چاپ تامپو برند Chiocc

چاپ تامپو برند chicco-تصویر اصلی

آیا تا به امروز چاپ های انجام شده بر روی اسباب بازی های فرزندان تان را مشاهده نموده اید ؟ شاید با نگاه کردن به آن ها این سوال برای شما پیش آمده باشد که چگونه این طرح های ظریف را بر روی این اسباب بازی ها منتقل نموده اند. به این نوع چاپ ها که بر روی محصولات و قطعات انجام می شود ، چاپ صنعتی گفته می شود. شاید شما عزیزان تنها از کلمه ی چاپ ، با چاپ روی کاغذ آشنایی داشته باشید . اما ما در این مطلب قصد داریم شما را با یکی از روش های چاپ صنعتی آشنا نماییم. در ادامه به بررسی بیشتر  چاپ تامپو برند Chiocc خواهیم پرداخت .

 

آشنایی با چاپ تامپو برند Chiocc 

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و به روز دنیا توانسته است رضایت مشتریان زیادی را جلب نماید . این مجموعه از چهار روش چاپ سیلک اسکرین ، چاپ تامپو ، چاپ ترانسفر و چاپ طلاکوب برای انتقال طرح بر روی محصولات شما استفاده می کند . هر کدام از این روش ها مراحل و مقدمات مختص به خود را داشته و باید با توجه به ابعاد هندسی ، جنس ، انحنا و … محصول توسط نیرو های متخصص انجام گیرد . برای مثال برای چاپ تامپو برند Chiocc  باید از پد های سیلیکونی مخصوص و کلیشه ی ساخته شده استفاده شود ؛ به این صورت رنگ با استفاده از پد های سیلیکونی از روی کلیشه برداشته شده و بر روی محصول منتقل می گردد. اما در چاپ سیلک اسکرین این گونه نیست و باید چاپ بیشتر بر روی محصولات گرد ، استوانه ای شکل و یا کاملا مسطح انجام شود که دور تا دور آن باید چاپ انجام گیرد . برای انجام این نوع چاپ نیازمند به شابلون خواهید بود . چاپ ترانسفر نیز تحت شرایط حرارت بالا انجام می گیرد و به همین دلیل است که به چاپ حرارتی معروف می باشد . در این نوع از چاپ شما عزیزان می توانید هر گونه طرحی را که در نظر دارید را بر روی محصول منتقل نمایید . چاپ طلاکوب نیز با استفاده از فویل و ورق های متالایز در دو روش سرد و گرم انجام می گیرد که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از روش گرم به دلیل ماندگاری بیشتر استفاده می نماید . این مجموعه قابلیت چاپ بر روی هر جنس از محصول مانند چاپ بر روی شیشه ، چاپ بر روی پلاستیک و … را دارد .

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ طلاکوب برند Jan raber را نیز مطالعه نمایید.

 

مراحل چاپ تامپو برند Chiocc 

همان طور که قبلا گفته شد چاپ صنعتی مراحل و مقدمات مخصوص به خود را دارد که باید تمامی این مراحل در نهایت دقت و ظرافت انجام شود . همچنین به ترتیب انجام دادن این مراحل اهمیت زیادی را خواهد داشت . این مراحل به شرح زیر است :

1- در اولین مرحله باید روش چاپ بر روی محصول شما توسط نیرو های متخصص انتخاب شود .

2- پس از انتخاب نمودن روش چاپ بر روی محصول مسئله ای اهمیت دارد، انتخاب رنگ متناسب با جنس محصول می باشد .

3- مهم ترین و تاثیر گذار ترین مرحله در چاپ صنعتی طراحی می باشد که باید در نهایت خلاقیت انجام شود .

4- پس از اتمام مرحله ی طراحی چاپ تامپو برند Chiocc ، باید طرح مورد نظر بر روی کلیشه حکاکی شود .

5- در پنجمین مرحله با توجه به ابعاد محصول شما فیکسچر ساخته خواهد شد تا محصول بر روی میز کار ثابت نگه داری شود و چاپی دقیق و تمیز داشته باشیم .

6- در این مرحله طرح مورد نظر با استفاده از پد های سیلیکونی ، دستگاه های چاپ صنعتی و کلیشه توسط نیرو های کار آزموده بر روی محصول منتقل می شود .

7- پس از انتقال طرح بر روی محصول ، قطعات درون دستگاه تثبیت رنگ قرار خواهد گرفت که سبب افزایش ثبات ، دوام و ماندگاری چاپ انجام شده خواهد شد .

8- در نهایت قطعات درون بسته بندی های مناسبی قرار خواهد گرفت تا از آسیب دیدن چاپ های انجام شده بر روی محصول و نشستن گرد و غبار بر روی آن ها جلوگیری شود .

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس چاپ بر روی محصولان را در نهایت ارائه می دهد و  کیفیت تمامی چاپ های انجام شده را تضمین می نماید .

 

کیفیت چاپ تامپو برند Chiocc 

چاپ صنعتی یکی از بهترین و ماندگار ترین روش های تبلیغ به حساب می آید ؛ به دلیل آن که مصرف کننده دائما با محصول در ارتباط بوده ، اطلاعات چاپ شده بر روی محصول را مشاهده خواهد نمود و به خاطر می سپارد . همچنین می توانید با صرف هزینه ای مناسب از تبلیغاتی ماندگار بهره مند شوید. شما عزیزان می توانید از تمامی اطلاعات محصول مانند برند ، لوگو ، مشخصات محتویات آن و … برای چاپ استفاده نمایید . همان طور که در تصویر مشاهده می کنید از سه رنگ مختلف برای چاپ استفاده شده است که برای هر کدام از این رنگ ها باید طرح مخصوص به آن طراحی شود. انتقال رنگ برای چاپ تامپو برند Chiocc در سه مرحله انجام می گیرد ؛ به این صورت که ابتدا رنگ اول بر روی محصول منتقل شده پس از خشک شدن چاپ انجام شده رنگ بعدی را چاپ خواهد شد .  تمامی رنگ هایی که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ بر روی محصول استفاده می نماید ، درجه یک و آلمانی می باشد که در برابر عوامل محیطی مانند نم و رطوبت ، سایش دست ، سرما و گرما و … مقاوم بوده و از بین نخواهد رفت . محصول شما در حالت ساده و بدون چاپ هیچ گونه جذابیتی نداشته و مصرف کننده از خرید آن صرف نظر خواهد کرد . اما چاپ انجام شده بر روی این محصول جذابیت آن را افزایش داده است و می تواند به راحتی مشتری را به خود جلب نماید که این امر سبب افزایش فروش شما خواهد شد . محصول شما در هر سایزی که باشد (کوچک ترین و بزرگ ترین) ، مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابلیت چاپ بر روی آن را در نهایت کیفیت دارد .

 

پل های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس 

شاید شما عزیزان با مطالعه ی این مطلب به فکر استفاده از چاپ صنعتی بر روی محصولات خود افتاده باشید ، اما سوالاتی زیادی ذهن شما را مشغول کرده باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی چاپ صنعتی بر روی محصولات شابلون سازی ، کلیشه سازی ، ترکیب رنگ ، کیفیت رنگ ، طراحی چاپ صنعتی و … به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید و با تماس به کارشناسان این مجموعه از مشاوره ی رایگان بهره مند شوید . همچنین می توانید از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس با همراه باشید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *