چاپ تامپو برند LAVARY بر روی لوازم آرایشی

چاپ تامپو برند LAVARY بر روی لوازم آرایشی-چاپ صنعتی ایساتیس

با توجه به افزایش سرانه ی مصرف لوازم آرایشی در کشور و ایجاد بازار رقابتی در میان تولیدکنندگان و وارد کنندگان و همینطور با ظهور مارک های فیک و تقلبی از برند های برتر لوازم آرایشی با قیمت های بسیار پایین ، رقابت در این عرصه و همینطور جلب رضایت مشتری به یکی از دغدغه های اصلی شرکت های لوازم آرایشی تبدیل شده است .نکته ی قابل اهمیتی که بسیاری از شرکت ها به آن توجهی نمی کنند برندینگ و کیفیت چاپ برند بر روی لوازم آرایشی است که به عنوان یکی از با اهمیت ترین و کم هزینه ترین روش های تبلیغ است . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با چاپ تامپو برند LAVARY بر روی لوازم آرایشی، با استفاده از بهترین تکنولوژی روز دنیا و با استفاده از مجرب ترین کارشناسان ، باعث دیده شدن بیش از پیش محصول شما و ایجاد یک راه حل ارزان و دائمی برای تبلیغ محصول شماست .

با وجود تنوع موجود در نحوه ی تبلیغات ، بسیاری از شرکت ها دچار سردرگمی و امتحان انواع روش های تبلیغات از جمله تبلیغات در سایت ها ،صفحات مجازی ، اسپانسرینگ و یا انواع روش های تبلیغات سنتی می شوند .اما همیشه نتیجه ی به دست آمده قابل قبول نیست و همچنین با وجود هزینه ی بالای تبلیغات ، گاه ضرر این روش ها از سودشان بیشتر است . برای آشنایی بیشتر با خدمات شرکت و همینطور چاپ تامپو در ادامه همراه ما باشید.

 

مزایای چاپ تامپو برند LAVARY بر روی لوازم آرایشی

بیشترین مصرف کننده لوازم آرایشی در ایران خانم ها هستند . با توجه به دقت و نکته بینی آن ها ، ظاهر لوازم آرایشی علاوه بر کیفیت شان مورد اهمیت واقع می شود و بسته بندی مناسب ، طراحی خاص لوگو و بخصوص کیفیت چاپ برند از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد . با توجه به اینکه یکی از راه های اصلی تشخیص برند اصل و فیک کیفیت چاپ و ماندگاری آن است ، این مهم به افزایش اعتبار برند شما کمک شایانی می کند . چاپ تامپو برند LAVARY بر روی لوازم آرایشی با وجود کیفیت بالای چاپ در طولانی مدت و یا با شستن محصول پوسته ، پوسته نشده و از بین نمی رود . دستگاه های مورد استفاده در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با دقت بالای خود قادر به چاپ برند شما بر روی کوچکترین و یا بزرگترین قطعات هستند و اندازه ی چاپ به دلخواه شما قابل تغییر است . این مجموعه از صفر تا صد طراحی ، چاپ و تثبیت سازی رنگ را انجام می دهد که به این ترتیب شما را از مجموعه های دیگر بی نیاز می کند . یکی از مهم ترین مزایای چاپ تامپو امکان پاک کردن طرح با محلول PSV است که اشتباهات انسانی دخیل در تولید را به صفر می رساند .

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ تامپو بر روی قطعات ریز را نیز مطالعه نمایید.

 

مراحل چاپ تامپو برند LAVARY بر روی لوازم آرایشی

اولین مرحله در چاپ تامپو برند LAVARY بر روی لوازم آرایشی ، طراحی طرح است . این طراحی با ظرافت و دقت فراوان انجام می شود که باعث افزایش کیفیت چاپ می شود ، در این مرحله اطلاعات مهم و ضروری برند مشخص شده تا با چاپ بر روی محصول به جذابیت برند کمک کند.در مرحله بعد فیلم لیتوگرافی از طرح تهیه می شود و به این ترتیب کلیشه و فیکسچر ساخته می شود.سپس قطعه درون فیکسچر ثابت میشود تا به این ترتیب از هر گونه لرزش قطعه و کاهش دقت دستگاه جلوگیری شود و سپس طرح بر روی کلیشه قرار گرفته و رنگ به وسیله پد های سیلیکونی از روی کلیشه برداشته شده و روی محصول قرار می گیرد و به این ترتیب طرح بر روی محصول چاپ می شود.بعد از انتقال رنگ قطعه در کوره تثبیت رنگ قرار گرفته و رنگ آن ثابت می شود که این باعث افزایش ماندگاری و دوام چاپ می شود.در نهایت قطعه درون بسته بندی مناسب قرار می گیرد تا به این ترتیب از هر گونه آسیب احتمالی جلوگیری شود.

 

 

راه های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

چاپ با دوام با طراحی منحصر به فرد، بهترین و ماندگار ترین راه برای تبلیغ برند شماست. زیرا چاپ تامپو برند LAVARY بر روی لوازم آرایشی به عنوان یک تبلیغ کارآمد در هر بار استفاده در معرض دید مشتری شماست و تاثیر بسیار زیادی در بازگشت مشتری دارد. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با پرسنل کارآزموده و آموزش دیده در جهت رضایت شما عزیزان گام بر می دارد و رضایت شما را در اولویت قرار می دهد.

شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر و کسب مشاوره رایگان  می توانید به صفحه ی تماس با ما در سایت مراجعه کنید و یا از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس با ما همراه باشید. از همراهی شما متشکریم .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *