چاپ تامپو برند koutisse

چاپ تامپو برند koutisse-تصویر اصلی

یکی از روش های تبلیغ که قیمت بسیار مناسبی دارد ، چاپ صنعتی می باشد . چاپ صنعتی قابلیت چاپ هر گونه اطلاعاتی مانند لوگو ، برند ، اطلاعات محصول و … بر روی محصولات شما خواهد داشت . یکی از مجموعه هایی که چندین سال است در زمینه ی چاپ صنعتی فعالیت می کند ، مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس بوده که توانسته ، رضایت مشتریان زیادی را جلب نماید . این مجموعه از به روز ترین دستگاه های تمام اتوماتیک و پرسنلی کار آزموده برای چاپ روی محصولات شما استفاده می کند .  همچنین قابلیت چاپ بر روی هر جنس از محصول مانند شیشه ، پلاستیک ، چوب و … را خواهد داشت . در ادامه به بررسی چاپ تامپو برند koutisse خواهیم پرداخت .

کیفیت کلی چاپ تامپو برند koutisse 

روش های متفاوتی برای چاپ روی محصولات شما وجود داشته که هر کدام از این روش ها مراحل مختص به خود را دارد . برای مثال می توان به چاپ تامپو برند koutisse اشاره نمود که با استفاده از پد ها سیلیکونی و شابلون های ساخته شده انجام می گیرد . روش چاپی که برای چاپ روی محصول انتخاب می گردد ، بر اساس انحنا ، سایز ، جنس و … محصول می باشد که باید توسط نیرو های متخصص مجموعه انجام شود . روش دیگر چاپ ، چاپ سیلک اسکرین بوده که بر روی محصولات و قطعاتی که گرد ، استوانه ای شکل و یا کاملا مسطح هستند ، انجام می گیرد . دستگاه های چاپ سیلک دوار و تمام اتوماتیک است و با چرخش محصول درون دستگاه طرح مورد نظر روی محصول منتقل خواهد شد . چاپ ترانسفر نیز که با نام چاپ حرارتی شناخته شده است ، طرح مورد نظر بر روی کاغذ های مخصوص چاپ شده و با استفاده از حرارت روی محصول منتقل می گردد .  شما عزیزان در این روش از چاپ می توانید ، هر گونه طرحی را برای چاپ روی محصول انتخاب نمایید ؛ حتی طرح مورد نظر شما می تواند چهره ی افراد باشد .

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ سیلک برند sidas را نیز مطالعه نمایید .

 

مراحل چاپ تامپو برند koutisse

همان طور که گفته شد که چاپ صنعتی مراحل مختلفی را داشته که باید تمامی این مراحل به ترتیب و دقیق انجام شود . این مراحل به شرح زیر است .

1- در اولین مرحله برای چاپ صنعتی روی محصولات باید روش چاپ انتخاب شود .

2- پس از انتخاب نمودن روش چاپ روی محصول ، رنگ متناسب با جنس محصول انتخاب شده تا بیشترین سازگاری با محصول را داشته باشد .

3- سومین مرحله که یکی از مهم ترین مراحل چاپ صنعتی بوده باید توسط طراحانی دقیق و خلاق انجام شود .

4- پس از اتمام مرحله ی طراحی ، برای طرح مورد نظر کلیشه ساخته خواهد شد .

5- ساخت فیکسچر برای محصول با توجه به سایز و انحنای آن انجام شده تا محصول روی میز کار ثابت نگه داشته شود .

6- در این مرحله باید رنگ روی محصول مورد نظر منتقل گردد و چاپ تامپو برند koutisse انجام می گیرد .

7- پس از انتقال رنگ روی محصول ، باید قطعات درون دستگاه تثبیت رنگ قرار گیرد تا ماندگاری ، دوام و ثبات بیشتری داشته باشد .

8 در نهایت محصولات درون بسته بندی قرار خواهد گرفت تا از آسیب دیدن چاپ روی محصولات جلوگیری شود .

طراحی و کیفیت رنگ چاپ تامپو برند koutisse

طراحی که مهم ترین و تاثیر گذار ترین مرحله برای چاپ روی محصولات می باشد باید در نهایت خلاقیت و ظرافت انجام شود . به هر میزانی که طرح مورد نظر شما ظرافت بیشتری را داشته باشد ، انتقال رنگ روی محصول آسان تر انجام شده و چاپی دقیق  تر خواهیم داشت . به دلیل این که مراحل و روش چاپ روی محصول در طراحی تاثیر گذار است ، طراحان چاپ صنعتی باید علاوه بر تسلط به نرم افزار های طراحی مانند فتوشاپ و کورل به تمامی مراحل چاپ روی محصولات نیز آگاهی داشته باشند .  مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از رنگ های درجه یک و با کیفیت برای چاپ روی محصولات استفاده می کند . این رنگ ها مقاومت زیادی را در برابر عوامل محیطی مانند نم و رطوبت ، سایش دست ، گرما ، سرما و … داشته و چاپ تامپو برند koutisse به هیچ عنوان از بین نخواهد رفت . این رنگ ها با شفافیت و درخشندگی خاصی که برای محصول ایجاد می کند ، می تواند جذابیت چاپ روی محصول را افزایش دهد . به همین دلیل است که سبب افزایش فروش محصول شما خواهد شد . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابلیت چاپ بر روی لوازم آرایشی ، چاپ بر روی شیشه ، چاپ روی لوازم برقی و … را نیز در نهایت کیفیت دارد .

پل های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس 

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس مراجعه نموده و یا از طریق # چاپ صنعتی ایساتیس با ما همراه باشید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده
چاپ سیلک و تامپو روی لوازم الکتریکی

چاپ سیلک و تامپو با برند الکتروکویر روی لوازم الکتریکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *