چاپ تامپو برند doobina

چاپ تامپو برند doobina - چاپ صنعتی ایساتیس

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس طی چندین سال سابقه توانسته است رضایت مشتریان زیادی را جلب نماید . شاید برای شما عزیزان این سوال پیش آمده باشد که چاپ صنعتی چیست؟ و یا چه کارایی دارد؟ به تمامی چاپ هایی که روی لوازم آرایشی ، محصولات برقی ، اسباب بازی ها و … مشاهده می کنید ، چاپ صنعتی گفته می شود که با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و صنعتی انجام خواهد شد. این نوع چاپ مزیت های زیادی برای شما عزیزان خواهد داشت که یکی از آن ها زیبا تر جلوه دادن محصولات شما می باشد. یکی از نمونه های چاپ صنعتی چاپ تامپو برند doobina می باشد. در ادامه به اطلاع شما عزیزان می رسانیم که چگونه روی قطعات چاپ صنعتی انجام می گیرد.

تفاوت چاپ تامپو برند doobina با چاپ های دیگر

برای انجام چاپ روی قطعات با جنس های مختلف روش های متفاوتی وجود دارد که یکی از این روش ها چاپ تامپو می باشد. روش های چاپ روی محصولات بستگی به ابعاد هندسی ، سایز و … آن ها خواهد داشت. چاپ سیلک که یکی دیگر از روش های چاپ روی محصولات است بیشتر روی محصولاتی چاپ می شود که گرد و استوانه ای شکل هستند ، به صورتی که باید دور تا دور محصول چاپ انجام گیرد. دستگاه هایی که برای چاپ سیلک به کار برده می شود به صورت مدور چاپ روی محصول را انجام می دهند . چاپ تامپو برند doobina نیز با استفاده از پد های سیلیکونی انجام می گیرد . همچنین تفاوت دیگری که این دو نوع چاپ با یکدیگر خواهند داشت در کلیشه و شابلون های ساخته برای چاپ می باشد. برای انجام چاپ تامپو روی محصولات باید از کلیشه های مخصوص استفاده شود ، در صورتی که چاپ سیلک با استفاده از شابلون انجام گیرد. روش ها دیگری مانند چاپ ترانسفر و چاپ طلاکوب نیز برای چاپ روی محصولات وجود دارد که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابلیت انجام تمام آن ها را خواهد داشت . از آن جایی که این مجموعه برای چاپ روی قطعات از به روز ترین روش ها و بهترین رنگ ها استفاده شده ، کیفیت تمامی چاپ های انجام شده روی محصولات را تضمین می کند

طراحی و رنگ چاپ تامپو برند doobina

برای انجام چاپ روی محصولات پس از انتخاب روش چاپ ، باید مناسب ترین رنگ با جنس آن انتخاب شود. رنگ ها جنس های متفاوتی برای انجام چاپ صنعتی دارند که هر کدام مختص به جنس خود قطعه می باشد ، برای مثال رنگ هایی که برای چاپ روی پلاستیک وجود دارد اگر روی شیشه چاپ شود ، چاپ ها پوسته شده و از بین می رود. در مرحله ی بعد باید به سراغ مرحله ی طراحی رفت که موثر ترین مرحله برای چاپ روی محصولات می باشد. در این مرحله طراحان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس چاپ تامپو برند doobina از فونت هایی استفاده کرده اند که بیشترین جذابیت را برای محصول شما ایجاد کرده است. تمامی رنگ هایی که این مجموعه برای چاپ روی محصولات و قطعات استفاده می کند درجه یک و آلمانی بوده و از شفافیت و درخشندگی خاصی برخوردار است. این رنگ ها در برابر سایش دست و عوامل محیطی مقاومت بالایی داشته و به هیچ عنوان در چاپ روی محصول خللی ایجاد نخواهد شد. در چاپ تامپو رنگ ها با استفاده از پد های سیلیکونی از روی کلیشه برداشته شده و روی محصول قرار خواهد گرفت . پس از گذشتن از مرحله ی انتقال رنگ ، محصولات درون دستگاه های تثبیت رنگ قرار می گیرد که سبب افزایش دوام ، ثبات و ماندگاری چاپ روی محصول خواهد شد.  بعد از اتمام مراحل چاپ محصولات درون بسته بندی های موجود قرار می گیرند تا از آسیب دیدن چاپ های انجام شده روی محصول جلوگیری شود .

پرسش و پاسخ به سوالات مردمی

سوال : سلام . می خواستم بدونم میشه چاپ تامپو برند doobina رو با روش دیگه ای از چاپ مثل چاپ ترانسفر انجام داد ؟

پاسخ : سلام خدمت شما دوست گرامی

باید خدمت شما عزیزان عرض کنم که بیشتر چاپ ها را می توان با چاپ ترانسفر انجام داد اما برای شما عزیزان هزینه ی بیشتری را خواهد داشت همچنین بیشتر چاپ هایی که تک رنگ هستند با استفاده از چاپ تامپو و چاپ سیلک با توجه به ابعاد ، وجود انحنا ، سایز و … انجام می شود.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده
چاپ سیلک و تامپو روی لوازم الکتریکی

چاپ سیلک و تامپو با برند الکتروکویر روی لوازم الکتریکی

مشاهده
چاپ برند Stephany روی ریمل ابرو به صورت ترکیبی

چاپ برند Stephany روی ریمل ابرو

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *