چاپ تامپو برند Herrlich روی پلاستیک

چاپ تامپو برند Herrlich روی پلاستیک - چاپ صنعتی ایساتیس

روش چاپ تامپو جزء پرکاربرد ترین روش هایی می باشد که در صنعت چاپ به میزان قابل توجهی مورد استفاده قرار می گیرد. با به کارگیری این روش امکان چاپ روی انواع قطعات از جنس های شیشه ای، پلاستیکی، چوبی، فلزی و… وجود دارد. برای مثال چاپ تامپو برند Herrlich روی پلاستیک یکی از کاربرد های این روش می باشد. با توجه به نقش بسیار با اهمیت چاپ تامپو در صنایع گوناگون، قصد داریم تا در رابطه با روش چاپ برند Herrlich با استفاده از دستگاه چاپ تامپو اطلاعات کاملی را در اختیارتان قرار دهیم که امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار بگیرد.

مراحل چاپ تامپو برند Herrlich روی پلاستیک

چاپ تامپو برند Herrlich روی پلاستیک در چند مرحله انجام می گیرد و برای این چاپ احتیاج به ساخت قطعاتی وجود خواهد داشت. در ابتدای مراحل این چاپ طراحی طرح انجام می پذیرد و محل قرارگیری طرح و همچنین جوهر مورد استفاده انتخاب خواهند شد. سپس با توجه به نوع طرح و رنگ های بکار رفته در آن مراحل چاپ تعیین می ‌شود که در این قطعه احتیاج است تا چاپ در دو مرحله انجام شود، بنابراین ساخت دو کلیشه و شابلون الزامی است. سپس فیکسچر برای ثابت نگه داشتن قطعه در حین چاپ ساخته خواهد شد و با استفاده از آن می ‌توان از لرزش قطعه در حین چاپ جلوگیری نمود. بنابراین چاپی ظریف و زیبا ایجاد می شود که دارای دوام طولانی مدت ‌خواهد بود و تا مدت ها روی قطعه باقی خواهد ماند. با استفاده از ملزومات چاپ تامپو مرحله اول چاپ انجام می پذیرد و سپس قطعه وارد دستگاه تثبیت رنگ می شود تا جوهر قرار گرفته روی آن کاملاً ماندگار و ثابت شود. سپس مرحله دوم چاپ انجام خواهد پذیرفت و قطعات برای بار آخر وارد دستگاه تثبیت رنگ می شوند. این دستگاه رنگ های قرار گرفته روی قطعات مختلف را کاملاً خشک کرده و به این صورت باعث ماندگاری طولانی مدت چاپ ایجاد شده خواهد شد. به این صورت می توان اطمینان حاصل کرد که رنگ های به کار رفته با گذشت مدت زمانی کوتاه پوسته پوسته نشده و از روی قطعه پاک نخواهند شد. سپس قطعات درون بسته بندی مناسب قرار می گیرند تا از هرگونه آسیب احتمالی به آن ها جلوگیری شود و به این صورت خدمت مشتریان تحویل داده خواهند شد.

شما می توانید از مقاله چاپ طرح ایموجی روی بطری شیشه ای نیز دیدن نمایید.

ملزومات مورد نیاز در چاپ تامپو برند Herrlich روی پلاستیک

هر کدام از روش های چاپ از جمله چاپ سیلک ، چاپ ترانسفر ، چاپ طلاکوب و چاپ تامپو نیازمند ملزوماتی خواهند بود. بنابراین در چاپ تامپو برند Herrlich روی پلاستیک احتیاج به استفاده از لوازمی می باشد که کیفیتشان مستقیماً روی کیفیت نهایی چاپ تأثیرگذار خواهد بود. این ملزومات شامل جوهر، شابلون، کلیشه، فیکسچر، دستگاه چاپ، پد سیلیکونی و … خواهند شد. چاپ تامپو برخلاف چاپ سیلک به صورت مستقیم انجام نمی شود و در آن احتیاج به استفاده از پد سیلیکونی منعطف وجود دارد. به این صورت امکان چاپ روی قطعات کوچک و بزرگ فراهم می شود و می ‌توان روی قطعات منبت کاری شده و دارای پستی بلندی نیز چاپ های بسیار با کیفیتی را ایجاد کرد. پد های سیلیکونی در سه دسته بندی نرم، متوسط و سخت قرار می‌گیرند و با توجه به جنس قطعه می توان یکی از آن ها را به کار برد. علاوه بر آن ساخت کلیشه و شابلون برای ایجاد طرح دارای اهمیت می باشد و بهتر است تا این قطعات با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و توسط کارشناسانی با تجربه ساخته شوند، به این صورت می توان اطمینان حاصل کرد که طرح طراحی شده عیناً روی قطعه ایجاد شود. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با به کارگیری مواد اولیه با کیفیت و استخدام کارکنانی با تجربه و کاردان می ‌توان طرح مورد نظر شما را به صورت کاملاً دقیق روی قطعات مختلف ایجاد کرد و با استفاده از دستگاه تثبیت کننده رنگ ماندگاری چاپ و عدم پوسته پوسته شدن آن ضمانت می شود.

دلایل استفاده از چاپ تامپو برند Herrlich روی پلاستیک

چاپ تامپو برند Herrlich روی پلاستیک در جهت برند سازی انجام می پذیرد و می توان با استفاده از آن فروش بیشتری را برای محصولات تولیدی ایجاد کرد. شاید برایتان سوال باشد که نقش چاپ در افزایش فروش چیست؟ روش های چاپ صنعتی کمک می کنند تا بتوان محصولات تولیدی را از سادگی خارج کرد و طرح های زیبایی روی آن ها ایجاد نمود. به این طریق مشتریان مجذوب طرح های ایجاد شده خواهند شد و علاقه مند به خرید محصولات شما می شوند. البته این در صورتی است که طراحی ساده، زیبا و چشم نوازی روی بدنه محصولاتتان ایجاد شده باشد. به این صورت می ‌توان میزان مشتریان خود را افزایش داد و علاوه بر آن به این طریق امکان بازگشت مشتری نیز بیشتر خواهد شد که مطمئناً این مورد هدف بسیاری از تولید کنندگان می باشد. در صورتی که تمایل دارید تا با استفاده از روش ‌های چاپ صنعتی سود قابل توجهی را از طریق فروش محصولات خود به دست آورید پیشنهاد می دهیم تا وارد صفحه تماس با ما شوید و در این زمینه از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین از شما دعوت می‌کنیم تا در پیج اینستاگرام و کانال تلگرام نیز ما را دنبال نمایید و به این صورت از جدیدترین خدمات انجام گرفته در این مجموعه آگاه شوید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *