چاپ تامپو برند Raber

چاپ تامپو برند raber-تصویر اصلی

روش های مختلفی برای تبلیغات محصول شما مانند چاپ تراکت ، چاپ بنر ، نصب بیلبورد  ، تبلیغات اینترنتی و … وجود دارد . اما بهتر است که از کدام روش برای چاپ روی محصولات استفاده کرد ؟ چاپ صنعتی نیز یکی از روش های تبلیغ محصولات شما می باشد که ماندگاری بیشتری را نسبت به دیگر روش های چاپ دارد . این نوع چاپ بهترین روش تبلیغ به حساب می  آید و دلیل آن در ارتباط بودن مکرر مصرف کننده با محصول می باشد . زمانی که مصرف کننده محصول را دایما مشاهده کند ، برند و اطلاعات چاپ شده روی محصول را مشاهده نموده و به خاطر می سپارد . در ادامه به بررسی بیشتر چاپ تامپو برند Raber خواهیم پرداخت .

 

کیفیت کلی چاپ تامپو برند Raber 

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس طی چندین سال سابقه در زمینه چاپ صنعتی با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و پرسنل کار آزموده توانسته است رضایت مشتریان زیادی را جلب نماید . این مجموعه از رنگ های درجه یک و آلمانی برای چاپ روی محصولات شما استفاده می کند تا چاپ روی محصولات را با بهترین کیفیت به شما عزیزان ارائه دهد . چاپ روی محصولات و قطعات مراحل متعددی داشته که باید به صورتی انجام می گیرد تا شما عزیزان هیچ گونه نقصی را در چاپ انحام شده مشاهده نکنید و تمامی نقاط مورد نظر روی محصول شما پوشش دهی شوند . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از بهترین روش های روز دنیا مانند چاپ تامپو ، چاپ سیلک اسکرین ، چاپ طلاکوب ، چاپ ترانسفر و … برای چاپ روی محصولات استفاده می نماید . روش چاپ روی محصول و قطعات باید توسط نیرو های متخصص و بر اساس سایز ، جنس ، انحنا و ابعاد هندسی و … آن انتخاب می شود . چاپ تامپو برند Raber یکی از نمونه های چاپ شده این مجموعه که در نهایت دقت و ظرافت انجام شده است . در ادامه به بررسی بیشتر مراحل و روش های چاپ صنعتی خواهیم پرداخت .

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ ترانسفر برند نایلیس نیز مطالعه نمایید .

 

مراحل چاپ تامپو برند Raber

همان طور که گفته شد ؛ چاپ روی محصولات مراحل متفاوتی داشته که باید تمامی آن ها به ترتیب انجام گیرد .

1- در اولین مرحله باید به روش چاپ روی محصول با توجه به مشخصات محصول انتخاب شود .

2- پس از انتخاب نمودن روش چاپ باید رنگ متناسب با جنس محصول انتخاب شود تا بیشترین سازگاری را با آن داشته باشد .

3- سومین مرحله که مهم ترین و تاثیر گذار ترین مرحله برای چاپ صنعتی می باشد ، طراحی است .

4- پس از اتمام طراحی باید برای طرح مورد نظر ، کلیشه ساخته شود .

5-در پنجمین مرحله باید برای محصول شما فیکسچر ساخته شود . فیکسچر قابلیت ثابت نگه داشتن محصول روی میز را دارد ؛ به همین دلیل چاپ تمیز تری را خواهیم داشت .

6- در این مرحله به انتقال رنگ روی محصول خواهیم پرداخت .

7- پس از انتقال رنگ ، محصول درون دستگاه تثبیت رنگ قرار خواهد گرفت که سبب افزایش دوام ، ماندگاری و ثبات چاپ تامپو برند Raber خواهد شد .

8- در نهایت محصولات درون بسته بندی های موجود قرار خواهد گرفت تا از آسیب دیدن چاپ روی محصول و نشستن گرد و غبار بر روی آن ها جلوگیری شود .

 

طراحی و جنس رنگ چاپ تامپو برند Raber

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابلیت چاپ بر روی هر سایزی از محصولات (کوچک ترین تا بزرگ ترین ) را دارد و کیفیت تمامی چاپ های انجام شده در این مجموعه را تضمین می نماید  . طراحی چاپ تامپو برند Raber در نهایت دقت و ظرافت انجام شده است که سبب زیبا شدن چاپ روی محصول خواهد شد . طراحان چاپ صنعتی باید علاوه بر تسلط به نرم افزار های طراحی مانند فتو شاپ و کورل ، به تمامی مراحل چاپ روی محصولات نیز آگاهی داشته باشند . رنگ هایی که برای چاپ روی محصول استفاده می شود شفافیت و درخشندگی خاصی داشته که جذابیت چاپ روی محصول را افزایش خواهد داد . چاپ تامپو با استفاده از کلیشه و پد های سیلیکونی انجام می شود ، به صورتی که رنگ با استفاده از پد های سیلیکونی از روی کلیشه برداشته شده و روی محصول قرار می گیرد . شما عزیزان می توانید برای چاپ روی محصولات خود از هرگونه اطلاعاتی مانند برند ، لوگو ، مشخصات محتویات محصول و … استفاده نمایید . این چاپ ها قابلیت مقاومت در برابر عوامل محیطی مانند نم و رطوبت ، سرما و گرما ، نور خورشید و … را دارد و به هیج عنوان از پوسته نشده و از بین نخواهد رفت .

 

راه های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس 

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید و یا از طریق # چاپ صنعتی ایساتیس از مشاوره رایگان کارشناسان این مجموعه بهره مند شوید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده
چاپ سیلک و تامپو روی لوازم الکتریکی

چاپ سیلک و تامپو با برند الکتروکویر روی لوازم الکتریکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *