

نقش طراحی در چاپ تامپو بر روی قطعات ریز

طراحی می توانند نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری در چاپ تامپو بر روی قطعات ریز داشته باشد. نوع طرح و ضخامت خطوط موجود در طرح تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و دقت چاپ انجام شده بر روی قطع خواهد داشت. از این رو طراحان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از نرم افزارهای پیشرفته طراحی، طرح های اصولی و منطبق با نوع چاپ مورد نظر شما را آماده و سپس مراحل چاپ توسط کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس انجام خواهد شد. بعد از این که طراحی ابتدایی انجام گرفت با توجه به نوع چاپ کلیشه و یا شابلون مورد نیاز جهت انجام فرایند چاپ آماده شده و سپس برای قطعه مورد نظر شما فیکسچر ساخته خواهد شد. استفاده از فیکسچر باعث می شود تا قطعه شما بر روی دستگاه ثابت مانده و تمامی چاپ و به صورت یکنواخت و در یک نقطه انجام گیرد . همچنین انتخاب نوع رنگ می تواند تاثیر زیادی در کیفیت چاپ داشته باشد استفاده از رنگ های با کیفیت آلمانی در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس باعث شده تا طرح هایی زیبا و با دوام به مشتریان عزی عرضه گردد. یکی دیگر از مواردی که تاثیر زیادی  بر روی کیفیت و ماندگاری چاپ خواهد داشت تثبیت رنگ و چاپ انجام شده می باشد که توسط دستگاه های مخصوص و به روز دنیا انجام خواهد شد.

 

منظور از چاپ تامپو بر روی قطعات ریز چیست؟

اگر به اطراف خود نگاه کنید قطعات ریز گوناگونی را خواهید دید که بر روی آنها متن و یا تصویری چاپ شده است. این تصاویر ممکن است به روش های گوناگونی بر روی قطعه چاپ شده باشند که یکی از آنها چاپ تامپو بر روی قطعات ریز می باشد. این قطعات ممکن است بر روی تلویزیون ، دکمه های کوچک درون خودرو، قطعات ریز اسباب بازی ،دکمه های کوچک روی لوازم صوتی و تصویری، انواع قطعات ریزی که درون آشپزخانه و محیط زندگی شما وجود داشته باشد. در روش چاپ تامپو رنگ بر روی شیشه ریخته خواهد شد و سپس با استفاده از یک واسط سیلیکونی این رنگ از روی کلیشه برداشته و بر روی قطعه شما قرار خواهد گرفت. این کار باعث می شود که علاوه بر داشتن دقت بالا در زمان چاپ، طرحی زیبا و با کیفیت بر روی قطعه شما چاپ گردد. برخلاف روش چاپ سیلک که چاپ تنها در یک مرحله و بدون هیچگونه واسطه‌ بر روی قطعه انجام خواهد شد. البته توجه داشته باشید که اگر در طرح مورد نظر شما از چندین رنگ استفاده شده باشد باید به تعداد رنگ های موجود در مراحل چاپ را تکرار نمایید. همچنین می توانید برای طرح هایی که دارای ترکیب رنگ بالایی می باشند از روش چاپ ترانسفر استفاده نمایید. نیاز است مجدد به این موضوع اشاره کنیم به دلیل این که دائماً این قطعات با دست در ارتباط هستند باید علاوه بر انجام چاپ با کیفیت با استفاده از رنگ های درجه یک از روش های تثبیت رنگ مناسب نیز استفاده نمایید تا به مرور زمان دچار سایش و یا از بین رفتن رنگ نشوید.

 

راه های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما سایت www.isatisprint.com با مشاورین ما در ارتباط باشید . همچنین می توانید سوالات و نقطه نظرات خود را از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس با ما در میان بگذارید.

 

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *