چاپ تامپو برند super max

چاپ تامپو برند super max بر روی پنکک-ایساتیس

تبلیغ محصولات روش های مختلفی داشته که هر کدام از این روش ها فرایند مختص به خود را دارد . برای مثال  چاپ بنر ، چاپ تراکت ، نصب بیلبورد ، چاپ روی محصول ، تبلیغات در فضای مجازی و … نمونه هایی از روش های تبلیغ می باشد . هر کدام از این روش ها مزیت های خاص خود را دارد، ولی ما به شما عزیزان چاپ صنعتی روی محصول را پیشنهاد می کنیم. به این دلیل که مصرف کننده حین استفاده از محصول چاپ روی آن مشاهده نموده و به خاطر می سپارد . در ادامه به بررسی بیشتر چاپ تامپو برند super max خواهیم پرداخت.

 

بررسی کلی چاپ تامپو برند super max

همان طور که قبلا ذکر شد ؛ چاپ روی محصول یکی از روش های تبلیغ می باشد . اما چگونه می توان روی محصول چاپی ماندگار و دقیق داشته باشیم ؟ در برخی موارد با استفاده از لیبل این چاپ را انجام می دهند که ماندگاری بالایی نداشته و در اثر نم و رطوبت و سایش دست چاپ روی آن از بین خواهد رفت . اما چاپ صنعتی روی محصولات با ماندگاری بالایی که دارد در برابر عوامل محیطی مقاوم بوده و چاپ ها پوسته نمی شود . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس طی چندین سال سابقه و فعالیت در زمینه چاپ صنعتی توانسته است رضایت مشتریان زیادی را جلب نماید . این مجموعه چاپ صنعتی را در روش های مختلفی انجام می دهد ؛ یکی از این روش ها چاپ تامپو برند super max می باشد که با استفاده از پد های سیلیکونی و کلیشه های ساخته شده انجام می گیرد . روش های دیگر چاپ صنعتی چاپ سیلک اسکرین ، چاپ ترانسفر ، چاپ طلاکوب و … می باشد که باید با توجه به انحنا ،  ابعاد هندسی ، سایز ، جنس و … محصول ، توسط نیرو های متخصص مجموعه انتخاب شود .

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ ترانسفر برند amouage را نیز مطالعه نمایید.

 

مراحل چاپ تامپو برند super max 

چاپ صنعتی مراحل متفاوتی دارد که باید تمامی این مراحل در نهایت دقت و ظرافت ، به ترتیب انجام گیرد . این مراحل به شرح زیر است :

• در اولین مرحله باید روش چاپ با جنس محصول مورد نظر انتخاب شود .

• پس از انتخاب نمودن روش چاپ باید رنگ متناسب با جنس محصول نیز تشخیص داده شود تا بیشترین سازگاری با آن را داشته باشد .

• در مرحله سوم باید به طراحی که مهم ترین مرحله ی چاپ است ، پرداخته شود.

• پس از اتمام طراحی باید کلیشه و فیکسچر ساخته شود . فیکسچر ها قابلیت ثابت نگه داشتن محصول روی میز کار را داشته و سبب می شود چاپی دقیق و واضح داشته باشیم .

• انتقال رنگ در چاپ تامپو برند super max به این صورت است که رنگ به وسیله ی پد های سیلیکونی از روی کلیشه برداشته شده و روی محصول قرار می گیرد.

• بعد از انتقال رنگ ، محصولات درون دسنگاه تثبیت رنگ قرار می گیرد که باعث می شود چاپ روی محصولات ثبات ، دوام و ماندگاری بیشتری داشته باشد .

• در نهایت محصولات درون بسته بندی های موجود قرار می گیرد که مانع از آسیب دیدن چاپ های انجام شده خواهد شد.

 

طراحی و کیفیت رنگ چاپ تامپو برند super max 

طراحی تاثیر گذارترین مرحله ی چاپ روی محصول بوده که باید در نهایت خلاقیت و دقت انجام شود . به هر میزانی طراحی ظریف تر انجام گیرد ، انتقال رنگ روی محصول راحت تر انجام خواهد شد . طراحان صنعتی علاوه بر تسلط به برنامه های طراحی ، باید به تمامی مراحل چاپ نیز آگاهی داشته باشند . تمامی رنگ هایی که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ روی محصولات استفاده می نماید ، با کیفیت ، درجه یک و آلمانی می باشد که قابلیت شست و شو نیز دارد . همان طور که گفته شد این رنگ ها باید متناسب با جنس محصول انتخاب شود در غیر این صورت بعد از چاپ رنگ پوسته شده و چاپ روی محصول از بین خواهد رفت .این رنگ ها با شفافیت و درخشندگی خاصی که دارد ، به جذابیت چاپ روی محصول می افزاید . تمامی مراحل چاپ تامپو برند super max توسط نیرو های کار آزموده و با تجربه به وسیله دستگاه تمام اتوماتیک و به روز انجام می شود. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابلیت چاپ روی هر سایزی از محصول و قطعه ( بزرگ ترین تا کوچک ترین ) را داشته و کیفیت تمامی چاپ ها را تضمین می نماید .

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس در سایت www.isatisprint.com مراجعه نموده و یا از طریق # چاپ صنعتی ایساتیس از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *