چاپ تامپو برند navy بر روی شیشه شیر

چاپ تامپو برند navy بر روی شیشه شیر-چاپ صنعتی ایساتیس

زیبایی قطعه ای که مصرف کننده از آن استفاده می کند یکی از مسائل مهمی است که باید  توجه زیادی به آن داشت . چاپ صنعتی می تواند علاوه بر جذاب نمودن قطعه ، برای محصول شما یک نوع تبلیغ ماندگار به شما برود . شما عزیزان می توانید با استفاده از چاپ صنعتی بر روی محصول خود برند ، لوگو ، طریقه مصرف  و…. را چاپ نمایید . یکی از چاپ هایی که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس در نهایت ظرافت و کیفیت انجام داده است چاپ تامپو برند navy بر روی شیشه شیر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر  در زمینه روش چاپ ، کیفیت رنگ،  طراحی و … می توانید به ادامه ی این مطلب مراجعه نمایید .

 

روش چاپ تامپو برند navy بر روی شیشه شیر

روش های مختلفی برای چاپ بر روی قطعات وجود داشته که یکی از این روش ها چاپ تامپو می باشد . روش چاپ بر روی قطعه از اهمیت بالایی برخوردار است و این روش ها بستگی به سایز، اندازه ، جنس و … قطعه خواهد داشت .  چاپ صنعتی ایساتیس از دستگاه های تمام اتوماتیک و به روز دنیا برای چاپ بر روی قطعات خود استفاده می کند . برای انجام چاپ تامپو باید کلیشه هایی طراحی شود و رنگ ها با استفاده از پدهای سیلیکونی با کیفیت از روی کلیشه برداشته شده و روی قطعه قرار می گیرد . چاپ تامپو برند navy بر روی شیشه شیر  را نیز می توان با استفاده از چاپ سیلک نیز انجام داد اما با توجه با انحنای آن کارشناسان مجموعه ایساتیس تشخیص داده اند که بهتر است که از چاپ تامپو برای این قطعه استفاده شود . برای چاپ بر روی این شیشه شیر به روش سیلک باید شابلون ساخته شود و با استفاده از دستگاه های مدور این چاپ انجام گیرد . لازم به ذکر است  چاپ صنعتی ایساتیس  توانایی چاپ بر روی تمامی قطعات ، با هر نوع انحنا و سایزی را دارد . برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی چاپ های صنعتی می توانید به صفحه تماس با ما در سایت ایساتیس مراجعه و  با مشاوران این مجموعه تماس حاصل نمایید.

 

طراحی و رنگ چاپ تامپو برند navy بر روی شیشه شیر

پس از انتخاب روش که بستگی به سایز ، جنس و … قطعه داشته  باید به تشخیص رنگ مناسب با جنس قطعه پرداخته شود . پس از انجام این دو مرحله طراحی که سومین  مرحله ی چاپ بر روی قطعات می باشد ، باید در نهایت خلاقیت و زیبایی انجام گیرد تا بتواند رضایت مشتری را جلب کند . خلاقیت در این مرحله تاثیر بسیار زیادی داشته و باید طراحان از نقش ها و فونت هایی استفاده کنند که باعث افزایش جذابیت قطعه بشود . همچنین طراحان باید علاوه بر تسلط بر نرم افزار های  طراحی ، با تمامی مراحل چاپ بر روی قطعه آشنایی داشته باشند ؛ زیرا روش چاپ بر روی قطعه ، تاثیر زیادی در طراحی صنعتی دارد . برای تهیه نمودن شیر خشک لازم است که بدانید به چه میزانی آب جوش درون شیشه ها ریخته شده ، به همین علت در طراحی این چاپ ها خطوطی به کار رفته است که می توانید با استفاده از آن ها از حجم آب درون شیشه ها اطلاع پیدا کنید .همچنین این نوع چاپ به صورت متقارن بوده و باید طراحی و مراحل چاپ تامپو برند navy بر روی شیشه شیر در نهایت دقت و ظرافت انجام گیرد.

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ سیلک ریمل برند full lash را نیز مطالعه فرمایید.

چاپ تامپو برند navy بر روی شیشه شیر-چاپ ایساتیس

 

کیفیت رنگ چاپ تامپو برند navy بر روی شیشه شیر

تمامی رنگ هایی مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ بر روی قطعات استفاده می کند درجه یک و آلمانی می باشد و در برابر عوامل محیطی مانند نور ، گرد و غبار ، گرما و سرما و … مقاومت بالایی داشته و  رنگ پریده نمی شود . همچنین شفافیت و درخشندگی رنگ این نوع چاپ ها ، زیبایی خاصی را به محصول می دهد. همان طور که مشاهده می کنید ترکیب رنگ زیبای این نوع چاپ اختصاصی می باشد. به دلیل اینکه در چاپ تامپو برند navy بر روی شیشه شیر از دو رنگ متفاوت بوده باید در سه مرحله به چاپ آن پرداخته شود . پس انجام اولین مرحله ی چاپ باید قطعه درون دستگاه تثبیت رنگ قرار بگیرد و پس از خشک شدن و ثبات رنگ ها می توانید به مرحله ی بعدی چاپ بپردازید. دستگاه تثبیت رنگ سبب افزایش دوام و ماندگاری چاپ های انجام شده خواهد شد. از آن جایی که این شیشه ها دائما با دست کودکان در ارتباط است، باید از رنگ های با کیفیت در چاپ آن استفاده شود تا در اثر سایش دست، چاپ ها پاک نشده و از بین نرود . همچنین بسته بندی های مناسبی که برای این قطعات در نظر گرفته  از شکستن و آسیب دیدن قطعات جلوگیری خواهد نمود .

 

پرسخ و پاسخ در زمینه چاپ تامپو برند navy بر روی شیشه شیر

سوال : با سلام .

میخواستم بدونم رنگ هایی که برای چاپ روی این شیشه ها به کار رفته برای سلامتی کودکان ضرری داره یا نه ؟

پاسخ :

با سلام خدمت شما دست عزیز .

تمامی رنگ هایی که برای چاپ تامپو برند navy بر روی شیشه شیر استفاده شده است کاملا بهداشتی بوده و برای کودکان شما هیچ گونه ضرری نخواهند داشت . همچنین بعد از انجام فرآیند چاپ ، بسته بندی این محصولات با نهایت دقت انجام خواهد شد تا از نفوذ هر گونه آلودگی به داخل آن جلوگیری شود.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی چاپ صنعتی کیفیت رنگ ، کلیشه سازی ، شابلون سازی ، طراحی  و … می توانید به صفحه ی تماس با ما سایت www.isatisprint.com مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس مراجعه نمایید و یا از طریق #چاپ صعنتی ایساتیس با ما همراه باشید و از مشاوره ی رایگان کارشناسان این مجموعه بهره مند شوید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *