چاپ تامپو برند Retorma

چاپ تامپو برند retorna-تصویر اصلی

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس طی چندین سال سابقه در زمینه ی چاپ صنعتی توانسته است رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب نماید. این مجموعه برای چاپ بر روی محصولات و قطعات شما از به روز ترین دستگاه های موجود استفاده می کند تا بتواند چاپ با بهترین کیفیت را در اختیار تان قرار دهد. چاپ بر روی محصولات روش های متفاوتی داشته که هر کدام از آن ها مراحل و مقدمات مختص به خود دارد . در صورتی که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی چاپ تامپو برند Retorma هستید ، ادامه ی این مطلب را مطالعه نمایید .

مزیت های چاپ تامپو برند Retorma

چاپ صنعتی بر روی محصولات مزیت های بی شماری را خواهد داشت که یکی از این مزیت ها افزایش فروش شما می باشد . اما چگونه ؟ نجربه نشان داده است که بانوان عزیز به کیفیت چاپ بر روی محصول توجه زیادی می کنند و در صورتی که چاپ بر روی محصول بی کیفیت باشد ، از خرید آن صرف نظر خواهند کرد . همچنین توجه داشته باشید که محصول شما در حالت ساده و بدون چاپ هیچ گونه جذابیتی نداشته و نظر مشتری را به خود جلب نمی کند . از آن جایی که مصرف کننده دائما با محصول در ارتباط است ، حین استفاده از آن برند روی محصول را مشاهده خواهد نمود و به خاطر می سپارد .  این روش از تبلیغات نسبت به روش های دیگر تبلیغ مانند چاپ تراکت ، چاپ بنر ، نصب بیلبورد و … ماندگاری بالاتری داشته که می توانید با صرف هزینه ای مناسب از این روش تبلیغ با کیقیت بهره مند شوید . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس چاپ بر روی شیشه ، چاپ بر روی پلاستیک و … در نهایت کیفیت ارائه می دهد و کیفیت چاپ های انجام شده مانند چاپ تامپو برند Retorma را تضمین می نماید .

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ ترانسفر برند majulan را نیز مطالعه نمایید .

 

مراحل کلی چاپ تامپو برند Retorma

همان طور که گفته شد چاپ صنعتی روش های متقاوتی دارد که باید با توجه به ابعاد هندسی ، انحنا ، جنس و … محصول روش متناسب با آن توسط نیرو های متخصص انجام شود . همچنین باید رنگ متناسب با جنس محصول انتخاب شود تا چاپ انجام شده پوسته نشده و از بین نرود . طراحی یکی از مهم ترین و تاثیرگذار ترین مراحل چاپ صنعتی می باشد که باید در نهایت خلاقیت و دقت انجام شود . شما عزیزان می توانید در این مرحله از تمامی اطلاعات محصول مانند برند ، لوگو ، مشخصات محتوای محصول و … اسفاده نمایید . طراحان چاپ صنعتی باید به تمامی مراحل چاپ صنعتی آگاهی داشته باشد . زیرا روش چاپ می تواند در طراحی تاثیر گذار باشد و باید برای هر نوع چاپ طراحی مختص به آن را انجام داد . پس از اتمام مرحله ی طراحی چاپ تامپو برند Retorma باید برای طرح مورد نظر کلیشه ساخته شود. فیکسچر می تواند محصول شما را بر روی میز کار ثابت نگه داری نماید تا چاپی دقیق و تمیز داشته باشیم . پس از ساخت کلیشه و فیسکچر باید به انتقال رنگ بر روی محصول پرداخت شود که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت .

 

کیفیت چاپ تامپو برند Retorma

انتقال رنگ بر روی محصول در هر روشی با روش دیگر متفاوت است . برای مثال در روش چاپ سیلک نیاز مند شابلون و دستگاه های دوار خواهیم بود و یا برای چاپ ترانسفر باید ار حرارت استفاده شود . چاپ طلاکوب نیز به همین صورت است . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ بروی محصولات و قطعات شما از بهترین رنگ های موجود در بازار استفاده می نماید که در برابر عوامل محیطی مانند نم و رطوبت ، سرما و گرما ، سایش دست و … مقاوم است . این رنگ ها با شفافیت و درخشندگی خاصی که دارند می توانند سبب افزایش جذابیت چاپ بر روی محصول شود . برای چاپ تامپو برند Retorma از پد های سیلیکونی استفاده می شود که به شما این امکان را می دهد که بتوانید رنگ را با اسنفاده از پد های سیلیکونی از روی کلیشه بردارید و بر روی محصول منتقل کنید . در نهایت محصول درون دستگاه تثبیت رنگ قرار خواهد گرفت که سبب افزایش دوام ، ثبات وماندگاری چاپ  بر روی محصول خواهد شد. در نهایت محصول درون بسته بندی های موجود قرار خواهد گرفت تا از آسیب دیدن چاپ بر روی محصول و نشستن گرد و غبار بر روی آن جلوگیری شود .

 

پل های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس 

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید و با تماس به کارشناسان این مجموعه از مشاوره ی رایگان بهره مند شوید.چاپ تامپ

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *